#1
kent iemand de term 'neurofeedback' toevallig? en heeft iemand daar ervaring mee?
Peterblaat zei:kent iemand de term 'neurofeedback' toevallig? en heeft iemand daar ervaring mee?
schijt hebben aan alles en iedereen is geen kenmerk van adhdAsfaltjunkie zei:Hoi,
Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30)
Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was...
Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs!
Wanneer merk ik dat ik adhd heb:
-omgang met bepaalde types mensen
-Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk....
-Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen.
-Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig.
-ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert.
Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is.
Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt.
Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten.
But maybe I like living in chaos?
geef maar eens wat reacties!
gr Asfaltjunkie
Asfaltjunkie zei:Yeah, ik voel me er prima bij, ik weet ook niet beter natuurlijk.
Er gaat wel dagelijks een 1,5gr wiet/hasj per dag doorheen trouwens en dat alweer zo'n 16jaar lang.....
Inderdaad chaos rulezzz
Ik ben wel benieuwd naar reacties van Ritalin gebruikers eigenlijk.
gr Asfaltjunkie
Asfaltjunkie zei:Hoi,
Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30)
Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was...
Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs!
Wanneer merk ik dat ik adhd heb:
-omgang met bepaalde types mensen
-Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk....
-Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen.
-Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig.
-ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert.
Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is.
Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt.
Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten.
But maybe I like living in chaos?
geef maar eens wat reacties!
gr Asfaltjunkie
Asfaltjunkie zei:Yeah, ik voel me er prima bij, ik weet ook niet beter natuurlijk.
Er gaat wel dagelijks een 1,5gr wiet/hasj per dag doorheen trouwens en dat alweer zo'n 16jaar lang.....
Inderdaad chaos rulezzz
Ik ben wel benieuwd naar reacties van Ritalin gebruikers eigenlijk.
gr Asfaltjunkie
koekiemonster zei:schijt hebben aan alles en iedereen is geen kenmerk van adhdAsfaltjunkie zei:Hoi,
Ik heb dus adhd, al mijn hele leven lang. Gelukkig is het bij mij nooit onderkent, omdat het toen nog niet bekend was.(ben nu bijna midden 30)
Toen heette het nog dat je een druk/dwars/vervelend jong was...
Toen daarna adhd bekend werd, hebben mijn ouders mij regelmatig gevraagd om me te laten testen en te laten mediceren. Dat heb ik dus nooit laten doen want ik ben tegen overheidsdrugs!
Wanneer merk ik dat ik adhd heb:
-omgang met bepaalde types mensen
-Zoals laatst, heb ik m'n Benz van 28jr oud gerestaureerd, ik kan niet aan een plek werken op de auto, ik werk aan 3-4 plekken tegelijk....
-Ik heb schijt aan regels en gezag in het algemeen.
-Ik ben een thrillseeker, als er geen risico's aanzitten hoeft het van mij niet zo nodig.
-ik verveel me behoorlijk vlug als iets me niet interesseert.
Mijn leven zal best wat moeilijker zijn dan iemand die bv Ritalin slikt, maar ik denk dat het dat best waard is.
Wat ik van medicatie voor adhd lees hier, komt toch vaak in terug dat je er een mak lammetje van wordt, en dat het op je psyche werkt.
Dat zijn dingen waar ik dus niet op zou zitten te wachten.
But maybe I like living in chaos?
geef maar eens wat reacties!
gr Asfaltjunkie
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."