#1
Thank god!!Nee, dat klopt niet....
Als je het goed aa.npakt ben je er met een half jaar van af.
Goed aanpakken? Hoe doe ik dat?
Thank god!!Nee, dat klopt niet....
Als je het goed aa.npakt ben je er met een half jaar van af.
Ga naar een echte deskundige, een verslavingsarts. Laat je verwijzen.
Deze mensen kunnen je uitstekend begeleiden!
Volg hun advies exact op en je krijgt een grote kans dat je slaagt in je wens om blijvend te stoppen met opiaten!
Ga naar een echte deskundige, een verslavingsarts. Laat je verwijzen.
Deze mensen kunnen je uitstekend begeleiden!
Volg hun advies exact op en je krijgt een goede kans om te slagen!
Dan ben je naar de verkeerde instelling geweest....
Ik heb er zeer goede ervaringen mee , zoals een goede begeleiding om te stoppen met zuipen.
Dat is gelukt.
Zonder de kliniek was me dit beslist niet gelukt....
Hoe ben je er nu aan toe?
Dank je wel man!Je bent op de goede weg, blijf dit zo volhouden!
Nog een tijdje die kou, maar dat gaat over!
Net zoals wiet en mushrooms een natuurproduct.Wat is dat toch voor een stof, kratom.
En is het legaal ?
Een strain is de nerf van het blad.Thnx voor de info!
Vraag: wat is een " strain"?
En, is dit een verslavende drug?
Voor het te positief wordt: het kan wel degelijk verslavend zijn. Het is geen opiaat maar een opioïde, lijkt er qua werking op. Het is zeker minder gevaarlijk dan opiaten maar niet zonder verslavingsrisico.Thnx voor de info!
Vraag: wat is een " strain"?
En, is dit een verslavende drug?
Kratom is een krachtige plantaardige opiaat, en geeft energie ook.Beste allemaal,
Ik ben een 42 jarige man en heb veel gelezen op dit forum en getwijfeld of ik mijn verhaal en vraag hier überhaupt wil gaan delen.
In 2014 een GBP maag verkleining gehad vanwege veel pijn in de rug en nek dit kwam allemaal door mijn gewicht. 74kg afgevallen maar de klachten werden niet minder, nee ze werden erger maar volgens de artsen kwam het nu door stress burnout e.d. want er zou geen medische oorzaak zijn in september 2019 zelfs mijn relatie hierdoor beëindigd, hulp gezocht bij GGZ maar zoals ik al jaren probeer duidelijk te maken is de oorzaak niet psychisch, ja het wordt natuurlijk vanzelf psychisch als je zo lang met veel pijn loopt.
laatste week van februari 2020 kon ik opeens mijn linker been niet meer optillen en bepaalde bewegingen niet meer maken hoeveel kracht ik ook zette dit was een hele nare ervaring.
Waardoor ik bij een Duitse huisarts terecht kwam namelijk die van mijn ouders een uur later lag ik in de MRI en een half uur later de uitslag. 4 hernia's een 5de opkomst 2 in de nek de rest onder in de rug en over de gehele wervel flinke artrose. Ik ben met deze uitslag naar mijn Nederlandse huisarts gegaan die heeft mij langwerkende oxycodon gegeven. Aangezien ik een maag verkleining heb merkte ik niet heel veel van de oxycodon dus gestopt met de oxycodon en fentanyl pleisters en kort werkende oxycodon. Een ontsteking remmer nsaids zijn geen optie in combinatie met een maag verkleining helaas. De pleisters ben ik snel mee gestopt want bah wat een vervelende bijwerkingen maar de kortwerkende oxycodon was een geschenk uit de hemel.
Al snel was duidelijk dat een operatie noodzakelijk zou zijn om mij van de ergste pijn af te helpen tot die tijd dan maar oxycodon. Door corona zijn we inmiddels een jaar verder de operatie is al 2x afgezegd en merk dat mijn lichaam steeds meer behoefte heeft aan oxycodon eerst was 3x 10 mg voldoende nu mag ik 5x 10 mg maar heb soms echt meer nodig dus neem dan anderhalve tablet.
Ik heb aanvaard dat ik dan maar een junk ben maar het maakt de pijn dragelijk, mijn gedachten eerst de pijn weg en dan maar afkicken. maar zou ook eigenlijk niet meer dan dit willen gaan gebruiken maar mijn lichaam schruuwt om meer om hetzelfde resultaat te bereiken zeg maar.
HEbben jullie tips wat kan ik doen om de oxycodon in ieder geval niet te hoeven verhogen?
Kun je bijvoorbeeld wiet olie gebruiken in combinatie met ? Of heb wat gelezen over kratom of zo ?
Echter alles met verlengde of gereguleerde afgifte werkt bij mij minder of niet.
Hoop dat jullie iets weten zit echt met de handen in het haar en anders moet ik maar naar de arts vragen of hij het recept wil verhogen naar 7 of 8 x 10 mg maar dat doe ik liever niet.
Alvast heel erg bedankt
Zie nu jouw antwoord, lijkt op mijn reactie ook. Kratom kan veel goeds doen. Even zoeken naar de juiste . Dosis laag houden , geeft energie ook.Wiet olie werkt erg goed tegen pijn maar dan moet men er echt in geloven, zeker wanneer men al sterk afhankelijk is van opiaten. (Oxycodon is toch al snel 2x zo sterk als diacetylmorphine/heroïne)
De kratom (zeker de rode strains) gaan je ontzettend helpen om af te wenden van de opiaten, maar ik zal zeker niet de twee tegelijk gebruiken omdat er verhalen rondgaan dat kratom de werking van de medicijnen kan verminderen.
Ook is het dubbel zo slecht voor je organen zeker wanneer men rauwe poeder inslikt (tosh and wash manier)
Thee zetten is daarom ook sterk aan te raden (bitter smaakje met een vleugje rotte vis)
Tot slot kan ik je enkel aanraden om eens naar alternatieven te kijken i.p.v. de boel opschroeven, specialisten zijn namelijk vrij huiverig voor verslaving en in de medische wereld word men dan al snel binnen een maand van de medicatie afgewend.
Met alle gevolgen van dien.
Ik zeg lees lees en lees alles wat er te lezen is over pijn en pijnbestrijding (ook de minder leuke verhalen van de horror des opiaten)
Good luck man! You kick ass.
Ik lekker hoog totdat m'n oren ervan gaan suizen haha!Zie nu jouw antwoord, lijkt op mijn reactie ook. Kratom kan veel goeds doen. Even zoeken naar de juiste . Dosis laag houden , geeft energie ook.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."