#1
Is dit een trol?
Desoxyn is Methamfetamine voor de duidelijkheid en is geen nieuw medicijn. Dit wordt/werd in Amerika al jaarenlang voorgeschreven bij overgewicht en ADHD. Geen idee of het in NL ook voorgeschreven wordt trouwens.
Maar wtf? Je wilt je bloedeigen kind van 7 jaar aan zeer sterke stimulanten hebben omdat hij/zij druk is en ADHD heeft volgens een dokter?
Desoxyn is Methamfetamine voor de duidelijkheid en is geen nieuw medicijn. Dit wordt/werd in Amerika al jaarenlang voorgeschreven bij overgewicht en ADHD. Geen idee of het in NL ook voorgeschreven wordt trouwens.
Maar wtf? Je wilt je bloedeigen kind van 7 jaar aan zeer sterke stimulanten hebben omdat hij/zij druk is en ADHD heeft volgens een dokter?
