#1
Laat je kind gewoon lekker kind zijn i.p.v. hem meteen op medicatie te zetten. Hij kan maar beter genieten want dit is de beste tijd van zijn leven. Vanaf 15 is het bergawaarts.Ons kindje is 7 jaar.
Laat je kind gewoon lekker kind zijn i.p.v. hem meteen op medicatie te zetten. Hij kan maar beter genieten want dit is de beste tijd van zijn leven. Vanaf 15 is het bergawaarts.Ons kindje is 7 jaar.
Snap je punt maar het is niet voor niets uit de handel gehaald. Methamfetamine werd in jaren 50 in Duitsland bij het ontbijt gebruikt. Volgens mij is dit onzin , en zou fie arts op zen minst melden bij tuchtraad / politie / kinderbescherming met de testresultaten erbij dit kan echt niet.. is een illegaal middel daarom vermoed ik ook dat dit een trolling post is..Ik vind het wel bijzonder om te zien dat iedereen hier zo valt over methamfetamine als medicijn, terwijl amfetamine doodnormaal wordt gevonden. Alles valt of staat met de dosering natuurlijk.En ook methamfetamine is gewoon een erkend ADHD-medicijn.
Los daarvan kun je erover twisten hoe goed of niet goed het is om kinderen om zo’n jonge leeftijd al aan dit soort zware medicijnen te zetten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."