Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDesoxyn ervaringen bij ADHD

Desoxyn ervaringen bij ADHD

25 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Farmaceutical Inc zei:
Ons kindje is 7 jaar.
Klik om te vergroten...
Laat je kind gewoon lekker kind zijn i.p.v. hem meteen op medicatie te zetten. Hij kan maar beter genieten want dit is de beste tijd van zijn leven. Vanaf 15 is het bergawaarts.
F
Farmaceutical IncLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is al een tijdje een nieuw medicijn. Het heet Desoxyn. Ik ben benieuwd naar ervaringen van andere mensen op dit forum.

Het wordt voorgeschreven tegen ADHD door psychiaters. Alhoewel Ritalin de eerste keus is, heeft Ritalin best wel veel bijwerkingen.

Bij het recept staat dat het voor kinderen vanaf 6 jaar pas mag, dus maakte me wel zorgen.

Ons kindje is 7 jaar.

Kan geen ervaringen op dit moment vinden. Hij heeft wel een Alle Dagen Heel Drug Stoornis, en ik heb gezien dat Ritalin helaas niet voldoende lijkt te zijn.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
methamfetamine voor kinderen 👍
L
LDJ1000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
WTF Desoxyn is toch gewoon crystal meth?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het wel bijzonder om te zien dat iedereen hier zo valt over methamfetamine als medicijn, terwijl amfetamine doodnormaal wordt gevonden. Alles valt of staat met de dosering natuurlijk. :wink: En ook methamfetamine is gewoon een erkend ADHD-medicijn.

Los daarvan kun je erover twisten hoe goed of niet goed het is om kinderen om zo’n jonge leeftijd al aan dit soort zware medicijnen te zetten.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Roze Olifant zei:
Ik vind het wel bijzonder om te zien dat iedereen hier zo valt over methamfetamine als medicijn, terwijl amfetamine doodnormaal wordt gevonden. Alles valt of staat met de dosering natuurlijk. :wink: En ook methamfetamine is gewoon een erkend ADHD-medicijn.

Los daarvan kun je erover twisten hoe goed of niet goed het is om kinderen om zo’n jonge leeftijd al aan dit soort zware medicijnen te zetten.
Klik om te vergroten...
Snap je punt maar het is niet voor niets uit de handel gehaald. Methamfetamine werd in jaren 50 in Duitsland bij het ontbijt gebruikt. Volgens mij is dit onzin , en zou fie arts op zen minst melden bij tuchtraad / politie / kinderbescherming met de testresultaten erbij dit kan echt niet.. is een illegaal middel daarom vermoed ik ook dat dit een trolling post is..

Kijk de documentaire Psychiatrie industrie des doods op youtu.be daar geven artsen toe dat ze met 10 minuten praten makkelijk 5 of meer stoornissen kunnen geven. Dit klinkt als een top shelf pill pusher.. Zou het misschien eerder eenmalig aannemen en laten testen bij een testcentrum. En daar zeggen wie de dealer is en voor wie bestemd.

Hoewel je hebt de arts wel bij zijn ballen vast sort of speak.. Vind het belachelijk als hey nou was omdat zijn gym prestaties niet in orde zijn om naar Olympisch niveau te gaan voor kinderen onder de 10 jaar is dit echt een arts die zijn Eed overtreed.

Wetgeving

Crystal meth is illegaal. Het staat op Lijst 1 van de Opiumwet en het is een harddrug. Alle middelen die op Lijst 1 staan, zijn verboden om te bezitten, te maken, te verhandelen of te vervoeren.

Klinkt alsof je kind bij een dealer in behandeling is

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."