#1
Ben je nog erg jong is mijn gedachte? 14 jaar oud lijkt je gedrag soms... Zo ga je toch snel een junkie worden vrees ik.
Natuurlijk hoop ik dat iets je wakker kan schudden!
Natuurlijk hoop ik dat iets je wakker kan schudden!
Nee ben 28 vriendBen je nog erg jong is mijn gedachte? 14 jaar oud lijkt je gedrag soms... Zo ga je toch snel een junkie worden bang ik.
Natuurlijk hoop ik dat iets je wakker kan zijn!
Je wordt niet zo maar agressief van drugs.
Het verlaagt gewoon de drempel en boost je ego.
Daar gedraag je je anders niet na.Nee ben 28 vriend
Daar was ik al bang voor.. Maar je begrijpt wat ik probeer te zeggen. Ik zou als ik jou was eens proberen een week lang te gaan wandelen.. neem de trein naar Arlon ofzo en loop naar huis.. (over een paar maanden, want het is nog erg koud nu.)Nee ben 28 vriend
Dit zijn absoluut geen fantasie verhalen meneertje! Ik nodig je uit bij mij thuis en als je mij alles ziet nemen en doen zoals ik reeds gezegd heb betaal je mij 500€ deal?zou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…
er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……
dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring
de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.
EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
Zeker sterk karakter nog steeds geen 3cmc aangeraakt vriend 😉en ik ben zeker geen trol!! Ik nodig je uit en laat het je met je eigen ogen zien wat en hoeveel ik pak. Maken we er een weddenschap van. Ik stuur eventueel adres in pbzou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…
er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……
dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring
de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.
EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
Blijft niks duren ik reageer gewoon op jullie haat berichten. Zelf stuur ik niks uit mijn eigen dus wat praat jezou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…
er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……
dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring
de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.
EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
Blijft niks duren ik reageer gewoon op jullie haat berichten. Zelf stuur ik niks uit mijn eigen dus wat praat je
Zeker sterk karakter nog steeds geen 3cmc aangeraakt vriend 😉en ik ben zeker geen trol!! Ik nodig je uit en laat het je met je eigen ogen zien wat en hoeveel ik pak. Maken we er een weddenschap van. Ik stuur eventueel adres in pb
Geld dat aanbod ook voor mij?Dit zijn absoluut geen fantasie verhalen meneertje! Ik nodig je uit bij mij thuis en als je mij alles ziet nemen en doen zoals ik reeds gezegd heb betaal je mij 500€ deal?
Het is niet recreatief??? Wat doe jij allemaal...Nu al een uur hartkloppingen en suf en licht duizelig lig al ganse tijd in de zetel voor de veiligheid. Heeft niet veel recreatieve waarde zo te zien
Wat ik doe? Hebben er al vele voor mij gedaan....Het is niet recreatief??? Wat doe jij allemaal...
Doe eens onderzoek. Hoort niet eens gelijk te werken.
Vrij zeker dat dit een troll is, anders gewoon echt wat hersensellen verloren met zijn misbruik.
Zal zien eind van de maand of ik er baat bij heb ofnietWellbutrin behoort tot de cathinonengroep inderdaad, valt onder de antidepressiva maar is een milde psychostimulant en wordt ook voorgeschreven bij stoppen met roken (onder een andere merknaam).
Lijkt me niet bepaald handig om het met 3-CMC samen te gaan nemen, zeker omdat je ook nog antipsychotica gebruikt.
Wat is sterker medikenet 10 mg of welbutrine 150 mg of beide tegelijk?Wellbutrin behoort tot de cathinonengroep inderdaad, valt onder de antidepressiva maar is een milde psychostimulant en wordt ook voorgeschreven bij stoppen met roken (onder een andere merknaam).
Lijkt me niet bepaald handig om het met 3-CMC samen te gaan nemen, zeker omdat je ook nog antipsychotica gebruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."