#1
Nog nooit een psychose gehad.... Wel angst gerelateerde klachten
Ah oké, bijzonder en best heftig om daar een atypisch antipsychoticum (off-label) voor voor te schrijven, maar ik neem aan dat daar dan gegronde redenen voor waren. Ken je voorgeschiedenis ook niet verder natuurlijk.
Tevens vind ik dan alsnog de combinatie van een dopamine-verlagend middel en een dopamine-verhogend middel opmerkelijk. Dit is toch niet logisch!? Maar goed, zal me er verder niet teveel mee bemoeien.