Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWellbutrine (bupropion?) Samen met 3 cmc

Wellbutrine (bupropion?) Samen met 3 cmc

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
6 maand geleden ook eens gedaan de eerste keer zwaar paranoia van 2 pillen de 2 de keer super rustig en daarna geen effect meer van gehad dit was telkens met voldoende tijd tussen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nu al een uur hartkloppingen en suf en licht duizelig lig al ganse tijd in de zetel voor de veiligheid. Heeft niet veel recreatieve waarde zo te zien
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#3
tequilavodka zei:
Nu al een uur hartkloppingen en suf en licht duizelig lig al ganse tijd in de zetel voor de veiligheid. Heeft niet veel recreatieve waarde zo te zien
Klik om te vergroten...

Tja, het was dan ook niet een erg handige actie van je. Methylfenidaat is niet bedoeld om recreatief te zijn.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Roze Olifant zei:
Tja, het was dan ook niet een erg handige actie van je. Methylfenidaat is niet bedoeld om recreatief te zijn.
Klik om te vergroten...
Kunnen we ook weer van het lijstje schrappen. Hoelang na inname van die medikenet mag ik mijn wellbutrine alsnog innemen??
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Kunnen we ook weer van het lijstje schrappen. Hoelang na inname van die medikenet mag ik mijn wellbutrine alsnog innemen??
Klik om te vergroten...
Je stelt honderdduizend vragen en luistert naar precies niet een antwoord. Hoezo zouden we nog de moeite nemen dan?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben je nog erg jong is mijn gedachte? 14 jaar oud lijkt je gedrag soms... Zo ga je toch snel een junkie worden vrees ik.
Natuurlijk hoop ik dat iets je wakker kan schudden!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je wordt niet zo maar agressief van drugs.
Het verlaagt gewoon de drempel en boost je ego.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Ben je nog erg jong is mijn gedachte? 14 jaar oud lijkt je gedrag soms... Zo ga je toch snel een junkie worden bang ik.
Natuurlijk hoop ik dat iets je wakker kan zijn!
Klik om te vergroten...
Nee ben 28 vriend
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Je wordt niet zo maar agressief van drugs.
Het verlaagt gewoon de drempel en boost je ego.
Klik om te vergroten...

Als ervaringsdeskundige moet ik dit helaas beamen.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Nee ben 28 vriend
Klik om te vergroten...
Daar gedraag je je anders niet na.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Nee ben 28 vriend
Klik om te vergroten...
Daar was ik al bang voor.. Maar je begrijpt wat ik probeer te zeggen. Ik zou als ik jou was eens proberen een week lang te gaan wandelen.. neem de trein naar Arlon ofzo en loop naar huis.. (over een paar maanden, want het is nog erg koud nu.)
Ik moet zelf ook dagen doorkomen met momenten van stress, angst, leegte en verwarring en heb jaren 24 uur nonstop lopen blowen, maar ik heb er nu wel weer zin in.. Lange termijn denken en nog eens proberen iets te bereiken.. De wereld gaat totaal veranderen denk ik, dus ik mag zelf ook veranderen.

Succes jongeman!
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#12
zou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…

er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……

dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring :wink:

de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.


EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
ImagineX zei:
zou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…

er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……

dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring :wink:

de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.


EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
Klik om te vergroten...
Dit zijn absoluut geen fantasie verhalen meneertje! Ik nodig je uit bij mij thuis en als je mij alles ziet nemen en doen zoals ik reeds gezegd heb betaal je mij 500€ deal?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ImagineX zei:
zou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…

er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……

dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring :wink:

de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.


EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
Klik om te vergroten...
Zeker sterk karakter nog steeds geen 3cmc aangeraakt vriend 😉en ik ben zeker geen trol!! Ik nodig je uit en laat het je met je eigen ogen zien wat en hoeveel ik pak. Maken we er een weddenschap van. Ik stuur eventueel adres in pb
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
ImagineX zei:
zou een ban van toepassing zijn? Hij gooit het hele forum vol met fantasie verhalen die anderen voor waar kunnen nemen… of zou kunnen misleiden…

er is geprobeerd hem/haar te helpen maar er wordt geen gehoor aan gegeven, erger nog zelf……

dit lijkt mij eerlijk gezegd ook een echte troll. Zoniet @tequilavodka als je denkt dat je het alleen kan test jezelf zoek hulp en laat een ervaringsdeskundige beslissen of je die wel of niet nodig hebt. Daar zijn ze inmiddels in gespecialiseerd. Ik ben er zeker van als jij zo een sterk karakter als je zelf zegt bent dat zij jou geen hulp hoeven te bieden. Maar laat hun dat wel beslissen, daar zijn ze eenmaal opgeleid voor met jaren ervaring :wink:

de meeste hier hebben het beste met je voor en hebben hetzelfde of erger meegemaakt. Het zou dus alleen maar logisch zijn naar hen te luisteren. Je brein is zodanig slim om jezelf te misleiden. Dus vraag een neutrale 2nd opinie van een ervaringsdeskundige als je dit forum niet wil geloven.


EDIT: verder mensen ga er aub niet op in. Hij is vg mij een troll en voedt zichzelf met jullie reacties… geef je goede raad. Meer kan je niet doen maar ga er verder niet op in. Anders blijft dit spelletje duren.
Klik om te vergroten...
Blijft niks duren ik reageer gewoon op jullie haat berichten. Zelf stuur ik niks uit mijn eigen dus wat praat je
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Blijft niks duren ik reageer gewoon op jullie haat berichten. Zelf stuur ik niks uit mijn eigen dus wat praat je
Klik om te vergroten...

‘Haatberichten’. Ja, nu leg je het wel makkelijk bij een ander. Je stelt honderd vragen en luistert werkelijk naar geen enkel antwoord. Dat begint simpelweg snel vermoeiend te worden. Lijkt me goed om eens bij jezelf te rade te gaan wat het doel is van jouw aanwezigheid op dit forum.
I
ImagineXLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Zeker sterk karakter nog steeds geen 3cmc aangeraakt vriend 😉en ik ben zeker geen trol!! Ik nodig je uit en laat het je met je eigen ogen zien wat en hoeveel ik pak. Maken we er een weddenschap van. Ik stuur eventueel adres in pb
Klik om te vergroten...

Iets om enorm trots op te zijn… 🤣
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Dit zijn absoluut geen fantasie verhalen meneertje! Ik nodig je uit bij mij thuis en als je mij alles ziet nemen en doen zoals ik reeds gezegd heb betaal je mij 500€ deal?
Klik om te vergroten...
Geld dat aanbod ook voor mij?

Wel één voorwaarde: ik bepaal de middelen, de dosis en de vendor(s).

Eens zien hoe een ander reageert op de drugs cocktails die ik mezelf aandeed 😈

Oke zo kan ie wel weer. 'wedstrijdje opperjunk' modus uit.

EN dit was uiteraard niet serieus bedoelt. Behalve dan het wedstrijdje ver pissen in opperjunk modus.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#19
tequilavodka zei:
Nu al een uur hartkloppingen en suf en licht duizelig lig al ganse tijd in de zetel voor de veiligheid. Heeft niet veel recreatieve waarde zo te zien
Klik om te vergroten...
Het is niet recreatief??? Wat doe jij allemaal...

Doe eens onderzoek. Hoort niet eens gelijk te werken.

Vrij zeker dat dit een troll is, anders gewoon echt wat hersensellen verloren met zijn misbruik.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Stonologie zei:
Het is niet recreatief??? Wat doe jij allemaal...

Doe eens onderzoek. Hoort niet eens gelijk te werken.

Vrij zeker dat dit een troll is, anders gewoon echt wat hersensellen verloren met zijn misbruik.
Klik om te vergroten...
Wat ik doe? Hebben er al vele voor mij gedaan....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."