#1
Mijn nekharen gaan hiervan overeind staan.
Die van mij ook.
Ik scheer mijn nekharen altijd weg, dus die van mij niet echt.
Mijn nekharen gaan hiervan overeind staan.
Die van mij ook.
Een frisse boy. Zo hoort het. Als ik het niet bijhoudt heb ik binnen no-time time een matje als Barry Batsbak van New Kids.Ik scheer mijn nekharen altijd weg, dus die van mij niet echt.
Moet jij niet gezellig doen?Een frisse boy. Zo hoort het. Als ik het niet bijhoudt heb ik binnen no-time time een matje als Barry Batsbak van New Kids.
BAM, ZONNE VUURBAL
Lol dat beetje donshaar😉 Snap jouw en andere hun zo mega 'verontwaardiging' niet hoor. Julie zien dit logischerwijs als negatief, omdat julie misschien net totaal anders tegenover staan, begrijpelijk, de meerderheid is reeds gekneed, wordt verder gekneed en geleid. Zie het als een uiterste vorm van vrijheid vh individu, die niet en nooit beweringen en verkondigingen zomaar als waarheid aanneemt, niet gelooft in trouwheid en monogamie. Ook heb ik vb bikkelharde kritiek op de machthebbers, het rechtssysteem met nadruk op rechters, adel en religieuze leiders.Mijn nekharen gaan hiervan overeind staan.
Omdat het opgelegde moraal, dat de maatschappij/overheden oplegt, de absolute vrijheid van het individu, extreem inperkt.Religie, oké, dat is in mijn ogen ook verwerpelijk, maar het moraal als verwerpelijk zien? Wat is dat nou weer voor een zin, man? Hoe kun je zo weinig om de rest van de wereld geven dat je moraliteit ziet als iets verwerpelijks?
Beetje kort door de bocht, je moet niet onder invloed achter het stuur stappen hemelaal mee eens. Diegene zit foit dus los het gewoon op. Er gebeuren meer ongelukken omdat mensen lopen te bellen of te hard rijdden maar daar hoor ik je niet over 🤡Ik ben een keer in het ziekenhuis terecht gekomen door toedoen van een gak arts notabene, die mij aanreed met zijn auto terwijl hij zo zat als een dragonder was.
Een hele hoop ellende, en het kostte mij nog eens een lieve duit ook nog om weer een gelijkwaardige auto terug te kunnen kopen.
Ik kan zeggen dat als er nog een keer iemand is die mij leed toebrengt omdat hij onder invloed rijdt, dat hij of zij een heeeel groot probleem krijgt!
Waarvan akte!
Ivm autorijden ben ik het niet echt eens, bij normaal gebruik en daarmee bedoel ik, rekening houden met tussentijd tussen inname benzo en periode dat je gaat autorijden. Want hoeveel nemen geen benzo's avond voordien, om daarna volgende werkdag aan te vatten?Niet combineren, ze zijn al potent genoeg op zichzelf. Je balanceert gevaarlijk op het randje van gewenning met 3x per week. Als je zo vaak gebruikt is autorijden ook uit den boze. Doe dat dus niet.
“Iedereen doet het, dus het is okay”. Nee het is niet okee en onverantwoord. Binnen 2 à 3 halfwaardetijden is je reactiesnelheid nog negatief beïnvloed terwijl je dat meestal niet goed doorhebt. Sterker nog, je kunt er overmoedig van worden. En voor diegenen voor wie andermans veiligheid niet voldoende motiveertm als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed kun je je rijbewijs inleveren.Want hoeveel nemen geen benzo's avond voordien, om daarna volgende werkdag aan te vatten?
“Iedereen doet het, dus het is okay”, neen tuurlijk niet, maar wie bepaalt voor een ander wat ok is? Neem dan ook maar alle computer en navigatiesystemen uit alle auto's en verbied elke phone in elk motorisch voertuig, want een ringtone, kan je al genoeg afleiden...niemand is heilig en maar goed ook en normen en waarden zijn voor mij individueel. Iedereen wijst té graag met 't vingertje naar de ander.“Iedereen doet het, dus het is okay”. Nee het is niet okee en onverantwoord. Binnen 2 à 3 halfwaardetijden is je reactiesnelheid nog negatief beïnvloed terwijl je dat meestal niet goed doorhebt. Sterker nog, je kunt er overmoedig van worden. En voor diegenen voor wie andermans veiligheid niet voldoende motiveertm als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed kun je je rijbewijs inleveren.
Of je kan zelfs strafrechtelijk worden vervolgd voor betrokkenheid bij de dood van een ander.En voor diegenen voor wie andermans veiligheid niet voldoende motiveertm als je een ongeluk veroorzaakt onder invloed kun je je rijbewijs inleveren.
“Iedereen doet het, dus het is okay”, neen tuurlijk niet, maar wie bepaalt voor een ander wat ok is? Neem dan ook maar alle computer en navigatiesystemen uit alle auto's en verbied elke phone in elk motorisch voertuig, want een ringtone, kan je al genoeg afleiden...niemand is heilig en maar goed ook en normen en waarden zijn voor mij individueel. Iedereen wijst té graag met 't vingertje naar de ander.
De wet in de basis. De rechter als je gepakt wordt. En je eigen schuldgevoel als je iemand aan gort rijdt. Maar dat schuldgevoel is achteraf gelul en heeft de aan gort geredene niets aan.“Iedereen doet het, dus het is okay”, neen tuurlijk niet, maar wie bepaalt voor een ander wat ok is? Neem dan ook maar alle computer en navigatiesystemen uit alle auto's en verbied elke phone in elk motorisch voertuig, want een ringtone, kan je al genoeg afleiden...niemand is heilig en maar goed ook en normen en waarden zijn voor mij individueel. Iedereen wijst té graag met 't vingertje naar de ander.
"Na de aanrijding ging de auto er met hoge snelheid vandoor, maar een kentekenplaat bleef achter op de plek van het ongeluk. De man had op de avond van het ongeluk te veel alcohol gedronken om te mogen rijden, reed te hard en negeerde een rood verkeerslicht en reed zonder rijbewijs, blijkt uit onderzoek. De verdachte is ook al vaker veroordeeld voor verkeersdelicten, meldt Omroep Brabant. Een week eerder was zijn rijbewijs ingenomen omdat hij in zijn woonplaats door rood was gereden."Of je kan zelfs strafrechtelijk worden vervolgd voor betrokkenheid bij de dood van een ander.
![]()
Drie jaar cel voor man die onder invloed vrouw (22) doodreed
De vrouw werd tijdens Nieuwjaarsnacht aangereden toen ze onderweg was naar Oss om het nieuwe jaar te vieren.nos.nl
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."