Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLorazepam fucks you up

Lorazepam fucks you up

24 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
p
poetjinieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moet vandaag naar tandarts 3 wortelkanaalbehandeling ondergaan dan is lorazepam wel iets waar je lekker rustig van wordt toch....
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Manu76 zei:
De tandarts spuit je vol, dus ik zou niet zelf ook gaan verdoven.
Klik om te vergroten...
A dirty mind is a joy forever.

Ik zou naar een andere tandarts gaan.
d
dafalganManLid
01-01-2024, 00:00
#3
Temesta 2,5mg kunnen scoren bij mijn lieve oude metertje...
Dit even getest. Man, dat spul doet niks! Dat dacht ik maar, volgens mijn vriendin liep ik erbij als een zombie die de helft van de tijd zinnen of woorden vergat. Dit terwijl ikzelf bar weinig voelde en behalve de evenwichtsstoornissen dacht dat er niks aan het handj was.
Klinkt dit bekend bij iemand?
grtjs
d
dubbel0sevenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Laatste keer dat ik Lorazepam heb geslikt was de dosis 10/20 mg. Wat is hier precies euforisch aan? Of doseer ik verkeerd?
Maar is verder toch persoon afhankelijk. Tolerantie can be a bitch! :angry:
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja toch wel, lorazepam is een benzodiazepine en frequent voorkomende bijwerkingen zijn geheugenverlies en verlies van motorische coordinatie. zeker als je weinig tot geen tolerantie hebt.
2,5 milligram is ook al een behoorlijk hoge dosis voor beginners. Je hebt last gehad van retrogade amnesie denk ik en dat kan gevaarlijk zijn. Beter niet meer doen.
w
willemvLid
01-01-2024, 00:00
#6
Realities zei:
Ja toch wel, lorazepam is een benzodiazepine en frequent voorkomende bijwerkingen zijn geheugenverlies en verlies van motorische coordinatie. zeker als je weinig tot geen tolerantie hebt.
2,5 milligram is ook al een behoorlijk hoge dosis voor beginners. Je hebt last gehad van retrogade amnesie denk ik en dat kan gevaarlijk zijn. Beter niet meer doen.
Klik om te vergroten...

Jij noemt 2.5mg een hoge dosering. Lorazepam is 1 van mildste benzodiazepinen die er is en heeft gemiddeld minder bijwerkingen als alle andere pammetjes. Heb dit medicijn 6x2.5mg per dag voorgeschreven gekregen en voelde er helemaal niks van. Het zou kunnen dat iemand met geen benzo tolerantie dat die wel een lichte buzz en een beetje vaag wordt maar veel meer als dat zal het ook niet worden. Toen ik 6 stuks nam per dag had ik wel een flinke tolerantie opgebouwd. Wanneer het nog goed werkte nam ik gemiddeld 5mg om vaag te worden. Dus als je het neemt om er wazig van te worden zul je aan 2.5mg niet veel hebben.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb ook een zeer hoge benzodiazepine tollerantie en moet ook zeggen dat lorazepam 2,5 mg helemaal niks bij mij doen. Alleen nitrazepam en flurazepam zijn benzos waar ik echt lekker vaag van kan worden en dan nog moet ik er heel wat nemen. Wat WEL werkt bij mij zijn de thienodiazepines zoals etizolam. Deze werken in hoge doseringen bij mij heel goed. Dit komt waarschijnlijk omdat ze aan andere receptoren binden dan benzodiazepines
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Andere receptoren??? Toch aan de GABA-b-receptoren.

Clotiazepam, Brotizolam zijn ook thienodiazepines, ik voel geen fuck van hoge doseringen clotiazepam.

Zelf Zyprexa ( olanzapine) , een antipsychoticum is in se een thienodiazepine...
Ik noem het een superbenzodiazepine.
De generatie van de neuroleptica, de -dons en de -pines, zijn selectievere en efficientere neuroleptica dan de oldskool NL zoals Haldol bijvoorbeeld.
Clozapine ( Leponex), Olanzapine ( Zyprexa), Quetiapine ( Seroquel), Asenapine (Sycrest)
Ik vind dat ze niet echt verslavingspotentieel hebben, hoewel sommigen dat wel vinden,
vooral van seroquel.
Maar ik vind deze middelen en ook de nieuwere anti-epileptica ( pregabaline, gabapentine) die ook wel op zich recreatief te gebruiken zijn....betere en veiligere middelen als benzodiazepines.
Oke ze zijn wel toxisch ( toch zeker oppassen met seroquel en leponex).
Maar bij angststoornissen vind ik het beter bv. pregabline en olanzapine op recept te krijgen voor dagelijks gebruik dan lorazepam of alprazolam.
p
pammetje82Lid
01-01-2024, 00:00
#9
@realties pin me hier niet op vast, maar heb ooit ergens in een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat de thienodiazepines ook affiniteit hebben met andere receptoren dan benzodiazepines specifiek doen.
P
ParadiseXLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lorazepam suckt om high te worden ... ik vind deze erg medisch en helemaal niks om voor de fun te nemen. In tegenstelling tot bromazepam, diazepam etc ... word je ook dom van maar je voelt wel nog iets leuks :)
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#11
pammetje82 zei:
@realties pin me hier niet op vast, maar heb ooit ergens in een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat de thienodiazepines ook affiniteit hebben met andere receptoren dan benzodiazepines specifiek doen.
Klik om te vergroten...

Nee pin je er zeker niet op vast, ik wist het niet, weer iets bijgeleerd dan, thx
R
RealitiesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Realities zei:
pammetje82 zei:
@realties pin me hier niet op vast, maar heb ooit ergens in een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat de thienodiazepines ook affiniteit hebben met andere receptoren dan benzodiazepines specifiek doen.
Klik om te vergroten...

Nee pin je er zeker niet op vast, ik wist het niet, weer iets bijgeleerd dan, thx
Klik om te vergroten...

Ik ben geneigd je wel te geloven dat ze nog affiniteit hebben met andere receptoren, zie olanzapine een thienodiazepine die affiniteit heeft met nog andere receptoren dan de gaba-receptoren.

Ik schreef trouwens GABA-b subreceptoren, maar moet volgens mij gaba-a-subreceptorenn zijn. Bacclofen en pregabaline, baclofen, en ook gammaboterzuur ( ghb) binden aan de b-subreceptoren volgens mij.

Ik heb nu brotizolam liggen, een thienodiazepine die dient om te slapen (in)slapen en ook buiten een thienodiazepine nog een andere diazepine schijnt te zijn.
V
Vant-HoekieLid
01-01-2024, 00:00
#13
De beste recreatieve benzo is pyrazolam!
spred the word
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik word van lorazepam (vaak wel gecombineerd met alcohol, niet altijd) echt ontzettend vaag.ik vind deze benzo juist veel sterker dan diazepam en oxazepam!!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Voor mij is Lorazepam juist 1 van de meest euforische benzo's die ik ooit heb gehad. Ze hebben toch blijkbaar op iedereen een verschillend effect die gekke benzo's.
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#16
dupont zei:
Voor mij is Lorazepam juist 1 van de meest euforische benzo's die ik ooit heb gehad. Ze hebben toch blijkbaar op iedereen een verschillend effect die gekke benzo's.
Klik om te vergroten...

En wat was je gebruikelijke dosis? Want ik heb het vroeger gehad en meen me ook te herinneren dat ik hier echt even van kon gaan liggen genieten, maar dan kan ook met een temazepam af en toe. Maar ik vond lorazepam echt het beste toen. Heb het nu weer in huis en aan welke dosissen kan ik denken ?

:wave:
P
Peter PamLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb even lorazepam en lormetazepam door elkaar gehaald :rolleyes:
p
poetjinieLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
Voor mij is Lorazepam juist 1 van de meest euforische benzo's die ik ooit heb gehad. Ze hebben toch blijkbaar op iedereen een verschillend effect die gekke benzo's.
Klik om te vergroten...
Hoeveel mg nuttig je dan voor dat euforische effect??
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
poetjinie zei:
Hoeveel mg nuttig je dan voor dat euforische effect??
Klik om te vergroten...
Mijn standaarddosering was 2,5mg. Ik heb inmiddels voorgoed afscheid genomen van Benzo's omdat ik niet weer in de valkuil van gewenning en verslaving wil vallen en nog een keer de afkick moeten doorstaan.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wtf @dupont, zit jij hier al sinds 2013 of eerder?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."