#1
Moet vandaag naar tandarts 3 wortelkanaalbehandeling ondergaan dan is lorazepam wel iets waar je lekker rustig van wordt toch....
A dirty mind is a joy forever.De tandarts spuit je vol, dus ik zou niet zelf ook gaan verdoven.
Realities zei:Ja toch wel, lorazepam is een benzodiazepine en frequent voorkomende bijwerkingen zijn geheugenverlies en verlies van motorische coordinatie. zeker als je weinig tot geen tolerantie hebt.
2,5 milligram is ook al een behoorlijk hoge dosis voor beginners. Je hebt last gehad van retrogade amnesie denk ik en dat kan gevaarlijk zijn. Beter niet meer doen.
pammetje82 zei:@realties pin me hier niet op vast, maar heb ooit ergens in een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat de thienodiazepines ook affiniteit hebben met andere receptoren dan benzodiazepines specifiek doen.
Realities zei:pammetje82 zei:@realties pin me hier niet op vast, maar heb ooit ergens in een wetenschappelijk onderzoek gelezen dat de thienodiazepines ook affiniteit hebben met andere receptoren dan benzodiazepines specifiek doen.
Nee pin je er zeker niet op vast, ik wist het niet, weer iets bijgeleerd dan, thx
dupont zei:Voor mij is Lorazepam juist 1 van de meest euforische benzo's die ik ooit heb gehad. Ze hebben toch blijkbaar op iedereen een verschillend effect die gekke benzo's.


Hoeveel mg nuttig je dan voor dat euforische effect??Voor mij is Lorazepam juist 1 van de meest euforische benzo's die ik ooit heb gehad. Ze hebben toch blijkbaar op iedereen een verschillend effect die gekke benzo's.
Mijn standaarddosering was 2,5mg. Ik heb inmiddels voorgoed afscheid genomen van Benzo's omdat ik niet weer in de valkuil van gewenning en verslaving wil vallen en nog een keer de afkick moeten doorstaan.Hoeveel mg nuttig je dan voor dat euforische effect??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."