Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsop zoek naar mensen die ervaring hebben met Etizolam

op zoek naar mensen die ervaring hebben met Etizolam

44 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad. Die verrekte Murphy.
Die zou ik graag eens in de Bellator kooi willen ontmoeten.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Boldvandebuurt zei:
Is er iemand die er nog wat over wil zeggen?
Klik om te vergroten...
Ja, beperk je gebruik hiervan en hou ergens nauwkeurig bij wanneer en hoeveel je neemt.

Gebruik niet meerdere dagen achter elkaar. Neem geen hogere dosis dan nodig voor de angstremmende werking. Pas op jezelf, benzodiazepines en analogen werken sluipend verslavend.

Nog beter is om hiervoor naar de huisarts te gaan.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Boldvandebuurt zei:
Halloo,
Ik heb nu Metizolam besteld, ook voor mijn angst waar ik af en toe last van heb. Het is de bedoeling dat ik dit gebruik als ik naar groepen mensen ga zodat de angst wat minder wordt. Metizolam schijnt minder sedatie te veroorzaken en werkt langer. Ik lees goed om te gebruiken tegen angsten. 4-5mg Metizolam staT gelijk aan 1 mg etizolam zeggen ze.
Ik denk dat het we goed zal werken. Zal proberen updates te geven.
Is er iemand die er nog wat over wil zeggen?
Klik om te vergroten...
Beter ga je in therapie om met je angsten om te leren gaan dan ze te dempen met middelen die superverslavend zijn.
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Beter ga je in therapie om met je angsten om te leren gaan dan ze te dempen met middelen die superverslavend zijn.
Klik om te vergroten...
Ik ben ermee bezig, maar het blijkt allemaal maar lastig te zijn omdat ik maar niet weet waarvoor ik bang ben. Wat ik nu denk is dat er angst ontstaat voor het feit dat de wereld bij mij maar zo intens binnenkomt, vanwege mijn autisme. En ja, dan kan je in therapie gaan wat je wil, maar dat zal dan zo blijven denk ik dan. Ik wilde dus nu dit gaan proberen, kijken wat het doet.
Je waarschuwing wordt in acht genomen en gewaardeerd!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je aan de benzo's gaat kom je onherroepelijk op een hellend vlak terecht en daar word je echt niet blij van....ik sluit me als ex benzo verslaafde dan ook bij @ Dupont aan.
Doe het niet is mijn advies.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Als je aan de benzo's gaat kom je onherroepelijk op een hellend vlak terecht en daar word je echt niet blij van....ik sluit me als ex benzo verslaafde dan ook bij @ Dupont aan.
Doe het niet is mijn advies.
Klik om te vergroten...
En als je het wel doet..

1. Maak eerst heel strenge regels voor jezelf hoeveel en hoevaak je mag gebruiken (niet vaker dan eens in de twee weken)
2. Schrijf op hoeveel je gebruikt en hoe vaak in een benzologboek
3. Houd jezelf aan je regels
4. Als blijkt dat je je niet aan de regel houdt, straf jezelf dan door je voorraad weg te gooien
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Zandman zei:
Als je aan de benzo's gaat kom je onherroepelijk op een hellend vlak terecht en daar word je echt niet blij van....ik sluit me als ex benzo verslaafde dan ook bij @ Dupont aan.
Doe het niet is mijn advies.
Klik om te vergroten...
Oke, overtuigend, ik hoor het van meerdere hier ook. Ik zal het niet doen. Ik hou het bij hetgene wat ik besteld heb
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goeie
Neo-Shulginist zei:
En als je het wel doet..

1. Maak eerst heel strenge regels voor jezelf hoeveel en hoevaak je mag gebruiken (niet vaker dan eens in de twee weken)
2. Schrijf op hoeveel je gebruikt en hoe vaak in een benzologboek
3. Houd jezelf aan je regels
4. Als blijkt dat je je niet aan de regel houdt, straf jezelf dan door je voorraad weg te gooien
Klik om te vergroten...
Goeie tips, dankjewel! Ik heb al een keer een halve gedaan, voelde daar niks van. Ik test nog een keer een halve en let heel goed op of het wat doet met m’n angst. Dan houd ik de dosering in ieder geval laag
B
BoldvandebuurtLid
01-01-2024, 00:00
#9
jam zei:
Ik werk zelf beroepsmatig met mensen met angststoornissen en ik zou geen van hen etizolam aanraden.
Klik om te vergroten...
Oh je werkt met mensen met angsten? Wat kan je er het beste tegen doen dan als ik vragen mag. Heb er zelf namelijk ook behoorlijk last van.
Groetjes,
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Boldvandebuurt zei:
Oh je werkt met mensen met angsten? Wat kan je er het beste tegen doen dan als ik vragen mag. Heb er zelf namelijk ook behoorlijk last van.
Groetjes,
Klik om te vergroten...
Realiseren dat je angstig bent helpt al een hoop. Dan kan je er iets meer afstand van nemen. Verder is het vaak een kwestie van exposure therapie: de angst in kleine stapjes aangaan, zien dat het eigenlijk alsnog geen probleem is als het 'mis' gaat, en zo stapje voor stapje je grenzen verleggen.

Benzo's maken angstklachten op termijn juist erger. Dus ik ben het eens met de stelling dat mensen die angstig zijn juist beter geen kalmerende middelen kunnen nemen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik (vermoedelijke angststoornis, angst ook duidelijk in de familie) kan ook op basis van persoonlijke ervaring beamen dat benzo’s zeer gevaarlijke middelen zijn voor angstige mensen.

Ik zie mezelf niet perse als verslavingsgevoelig (heb met tig middelen geëxperimenteerd zonder daar verslavingsgedachten of -gedrag bij te ervaren) maar benzo’s zijn echt mijn zwakke plek. Zeker mee oppassen, understatement.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#12
zojuist etizolam besteld voor m'n anxiety die ik bijna dagelijks ervaar, zou graag willen weten wat gebruikers ervan op dit forum er van vinden en of het een beetje een goede benzo is. tenminste als er uberhaubt gebruikers van Etizolam zijn hier.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Waar komt de anxiety vandaan?
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb het wel is gebruikt als slaapmiddel, werkt als een tierelier.
Volgens mij zijn die pilletjes 1 mg en als ik er 2 nam dan viel je gegarandeerd in slaap een halfuurtje later, of ik nou stond zat liep of op bed lach. Heel erg oppassen, zakte een keer vol door mn benen, gelukkig ving iemand me op.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bee zei:
Waar komt de anxiety vandaan?
Klik om te vergroten...
geen idee, wist ik het maar. heb het sinds 2 jaar pas dus aangeboren is het niet.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zwijgrecht zei:
Heb het wel is gebruikt als slaapmiddel, werkt als een tierelier.
Volgens mij zijn die pilletjes 1 mg en als ik er 2 nam dan viel je gegarandeerd in slaap een halfuurtje later, of ik nou stond zat liep of op bed lach. Heel erg oppassen, zakte een keer vol door mn benen, gelukkig ving iemand me op.
Klik om te vergroten...
denk je dat het slaapwekkender is dan bijvoorbeeld Alprazolam of Oxazepam? of vergelijkbaar
P
PrisonLid
01-01-2024, 00:00
#17
GoldenGrow zei:
denk je dat het slaapwekkender is dan bijvoorbeeld Alprazolam of Oxazepam? of vergelijkbaar
Klik om te vergroten...

Absoluut, tegen angstigheid zou ik geen etizolam gebruiken. Sowieso zelf-diagnose en medicatie is niet echt aan te raden.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik gebruik het soms als slaapmiddel. Werkt prima. Vind het wel zeer snel sedatief zoals hierboven gezegd, dus zou het bij een lage dosis houden voor angstklachten.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
GoldenGrow zei:
denk je dat het slaapwekkender is dan bijvoorbeeld Alprazolam of Oxazepam? of vergelijkbaar
Klik om te vergroten...
Voor mij vele malen sterker , paardenmidel
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb er wat van liggen maar ben er nog niet helemaal uit. Het werkt als slaapmiddel en trekt ook de stekker uit gemaal in je hoofd.
Het lijkt geen functioneel sedatief vanwege een bepaalde gaapfactor :sleeping:

Nooit overdag gebruikt omdat er dan al een voorgeschreven middel in mijn bloed zit en ik graag de controle behoud.

Ik heb trouwens 1mg "pellets" van een NL vendor die er zeer netjes uitzien.:innocent:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."