#1
Yoo kijk ik gebruik dus Concerta (ritalin) alleen ik had dus ongeveer 190mg in 1 nacht gedaan (vandaag dus) alleen ik heb het gevoel dat t eigenlijk wel veelste veel is.
ik had ongeveer 5 pillen van 27mg normaal geslikt en nog n paar gesnoven ( ik gok 2/3 pillen ofz) alleen ik lees iets met dat ik veel kans heb op een overdosis of dat ik nu een overdosis heb. Nu voel ik me gwn prima dus denk dat er niks aan de hand is tho maar ik ben wel echt bleek ( waarschijnlijk door 2 nachten niet slapen ofz) en een raar gevoel ik mn maar. Maar ik wou jullie mening er over weten
Edit: ogen zijn nog steeds groot heb eigenlijk alleen wat hoofdpijn maar verder niks, oja en nog voor de gene die zich afvroegen hoe bleek ik was ik heb n foto.. ( ben 18 btw alleen heb baby face )
groetjes
ik had ongeveer 5 pillen van 27mg normaal geslikt en nog n paar gesnoven ( ik gok 2/3 pillen ofz) alleen ik lees iets met dat ik veel kans heb op een overdosis of dat ik nu een overdosis heb. Nu voel ik me gwn prima dus denk dat er niks aan de hand is tho maar ik ben wel echt bleek ( waarschijnlijk door 2 nachten niet slapen ofz) en een raar gevoel ik mn maar. Maar ik wou jullie mening er over weten
Edit: ogen zijn nog steeds groot heb eigenlijk alleen wat hoofdpijn maar verder niks, oja en nog voor de gene die zich afvroegen hoe bleek ik was ik heb n foto.. ( ben 18 btw alleen heb baby face )
groetjes