Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMisschien een Ritalin overdosis?

Misschien een Ritalin overdosis?

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Siebe zei:
Is dat veel?
Klik om te vergroten...

Je topictitel bevat het woord ‘overdosis’, je had hallucinaties, derealisatie, gedachten aan automutilatie, snijwonden, je topic is geopend in juni dit jaar, je hebt hier maanden over na kunnen denken, en nog steeds vraag je je af of het veel is?

Not sure if trolling…
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Beste lijnen vriend
Klik om te vergroten...
ik hield me 3m dosering in de hoop dat t goed ging haha
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Je topictitel bevat het woord ‘overdosis’, je had hallucinaties, derealisatie, gedachten aan automutilatie, snijwonden, je topic is geopend in juni dit jaar, je hebt hier maanden over na kunnen denken, en nog steeds vraag je je af of het veel is?

Not sure if trolling…
Klik om te vergroten...
"Overdosis" is letterlijk over dosis, hoger dan normaal. Niet altijd per se dodelijk maar kan wel gevaarlijk zijn.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Snuffelaar zei:
"Overdosis" is letterlijk over dosis, hoger dan normaal. Niet altijd per se dodelijk maar kan wel gevaarlijk zijn.
Klik om te vergroten...

Ja begrijp ik, maar als je een topic start met in de titel ‘Misschien overdosis’ dan lijkt het me duidelijk dat je zelf weet dat je dosis te hoog was. Overdoseren = meer dan nodig doseren, teveel doseren (al dan niet dodelijk). Los daarvan is het zeg maar behoorlijk obvious dat 190 mg methylfenidaat nemen (heel) veel is.
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Roze Olifant zei:
Je topictitel bevat het woord ‘overdosis’, je had hallucinaties, derealisatie, gedachten aan automutilatie, snijwonden, je topic is geopend in juni dit jaar, je hebt hier maanden over na kunnen denken, en nog steeds vraag je je af of het veel is?

Not sure if trolling…
Klik om te vergroten...
Bro kan oprecht niet na denken nu door 3m
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Siebe zei:
Bro kan oprecht niet na denken nu door 3m
Klik om te vergroten...

Gaat het allemaal wel een beetje?
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Gaat het allemaal wel een beetje?
Klik om te vergroten...
Jawel maar had gwn n beetje veel gebruikt
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#8
FredKroket zei:
Ritalin is ook mega boring. Kan je beter speed gebruiken
Klik om te vergroten...
Ik gebruik nu 3 Fea (2 lijnen van 130mg) en was aardig intens maar leuk
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Siebe zei:
Ik gebruik nu 3 Fea (2 lijnen van 130mg) en was aardig intens maar leuk
Klik om te vergroten...
Beste lijnen vriend
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ritalin is ook mega boring. Kan je beter speed gebruiken
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Ritalin is ook mega boring. Kan je beter speed gebruiken
Klik om te vergroten...
Of gewoon ...zoals dat nog in mijn tijd was.
1701766224182.png
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#12
JanDeBrandweerman zei:
Of gewoon ...zoals dat nog in mijn tijd was.
Bekijk bijlage 55711
Klik om te vergroten...
En frikandelbroodje
G
GhbeetjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik krijg hier gelijk die middelbare school energie weer van terug. Al stuiterend in het scheikunde lokaal van de energie drank en frikandelbroodje
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als ik het zo lees ben je heel onverantwoord bezig of klets je gewoon uit je nek🤣 Hoop het tweede maar in geval van het eerste adviseer ik je dringend hulp te zoeken. Het begint met teveel ritalin en nu teveel 3m. Neem aan dat je ritalin op voorschrift krijgt en dat nu combineert met 3M? Mocht dat zo zijn, is niet echt een hele gezonde combinatie al helemaal door de effecten van 3M op je hart en vaten. Als je dan toch drugs wilt gebruiken lees je er dan wat meer over in. Ik heb ook zwaar onverantwoord drugs gebruikt in hoeveelheden en combinaties waar je complete groepen mensen in kon voorzien waar gelukkig nooit gevolgen aan hebben gezeten maar ken er meer dan genoeg die dat wel hebben gehad 😉 Als je dan toch op dit forum zit, gebruik het dan waar het voor bedoeld is. Drugs kan leuk zijn maar op deze manier heb je geen glazen bol nodig om te zien waar dit heen gaat.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Not sure if trolling, or 14yo...

Je misbruikt je medicatie
Je leest niet hoeveel je moet doseren
Je post een foto van je eigen babyface
Je beweert dat je jezelf automutileert
Zorgen -> "Kweet het, I fucked up LOL!"
Gaat door met iets dat geen 3MMC zal zijn.
Gaat het? "Ja, had *gewoon* teveel gebruikt"
Doseert vervolgens weer teveel van iets
Zorgen -> "Ja, ik doe maar wat, haha"

Ik denk dat je eigenlijk geen 18 bent.
Ik denk ook niet dat je dat gaat halen.

OF je bent zo verantwoordelijk als een 14 jarige puber,
OF je bent een trol die drugs een slechte naam geeft.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
Siebe zei:
ik hield me 3m dosering in de hoop dat t goed ging haha
Klik om te vergroten...
Klinkt retarded.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk idd combinatie van leeftijd, retarded en iets met aandacht😜
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mag ik even inbreken, vergeleken met vele andere stims is de grens tussen functioneel positief effect en onaangenaam negatief effect erg klein. Speed kan je nog wel een lijntje nemen maar met ritalin is de marge erg laag en dat is iets wat mensen vaak niet begrijpen. 30/40 mg is lekker en flink, 60 wordt ontzettend onaangenaam. 100 word je vrij ziek.
S
SnwwyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yoo kijk ik gebruik dus Concerta (ritalin) alleen ik had dus ongeveer 190mg in 1 nacht gedaan (vandaag dus) alleen ik heb het gevoel dat t eigenlijk wel veelste veel is.
ik had ongeveer 5 pillen van 27mg normaal geslikt en nog n paar gesnoven ( ik gok 2/3 pillen ofz) alleen ik lees iets met dat ik veel kans heb op een overdosis of dat ik nu een overdosis heb. Nu voel ik me gwn prima dus denk dat er niks aan de hand is tho maar ik ben wel echt bleek ( waarschijnlijk door 2 nachten niet slapen ofz) en een raar gevoel ik mn maar. Maar ik wou jullie mening er over weten

Edit: ogen zijn nog steeds groot heb eigenlijk alleen wat hoofdpijn maar verder niks, oja en nog voor de gene die zich afvroegen hoe bleek ik was ik heb n foto.. ( ben 18 btw alleen heb baby face )

groetjes
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ten eerste, maar dat wist je zelf al. Zeer onverantwoordelijk gebruik van Methylfenidaat in dit geval.

Ook ik ben zo bezig geweest, herken dat vage gevoel in me maag als geen ander. Buikpijn erbij ook regelmatig. Overmatig zweten, nervositeit, opgejaagdheid, agressie en tot slot problemen met m'n hartritme. Totaal uit zijn ritme; dan weer snel, dan weer langzaam*. Heb zelf dus wel eens een milde OD gehad op Ritalin. Of vaker dan eens.. Iets met school en extreem geconcentreerd willen zijn. Heb verder geen hartproblemen of ritmestoornissen van mezelf.

Je zegt dat je je verder prima voelt. (Dat voelde ik me NIET) Ik verwacht nu verder geen extreme problemen. Probeer vooral gezond te eten, probeer genoeg te drinken, lekkere zouten met dit warme weer. Kort gezegd dus, wees een beetje lief voor jezelf nu. Bleekheid kan inderdaad komen door slaaptekort maar ook gewoon door een hoge dosering stimulantia.

Mocht je echt signalen krijgen wat je niet vertrouwd of je echt niet lekker voelt. Schakel dan gewoon hulp in laagdrempelig!

Sterkte.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."