Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedikinet 10 Mg en lyrica 150mg recreatief gebruiken? Dosis?

Medikinet 10 Mg en lyrica 150mg recreatief gebruiken? Dosis?

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tequilavodka zei:
Waarom zou ik dat niet kunnen? Heb immers nooit hogere doseringen genomen. Enkel 3xb150 Mg maar daar voel je dan ook niks recreatief aan. Maar goed zal niets worden
Klik om te vergroten...
Ik heb het over jouw 2 maanden clean en de 2 gram NEP die je 18 december in de WC gegooid hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
K
KaasKiller2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
M'n moeder gebruikt Lyrica voor haar Multiples sclerose (MS), een auto-immuun ziekte. Ze gebruikt het voor haar zenuwpijn en epileptische aanvallen. Waarom zou je dit spul überhaupt recreatief willen gebruiken?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Die Ritalin heb ik liggen maar na een test rit sindsdien niet meer gebruikt dat was eind november
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
KaasKiller2000 zei:
M'n moeder gebruikt Lyrica voor haar Multiples sclerose (MS), een auto-immuun ziekte. Ze gebruikt het voor haar zenuwpijn en epileptische aanvallen. Waarom zou je dit spul überhaupt recreatief willen gebruiken?
Klik om te vergroten...
Verslaving is een bitch :)

Ik bedenk me net dat ik serieus aan het reageren ben in een topic van @tequilavodka die in hetzelfde topic tips vraagt over het recreatieve gebruik van Ritalin en tegelijkertijd beweert 2 maanden clean te zijn van stims. d'oh! Ik ben hier de domme geloof ik :)
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
dupont zei:
Verslaving is een bitch :)

Ik bedenk me net dat ik serieus aan het reageren ben in een topic van @tequilavodka die in hetzelfde topic tips vraagt over het recreatieve gebruik van Ritalin en tegelijkertijd beweert 2 maanden clean te zijn van stims. d'oh! Ik ben hier de domme geloof ik :)
Klik om te vergroten...
Bijna 2 maand met 1 dag gezondigd met NEP... Maar deze bestellen we nooit meer. Het is dan ook duidelijk voor mij dat ik niks moet nemen.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Maar ik heb het begrepen dat ik niks recreatief moet gebruiken van medicatie
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
tequilavodka zei:
Bijna 2 maand met 1 dag gezondigd met NEP... Maar deze bestellen we nooit meer. Het is dan ook duidelijk voor mij dat ik niks moet nemen.
Klik om te vergroten...
Oftewel: je bent sinds 28 december clean en dat is nu twee weken.

Laat alle zooi liggen man. Je hebt meer dan voldoende bewezen er niet mee om te kunnen gaan. En verslaving is niet alleen het daadwerkelijk gebruik, maar ook het ermee bezig zijn. Zoals je nu dus bezig bent met je afvragen of je ritalin en lyrica recreatief zou kunnen gebruiken.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
En, @tequilavodka is het doosje Ritalin al leeg inmiddels?
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
lyrica is een GABA ontspanner

Vergelijkbaar met benzodiazepines, alcohol, ghb, gabapentin

Ik zou dit niet gaan misbruiken (dus niet recreatief ermee gaan kloten) want je slikt het al op doktersadvies en waarschijnlijk met een reden

Als je al 3x daags 150mg slikt ben je waarschijnlijk onbewust al lichamelijk afhankelijk dus als je recreatief gaat kloten loop je alleen maar kans om te snel door je voorraad heen te gaan, een grotere tolerantie/afhankelijkheid op te lopen en mogenlijk je recept van de dokter te verliezen. Wil je dit risico niet wagen? Doe dat dan ook niet.

Als je zo naar dingen loopt te zoeken maar geen drugs in huis hebt waarom duik je vanavond dan niet gewoon de kroeg in? Bestel een lekker biertje of een bacotje en ga socialiseren. Dat houdt je gedachten van de drugs en wie weet heb je wel een hele gezellige avond.

En zo niet? Kan je toch gewoon weer weggaan en de bank opduiken. Soms moet je jezelf er even toezetten door een schop onder je eigen kont te geven om de deur uit te gaan en dan zal je zien dat het allemaal wel meevalt en dat het toch wel even fijn was om wat gesprekjes te voeren met mensen

Just my 2 cents
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Paranoize. zei:
Bestel een lekker biertje of een bacotje en ga socialiseren.
Klik om te vergroten...
Lekker biertje is nog wel te doen, maar Lerica en alcohol is niet echt aan te raden. Ik raad eerder zo'n speed-dating avond aan met een cola of Fanta. :sunglasses:
Zelf vond ik wiet ook nog wel te doen in die periode. Alcohol werd me snel te zwaar en vermoeiend.
Maar om Lerica te gaan gebruiken als snuif/ partydrugs.. Nee, absoluut niet doen zeg ik dan!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."