Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMedikinet 10 Mg en lyrica 150mg recreatief gebruiken? Dosis?

Medikinet 10 Mg en lyrica 150mg recreatief gebruiken? Dosis?

29 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Manu76 zei:
Lekker biertje is nog wel te doen, maar Lerica en alcohol is niet echt aan te raden. Ik raad eerder zo'n speed-dating avond aan met een cola of Fanta. :sunglasses:
Zelf vond ik wiet ook nog wel te doen in die periode. Alcohol werd me snel te zwaar en vermoeiend.
Maar om Lerica te gaan gebruiken als snuif/ partydrugs.. Nee, absoluut niet doen zeg ik dan!
Klik om te vergroten...
Oh ja ik lees het inderdaad op reddit nu een beetje haha. En anders een colaatje dan maar, of één gouden rakker om het bescheiden te houden
150mg is niet heel hoog gelukkig een hoop mensen nemen al gauw 300-600 mg maar ik ben er zelf niet zo bekend mee verder

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeebats zei:
Het is afgeleid van GABA, maar werkt hier voor zover ik weet niet op. Werkt puur op calcium kanalen
Klik om te vergroten...
Aaah oke man, dat wist ik niet. Als ik zo een beetje lees wat het doet zou je zeggen dat het op GABA werkt maar kan zijn dat je gelijk hebt hoor!

Wel raar dat dit zo'n beetje in de bijsluiter staat dan:

Pregabaline brengt overprikkelde zenuwen in de hersenen tot rust.
Bij epilepsie, zenuwpijn en angstgevoelens. Soms ook bij voortdurende hik en rusteloze benen.
Bij epilepsie duurt het enkele weken voordat u het effect merkt. Epileptische aanvallen treden minder op of verdwijnen.
Zenuwpijn en angstgevoelens kunnen binnen een week verminderen.
Bijwerkingen in het begin: slaperig, moe, duizelig en verward zijn, vergeetachtigheid, moeite zich te concentreren, wazig zien. Deze bijwerkingen zijn in het begin het sterkst.
Let op! U mag de eerste week niet autorijden. Nadat u 1 week lang dezelfde dosering heeft gebruikt mag u weer autorijden. Rijd daarna alleen als u geen bijwerkingen heeft.
Pas op met alcohol. Dit kan u nog suffer maken.
Verder hoofdpijn, maagdarmklachten, droge mond, onrustig gevoel, problemen met bewegen, gewichtstoename en doof of tintelend gevoel in voeten of handen. U heeft minder kans op bijwerkingen als u met een lage dosis begint en de dosering daarna langzaam opbouwt.
Stop niet in een keer met dit medicijn: bouw langzaam af. Overleg eerst met uw arts.
Bent u zwanger of wilt u zwanger worden? Overleg dan met uw arts over de voor- en nadelen van pregabaline.
Geeft u borstvoeding? Of wilt u borstvoeding geven? Dit medicijn kan in de moedermelk komen. Vraag aan uw arts of apotheker of u dit medicijn mag gebruiken.

Je zou zeggen typisch een GABA middel
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Paranoize. zei:
Oh ja ik lees het inderdaad op reddit nu een beetje haha. En anders een colaatje dan maar, of één gouden rakker om het bescheiden te houden
150mg is niet heel hoog gelukkig een hoop mensen nemen al gauw 300-600 mg maar ik ben er zelf niet zo bekend mee verder
Klik om te vergroten...
Onze Topic Boy neemt 450 mg. Dat is al redelijk verdovend. Ik heb wel eens heel kort op 750 mg gezeten, maar dan is alcohol zeker niet meer aan te raden en had ik 8 koffies per dag nodig om een beetje door de dag te komen.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paranoize. zei:
Je zou zeggen typisch een GABA middel
Klik om te vergroten...
Ja het is best verwarrend. Volgens mij komen de effecten ook heel erg overeen. Phenibut bijv. is een combinatie van GABA en calcium kanalen. Als je daaraan verslaafd raakt moet je dus van 2 dingen tegelijkertijd afkicken :)

Hier wat meer info (bij pharmacology)
en.m.wikipedia.org

Pregabalin - Wikipedia

en.m.wikipedia.org en.m.wikipedia.org
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik kreeg lyrica (pregabaline) voorgeschreven ,ik werd er haast mesjogge van!
Lyrisch van de lyrica, dus. Ik kon niet scherp meer zien, autorijden was absoluut onderantwoord dus reed ik niet.
Maar ik was er gauw klaar mee.
Dan maar weer methadon tegen de pijn....
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Zandman zei:
Ik kreeg lyrica (pregabaline) voorgeschreven ,ik werd er haast mesjogge van!
Lyrisch van de lyrica, dus. Ik kon niet scherp meer zien, autorijden was absoluut onderantwoord dus reed ik niet.
Maar ik was er gauw klaar mee.
Dan maar weer methadon tegen de pijn....
Klik om te vergroten...

Lyrisch betekent ‘heel enthousiast’, ik denk niet dat je dat bedoelt.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neeeeee.....Dat bedoel ik niet, dank je voor de opmerking, ik ben er just niet lyrisch over née....niet lyrisch van de lyrics had ik moeten zeggen!
Ik heb het woord lyrisch een verkeerde betekenis gegeven! Beetje dom, dus
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee 18 december had ik 1 nacht nep gedaan en daarvoor was het ook enkele weken geleden. Enigste dat ik nog eens wil doen EVENTUEEL is 4fma. Maar dat zal niet voor direct zijn. Dus van lyrica geen euforie want is dat dat ik zoek maar kan ook gerust alles laten liggen
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb hier een doosje medikinet 10 Mg van de psychiater. Hoe kan ik dit recreatief gebruiken? De dosis en dergelijke heb er eens 2 geslikt zonder noemenswaardige effecten? Iemand tips voor er het beste uit te halen? Snuiven ga ik niet doen... Als er weinig tot geen voordelen zijn laat ik het gewoon in de kast liggen... Alsook lyrica 150mg 3x daags die ik al 3 jaar neem bij gebrek aan iets anders wil ik 1 van de 2 een kans geven voor een leuke dag.. het is gewoon eens ter info kan goed zijn dat ik geen van de 2 recreatief ga gebruiken.. bedankt voor de hulp
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
tequilavodka zei:
Heb hier een doosje medikinet 10 Mg van de psychiater. Hoe kan ik dit recreatief gebruiken? De dosis en dergelijke heb er eens 2 geslikt zonder noemenswaardige effecten? Iemand tips voor er het beste uit te halen? Snuiven ga ik niet doen... Als er weinig tot geen voordelen zijn laat ik het gewoon in de kast liggen... Alsook lyrica 150mg 3x daags die ik al 3 jaar neem bij gebrek aan iets anders wil ik 1 van de 2 een kans geven voor een leuke dag.. het is gewoon eens ter info kan goed zijn dat ik geen van de 2 recreatief ga gebruiken.. bedankt voor de hulp
Klik om te vergroten...
Jij weet van geen ophouden he? Ga eens hulp zoeken voor je verslaving joh.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#11
dupont zei:
Jij weet van geen ophouden he? Ga eens hulp zoeken voor je verslaving joh.
Klik om te vergroten...
Ik ben al 2 maanden 'clean' vooral geen stimulanten meer. Lyrica is geen stimulant. Ik wou dat eventueel een kans geven en die medikinet in de kast laten liggen. Ik neem al 3 jaar 3x 150 Mg per dag. Maar naar het schijnt is dit ook recreatief te gebruiken?
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
tequilavodka zei:
Ik ben al 2 maanden 'clean' vooral geen stimulanten meer. Lyrica is geen stimulant. Ik wou dat eventueel een kans geven en die medikinet in de kast laten liggen. Ik neem al 3 jaar 3x 150 Mg per dag. Maar naar het schijnt is dit ook recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...
Ja ja ja! Fantastisch dat je zo creatief denkvermogen lijkt te hebben.
Wel jammer voor je dat je van geen ophouden weet, maarja, dat is een probleem dat meer voor jou als voor ons is natuurlijk.
In Ierland zijn er veel zwaar verslaafd aan Lerica, je wilt weten hoe je dat voor elkaar kunt krijgen?
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Manu76 zei:
Ja ja ja! Fantastisch dat je zo creatief denkvermogen lijkt te hebben.
Wel jammer voor je dat je van geen ophouden weet, maarja, dat is een probleem dat meer voor jou als voor ons is natuurlijk.
In Ierland zijn er veel zwaar verslaafd aan Lerica, je wilt weten hoe je dat voor elkaar kunt krijgen?
Klik om te vergroten...
Ik gebruik het al 3 jaar 3x 150 Mg per dag zonder ook maar enige dwang voor meer te gebruiken. Ik gebruik het volgens de voorgeschreven dosis. Enkel blijkbaar ook goed recreatief te gebruiken? Wil het eens een kans geven maar als het geen goed idee is doe ik het niet die tijd van niet luisteren naar goede raad en doen wat ik wil met alle risico's van dien is voorbij... Net zoals ik ook geen benzo ga proberen
M
Mr. JummyLid
01-01-2024, 00:00
#14

OT:
tequilavodka zei:
Snuiven ga ik niet doen... Als er weinig tot geen voordelen zijn laat ik het gewoon in de kast liggen...
Klik om te vergroten...

Hier is je antwoord
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Ik gebruik het al 3 jaar 3x 150 Mg per dag zonder ook maar enige dwang voor meer te gebruiken. Ik gebruik het volgens de voorgeschreven dosis. Enkel blijkbaar ook goed recreatief te gebruiken? Wil het eens een kans geven maar als het geen goed idee is doe ik het niet die tijd van niet luisteren naar goede raad en doen wat ik wil met alle risico's van dien is voorbij... Net zoals ik ook geen benzo ga proberen
Klik om te vergroten...
Nee, wees blij dat je geen craving voelt voor Lerica, want het kan wel blijkbaar. Maar dan moet je gaan klooien en enige recreatieve wat ik zie aan de Lerica-junkies, is dat ze tot rust komen omdat ze staan te trillen omdat je zo hunkeren naar rust.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
maar kan ook gerust alles laten liggen
Klik om te vergroten...
Je houdt jezelf voor de gek.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Ik ben al 2 maanden 'clean' vooral geen stimulanten meer. Lyrica is geen stimulant. Ik wou dat eventueel een kans geven en die medikinet in de kast laten liggen. Ik neem al 3 jaar 3x 150 Mg per dag. Maar naar het schijnt is dit ook recreatief te gebruiken?
Klik om te vergroten...
1705132646343.png

Need I say more? 18 december is niet 2 maanden geleden.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#18
dupont zei:
Bekijk bijlage 56560

Need I say more? 18 december is niet 2 maanden geleden.
Klik om te vergroten...
Het is toch na nieuwjaar? 😅
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
dupont zei:
Je houdt jezelf voor de gek.
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik dat niet kunnen? Heb immers nooit hogere doseringen genomen. Enkel 3xb150 Mg maar daar voel je dan ook niks recreatief aan. Maar goed zal niets worden
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Waarom zou ik dat niet kunnen? Heb immers nooit hogere doseringen genomen. Enkel 3xb150 Mg maar daar voel je dan ook niks recreatief aan. Maar goed zal niets worden
Klik om te vergroten...
Ik heb het over jouw 2 maanden clean en de 2 gram NEP die je 18 december in de WC gegooid hebt.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."