#1
Hey no worries! We gaan ook niet uit van kwade intenties dus maak je daar maar geen zorgen over.Mijn excuses heb er niet opgelet ben heel erg onrustig en slaperig tegelijk daardoor kan je nergens op letten
Ik had de foto gezet om te laten zien dat ik constant aan de bel trek maar geen gehoor
Ik wil niemand kwetsen of zo
Klinkt alsof je genoeg andere dingen aan je hoofd hebt en dat het goed is dat je hier je verhaal kunt doen. Ik heb zelf weinig ervaring met opiaten en benzo’s dus ik laat de inhoudelijke adviezen even aan de andere leden over.
Heel veel sterkte toegewenst. Ik hoop dat de leden van dit forum je wat verder kunnen helpen.