#1
Heb hem al opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg
🤣🤣🤣🤣✅Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Ben voor de eerste keer in een soort van psychose beland inclusief hallucinaties en agressief gedrag was uren aan een stuk tegen mijn hond aan het praten in het Engels heb zelf de politie moeten bellen omdat ik dacht dat ze op het dak zaten en mij wouden overvallen. Politie wist direct hoe laat het was toen ze mij bezig zagen gelukkig was dit van korte duur en ben ik terug op het normaleIk weet niet in wat voor majestueus kingdom, paleis of kasteel jij woont, maar als jouw tuinen zich zó ver uitstrekken dat een dergelijke actie nog binnen ”jouw perken” valt, dan moet je stiekem een royal met een ongekend groot stuk grond zijn.
Tien stuks is gewoon veel teveel. Ik moet er niet aan denken om tien stuks Medikinet te nemen, mijn hart zou de pan uit flippen and not in a good way. Methylfenidaat is van zichzelf al een stof die door relatief veel mensen, zelfs op lage therapeutische dosis, als wat nerveuzig, prikkelbaar en opgejaagd wordt ervaren. Het primaire doel is dan ook focus, niet fun.
Een langwerkende versie als Medikinet lijkt me al helemáál niet recreatief omdat er áls er voor sommigen al zoiets als een lekkere ‘methyl-‘rush’ bestaat (ik ken hem niet, ook niet van kortwerkende versies), deze platgeslagen wordt door de gereguleerde afgifte. Hoezo pop je dan TIEN pillen in een x aantal uur naar binnen. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, simple as that.
Hoe hoog waren ze trouwens gedoseerd per stuk?
Ik ken je dagdosis niet, maar in de korte tijd dat ik zelf Medikinet heb gebruikt was één pil meteen de dagdosis. Vraagt jouw psychiater nooit verder? Dat potje is op deze manier toch binnen de kortste keren leeg, veel sneller dan zou moeten? Of monitort-ie überhaupt op geen enkele manier jouw gebruik?
Ik haal ongeveer iedere maand, meestal iets later (ik sla bewust soms dagen over), een nieuw potje lisdex op bij mijn apotheek waar precies in zit wat ik in die maand dagelijks voorgeschreven krijg. Misschien ben ik serieus te naïef, hoor, en onderschat ik het overzicht en de bewaking daarvan.
Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet opvalt als ik nog geen week later weer exact hetzelfde herhaalrecept zou aanvragen omdat ik de hele maandvoorraad er al doorheen heb geschrokt en gesnoven, because yolo.
De apotheek moet dit toch kunnen zien, zou je zeggen? Helemaal als het herhaaldelijk zou gebeuren?
Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Yup. Voor ieder probleem een oplossing zoeken in een quick fix.The never ending story...
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toenZie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
Hallucinaties plus herinner mij niks van dus volgens mij had ik onderandere Blackout plus hallucinaties plus psychose in 1Dat komt niet door de Temesta.
Kan dat ook door een psychose dat je u meer dan de helft niet herinnerd zoals al die berichten ik toen gepost hebDat komt niet door de Temesta.
Ik was volledig het tegenovergestelde als normaal ik stond met een hamer en een mes constant mijn huis te doorzoeken omdat ik van overtuigd was dat er iemand was kortom ik heb mijn les geleerd voorlopig tochDat komt niet door de Temesta.
Voor hoelang dit keer? Een week of twee?Zie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
Ik heb camerabewaking thuis daarom weet ik van mijn gedrag en dergelijke...Wat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
Ik was volledig het tegenovergestelde als normaal ik stond met een hamer en een mes constant mijn huis te doorzoeken omdat ik van overtuigd was dat er iemand was kortom ik heb mijn les geleerd voorlopig toch
Ik heb camerabewaking thuis daarom weet ik van mijn gedrag en dergelijke
Vanaf 22uur begon die soort psychose die herriner ik mij wel goed maar daarvoor blijkbaar niet ik had die temesta genomen rond 12uur smiddags en rond 18 uur begon de black out volgends mijWat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
Vanaf 22uur begon die soort psychose die herriner ik mij wel goed maar daarvoor blijkbaar niet ik had die temesta genomen rond 12uur smiddags en rond 18 uur begon de black out volgends mij
Vanaf 22uur begon die soort psychose die herriner ik mij wel goed maar daarvoor blijkbaar niet ik had die temesta genomen rond 12uur smiddags en rond 18 uur begon de black out volgends mij
Dan is t al helemaaaaal uitgesloten dat het door de temesta komt. Even ter bevestiging, temesta bedoel je oxazepam mee toch? 2 stuks 10mg of 2 stuks 50mg!?
@Roze Olifant Temesta is merknaam van Oxazepam toch? 😅
Ik dacht dat de witte kleine tabletjes 2,5 mg zijn, en de gele grotere 5 mg.Is de hoogste dosis niet 2,5 mg temesta?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."