Heb hem al opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg
Heb hem al opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg
Ah, je bent er weer. Voor de zoveelste keer weer veel te veel gebruikt en je super kut voelen. En dat om de paar weken herhalen. Word je hier zelf nou niet moedeloos van? Ga eens praten met je psychiater over die gekkigheid die je steeds uithaalt. Laat je helpen.Heb mij weer eens laten gaan doosje medikenet gekregen van de psychiater om 14uur begonnen 3 geslikt derest gesnoven. Voel mij fucked up kan wiet hier een uitkomst bieden voor de angst en dergelijke te neutraliseren of gaat alles juist versterkt worden met alle negatieve gevolgen van dien. Kortom medikinet is vuiligheid! De eerste pillen waren goed en daarna voelde ik mij altijd maar meer fucked up en fucked up graag enkel serieuze reacties... Dus de vraag is gaat cannabis de negatieve effecten van medikinet versterken of juist verminderen?
Was nog binnen de perken 10 stuks op 14u tot na middernachtAh, je bent er weer. Voor de zoveelste keer weer veel te veel gebruikt en je super kut voelen. En dat om de paar weken herhalen. Word je hier zelf nou niet moedeloos van? Ga eens praten met je psychiater over die gekkigheid die je steeds uithaalt. Laat je helpen.
Hoeveel had je er gekregen dan?Was nog binnen de perken 10 stuks op 14u tot na middernacht
Ik zeg u eerlijk ik ben geen hard core junkie verslaafden ik functionele gewoon als ik zin heb grijp ik eens naar wat middelen en dat steekt voor mij niet nauw maar eens ik bezig ben ik niet stoppen. Maar stel ik kwijt alles gelukkig geef ik mijn ganse uitkering daar niet aan het af en toe met mate daar moet ik zelf niet veel over zeggen. 3cmc was toch nog het beste dat hier ooit nog legaal was🥱🥱🥱
Doosje van dertigHoeveel had je er gekregen dan?
Apothekers zijn de amfetamine veel goedkoper daarom dat ik bij hem vanalles probeer los te peuteren het is gêne gemoeilijk! Moet er dan wel 2,50 uur voor rijden met rammelbakJe misbruikt dit medicijn. Dat is het probleem. Jouw omgang met dit middel. Jij. Niet de methylfenidaat die vuiligheid zou zijn. It’s you. Waarom neem je meerdere pillen? Neem niet aan dat dit je reguliere dosis is? Waarom schrijft je psychiater je dit voor als je er niet mee kunt omgaan?
Waarom heb je keer op keer zo’n bizar trage, al dan niet volledig ontbrekende leercurve?
En nee, ik zou er niet bij gaan blowen, cannabis zal wellicht spierontspannend werken en het ‘strakke’ er mogelijk wat afhalen, maar voor hetzelfde geld word je er hartstikke paranoïde van. Algemeen bekend risico van stimulantia en cannabis, zeker als je al slecht gaat op de stims. Neem wat magnesium, warme thee, rustig muziekje, ademhalingsoefeningen, zit/lig het uit en leer een keer van je fouten.
Klopt. Temesta zijn de gele smelt tabletjes.Ik dacht lorazepam! Not sure.
Heb ik ook ondervonden telkens black outs van de temesta waar ik het bij diazepam totaal niet heb in bescheiden dosis als ik er 6 of meer neem heb ik ook prijs maar bij temesta 2 stuks later en enkele uren verder dikke black out dus dat is bij mij niet direct maar een een uur of 5 , 6 laterTemesta. Een zwaar verslavende benzo....ik ben er zwaar afhankelijk van geweest.
Gekregen van een internist die dit middel nooit had mogen geven....met een heleboel ellende tot gevolg!
Blijf zo mogelijk van die lorazepam af is mijn advies!
En zo makkelijk als je er aan zit, zo moeilijk kom je er weer af.De tabletten van 5 mg temesta zijn behoorlijk potent, ja
Je zit er zo aan vast. Binnen twee weken!
Zeg dat wel! Dat kostte mij een opname in een ontwenning kliniek van 6 weken....En zo makkelijk als je er aan zit, zo moeilijk kom je er weer af.
Als ik spreek over 6 stuks of meer is het voor in slaap te geraken... Anders uiteraard niet zo veelHeb ik ook ondervonden telkens black outs van de temesta waar ik het bij diazepam totaal niet heb in bescheiden dosis als ik er 6 of meer neem heb ik ook prijs maar bij temesta 2 stuks later en enkele uren verder dikke black out dus dat is bij mij niet direct maar een een uur of 5 , 6 later
Is de hoogste dosis niet 2,5 mg temesta?De tabletten van 5 mg temesta zijn behoorlijk potent, ja
Je zit er zo aan vast. Binnen twee weken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."