Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCome down verzachten met cannabis?

Come down verzachten met cannabis?

88 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb hem al opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Klik om te vergroten...
🤣🤣🤣🤣✅
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Ik weet niet in wat voor majestueus kingdom, paleis of kasteel jij woont, maar als jouw tuinen zich zó ver uitstrekken dat een dergelijke actie nog binnen ”jouw perken” valt, dan moet je stiekem een royal met een ongekend groot stuk grond zijn.

Tien stuks is gewoon veel teveel. Ik moet er niet aan denken om tien stuks Medikinet te nemen, mijn hart zou de pan uit flippen and not in a good way. Methylfenidaat is van zichzelf al een stof die door relatief veel mensen, zelfs op lage therapeutische dosis, als wat nerveuzig, prikkelbaar en opgejaagd wordt ervaren. Het primaire doel is dan ook focus, niet fun.

Een langwerkende versie als Medikinet lijkt me al helemáál niet recreatief omdat er áls er voor sommigen al zoiets als een lekkere ‘methyl-‘rush’ bestaat (ik ken hem niet, ook niet van kortwerkende versies), deze platgeslagen wordt door de gereguleerde afgifte. Hoezo pop je dan TIEN pillen in een x aantal uur naar binnen. Daar zijn die dingen niet voor gemaakt, simple as that.

Hoe hoog waren ze trouwens gedoseerd per stuk?

Ik ken je dagdosis niet, maar in de korte tijd dat ik zelf Medikinet heb gebruikt was één pil meteen de dagdosis. Vraagt jouw psychiater nooit verder? Dat potje is op deze manier toch binnen de kortste keren leeg, veel sneller dan zou moeten? Of monitort-ie überhaupt op geen enkele manier jouw gebruik?

Ik haal ongeveer iedere maand, meestal iets later (ik sla bewust soms dagen over), een nieuw potje lisdex op bij mijn apotheek waar precies in zit wat ik in die maand dagelijks voorgeschreven krijg. Misschien ben ik serieus te naïef, hoor, en onderschat ik het overzicht en de bewaking daarvan.

Maar ik kan me haast niet voorstellen dat het niet opvalt als ik nog geen week later weer exact hetzelfde herhaalrecept zou aanvragen omdat ik de hele maandvoorraad er al doorheen heb geschrokt en gesnoven, because yolo.

De apotheek moet dit toch kunnen zien, zou je zeggen? Helemaal als het herhaaldelijk zou gebeuren?

Of is de ruimte binnen de enkele mini-perkjes aan de randen van het kleine speeltuintje achter mijn appartementencomplex gewoon überhaupt te zwaar-insignificant om iets zinnigs over dit onderwerp te kunnen zeggen. 🤪
Klik om te vergroten...
Ben voor de eerste keer in een soort van psychose beland inclusief hallucinaties en agressief gedrag was uren aan een stuk tegen mijn hond aan het praten in het Engels heb zelf de politie moeten bellen omdat ik dacht dat ze op het dak zaten en mij wouden overvallen. Politie wist direct hoe laat het was toen ze mij bezig zagen gelukkig was dit van korte duur en ben ik terug op het normale
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
The never ending story...
Klik om te vergroten...
Yup. Voor ieder probleem een oplossing zoeken in een quick fix.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#5
tequilavodka zei:
Zie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
Klik om te vergroten...
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
tequilavodka zei:
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
Klik om te vergroten...

Dat komt niet door de Temesta.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Raver zei:
Dat komt niet door de Temesta.
Klik om te vergroten...
Hallucinaties plus herinner mij niks van dus volgens mij had ik onderandere Blackout plus hallucinaties plus psychose in 1
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Raver zei:
Dat komt niet door de Temesta.
Klik om te vergroten...
Kan dat ook door een psychose dat je u meer dan de helft niet herinnerd zoals al die berichten ik toen gepost heb
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Raver zei:
Dat komt niet door de Temesta.
Klik om te vergroten...
Ik was volledig het tegenovergestelde als normaal ik stond met een hamer en een mes constant mijn huis te doorzoeken omdat ik van overtuigd was dat er iemand was kortom ik heb mijn les geleerd voorlopig toch
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
tequilavodka zei:
Zie hier ook net al mijn onzin berichten waar ik mij totaal niks van herinner! Deze keer is het wel duidelijk dat het genoeg is voor mij al deze berichten lees ik nu pas en herinner mij totaal niets van
Klik om te vergroten...
Voor hoelang dit keer? Een week of twee?
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zoek eens professionele hulp man. Je moet je kapot schamen, je hebt een verantwoordelijkheid te dragen naar je hond.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuffelaar zei:
Wat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
Klik om te vergroten...
Ik heb camerabewaking thuis daarom weet ik van mijn gedrag en dergelijke...
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#14
tequilavodka zei:
Ik was volledig het tegenovergestelde als normaal ik stond met een hamer en een mes constant mijn huis te doorzoeken omdat ik van overtuigd was dat er iemand was kortom ik heb mijn les geleerd voorlopig toch
Klik om te vergroten...

Benzos zorgen niet voor dit soort klachten. Paradoxale reacties zijn wel bekend maar goed. In deze situatie is het nogal uitgesloten. Het zou je juist moeten kalmeren. Maar hoge doseringen Methylfenidaat kunnen dit soort klachten uitlokken.

Ik zou echt hulp zoeken voor het eens een keer mis gaat.
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
#15
tequilavodka zei:
Ik heb camerabewaking thuis daarom weet ik van mijn gedrag en dergelijke
Klik om te vergroten...

Snuffelaar zei:
Wat een raar verhaal zeg. Je spreekt jezelf continu tegen.
Klik om te vergroten...
Vanaf 22uur begon die soort psychose die herriner ik mij wel goed maar daarvoor blijkbaar niet ik had die temesta genomen rond 12uur smiddags en rond 18 uur begon de black out volgends mij
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
tequilavodka zei:
Denk eerder dat het van de temesta kwam had 2 stuks genomen heb nog nooit zo iets meegemaakt van de medikinet en heb er al veel meer genomen dan toen
Klik om te vergroten...

Ik denk dat het komt omdat je gewoon debiele hoeveelheden Medikinet hebt genomen (die twee lorazepammen daar bovenop lijken me minder significant). Soms is de wereld niet zo ingewikkeld. Lijkt me vreemd om jezelf in zo'n toestand terug te zien. Misschien besef je dan eindelijk eens waar je mee bezig bent. MISSCHIEN. Ik durf er nog niet zo hard op te hopen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
tequilavodka zei:
Vanaf 22uur begon die soort psychose die herriner ik mij wel goed maar daarvoor blijkbaar niet ik had die temesta genomen rond 12uur smiddags en rond 18 uur begon de black out volgends mij
Klik om te vergroten...

Dan is t al helemaaaaal uitgesloten dat het door de temesta komt. Even ter bevestiging, temesta bedoel je oxazepam mee toch? 2 stuks 10mg of 2 stuks 50mg!?

@Roze Olifant Temesta is merknaam van Oxazepam toch? 😅
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
tequilavodka zei:
Vanaf 22uur begon die soort psychose die herriner ik mij wel goed maar daarvoor blijkbaar niet ik had die temesta genomen rond 12uur smiddags en rond 18 uur begon de black out volgends mij
Klik om te vergroten...

Wat versta je hier precies onder psychose (beschrijf je gedrag) en onder black-out (hoe zag/merkte je het onderscheid op de camera, of van wat je nog wel weet)?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Raver zei:
Dan is t al helemaaaaal uitgesloten dat het door de temesta komt. Even ter bevestiging, temesta bedoel je oxazepam mee toch? 2 stuks 10mg of 2 stuks 50mg!?

@Roze Olifant Temesta is merknaam van Oxazepam toch? 😅
Klik om te vergroten...

Ik dacht lorazepam! Not sure.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#20
tequilavodka zei:
Is de hoogste dosis niet 2,5 mg temesta?
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat de witte kleine tabletjes 2,5 mg zijn, en de gele grotere 5 mg.
Maar ik kan me vergissen. Het is erg lang geleden dat ik aan de temesta zat goddank.
Wie weet de sterktes van die temesta tabletten? Nu ben ik nieuwsgierig geworden.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."