Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCome down verzachten met cannabis?

Come down verzachten met cannabis?

88 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
t
tequilavodkaLid
01-01-2024, 00:00
Heb hem al opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg
t
tequilavodkaLid
Heb mij weer eens laten gaan doosje medikenet gekregen van de psychiater om 14uur begonnen 3 geslikt derest gesnoven. Voel mij fucked up kan wiet hier een uitkomst bieden voor de angst en dergelijke te neutraliseren of gaat alles juist versterkt worden met alle negatieve gevolgen van dien. Kortom medikinet is vuiligheid! De eerste pillen waren goed en daarna voelde ik mij altijd maar meer fucked up en fucked up graag enkel serieuze reacties... Dus de vraag is gaat cannabis de negatieve effecten van medikinet versterken of juist verminderen?
R
Roze OlifantLid
Je misbruikt dit medicijn. Dat is het probleem. Jouw omgang met dit middel. Jij. Niet de methylfenidaat die vuiligheid zou zijn. It’s you. Waarom neem je meerdere pillen? Neem niet aan dat dit je reguliere dosis is? Waarom schrijft je psychiater je dit voor als je er niet mee kunt omgaan?

Waarom heb je keer op keer zo’n bizar trage, al dan niet volledig ontbrekende leercurve?

En nee, ik zou er niet bij gaan blowen, cannabis zal wellicht spierontspannend werken en het ‘strakke’ er mogelijk wat afhalen, maar voor hetzelfde geld word je er hartstikke paranoïde van. Algemeen bekend risico van stimulantia en cannabis, zeker als je al slecht gaat op de stims. Neem wat magnesium, warme thee, rustig muziekje, ademhalingsoefeningen, zit/lig het uit en leer een keer van je fouten.
R
Roze OlifantLid
tequilavodka zei:
Heb hem al opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg
Klik om te vergroten...

Oh, okay dan. :’) Dus deze actie is een direct gevolg van het feit dat je om twee uur / half drie ‘s nachts even geen reactie kreeg.

Enne?
_
_shikantazaLid
tequilavodka zei:
Heb mij weer eens laten gaan doosje medikenet gekregen van de psychiater om 14uur begonnen 3 geslikt derest gesnoven. Voel mij fucked up kan wiet hier een uitkomst bieden voor de angst en dergelijke te neutraliseren of gaat alles juist versterkt worden met alle negatieve gevolgen van dien. Kortom medikinet is vuiligheid! De eerste pillen waren goed en daarna voelde ik mij altijd maar meer fucked up en fucked up graag enkel serieuze reacties... Dus de vraag is gaat cannabis de negatieve effecten van medikinet versterken of juist verminderen?
Klik om te vergroten...
Ah, je bent er weer. Voor de zoveelste keer weer veel te veel gebruikt en je super kut voelen. En dat om de paar weken herhalen. Word je hier zelf nou niet moedeloos van? Ga eens praten met je psychiater over die gekkigheid die je steeds uithaalt. Laat je helpen.
R
RaverLid
🥱🥱🥱
t
tequilavodkaLid
_shikantaza zei:
Ah, je bent er weer. Voor de zoveelste keer weer veel te veel gebruikt en je super kut voelen. En dat om de paar weken herhalen. Word je hier zelf nou niet moedeloos van? Ga eens praten met je psychiater over die gekkigheid die je steeds uithaalt. Laat je helpen.
Klik om te vergroten...
Was nog binnen de perken 10 stuks op 14u tot na middernacht
_
_shikantazaLid
tequilavodka zei:
Was nog binnen de perken 10 stuks op 14u tot na middernacht
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je er gekregen dan?
t
tequilavodkaLid
Raver zei:
🥱🥱🥱
Klik om te vergroten...
Ik zeg u eerlijk ik ben geen hard core junkie verslaafden ik functionele gewoon als ik zin heb grijp ik eens naar wat middelen en dat steekt voor mij niet nauw maar eens ik bezig ben ik niet stoppen. Maar stel ik kwijt alles gelukkig geef ik mijn ganse uitkering daar niet aan het af en toe met mate daar moet ik zelf niet veel over zeggen. 3cmc was toch nog het beste dat hier ooit nog legaal was
t
tequilavodkaLid
_shikantaza zei:
Hoeveel had je er gekregen dan?
Klik om te vergroten...
Doosje van dertig
t
tequilavodkaLid
Hij zweerde dat het de laatste keer was! Dat hij mij zo nog iets voorschrijft dat zijn amfetamine zegt hem dan die kerel kan nog een stokje overdrijven voor kinderen is het goedgekeurd maar volwassenen niet waar zit de logica
t
tequilavodkaLid
Roze Olifant zei:
Je misbruikt dit medicijn. Dat is het probleem. Jouw omgang met dit middel. Jij. Niet de methylfenidaat die vuiligheid zou zijn. It’s you. Waarom neem je meerdere pillen? Neem niet aan dat dit je reguliere dosis is? Waarom schrijft je psychiater je dit voor als je er niet mee kunt omgaan?

Waarom heb je keer op keer zo’n bizar trage, al dan niet volledig ontbrekende leercurve?

En nee, ik zou er niet bij gaan blowen, cannabis zal wellicht spierontspannend werken en het ‘strakke’ er mogelijk wat afhalen, maar voor hetzelfde geld word je er hartstikke paranoïde van. Algemeen bekend risico van stimulantia en cannabis, zeker als je al slecht gaat op de stims. Neem wat magnesium, warme thee, rustig muziekje, ademhalingsoefeningen, zit/lig het uit en leer een keer van je fouten.
Klik om te vergroten...
Apothekers zijn de amfetamine veel goedkoper daarom dat ik bij hem vanalles probeer los te peuteren het is gêne gemoeilijk! Moet er dan wel 2,50 uur voor rijden met rammelbak
S
SnuffelaarLid
Roze Olifant zei:
Ik dacht lorazepam! Not sure.
Klik om te vergroten...
Klopt. Temesta zijn de gele smelt tabletjes.
D
De ZandmanLid
Temesta. Een zwaar verslavende benzo....ik ben er zwaar afhankelijk van geweest.
Gekregen van een internist die dit middel nooit had mogen geven....met een heleboel ellende tot gevolg!
Blijf zo mogelijk van die lorazepam af is mijn advies!
t
tequilavodkaLid
De Zandman zei:
Temesta. Een zwaar verslavende benzo....ik ben er zwaar afhankelijk van geweest.
Gekregen van een internist die dit middel nooit had mogen geven....met een heleboel ellende tot gevolg!
Blijf zo mogelijk van die lorazepam af is mijn advies!
Klik om te vergroten...
Heb ik ook ondervonden telkens black outs van de temesta waar ik het bij diazepam totaal niet heb in bescheiden dosis als ik er 6 of meer neem heb ik ook prijs maar bij temesta 2 stuks later en enkele uren verder dikke black out dus dat is bij mij niet direct maar een een uur of 5 , 6 later
D
De ZandmanLid
De tabletten van 5 mg temesta zijn behoorlijk potent, ja
Je zit er zo aan vast. Binnen twee weken!
_
_shikantazaLid
De Zandman zei:
Klik om te vergroten...
En zo makkelijk als je er aan zit, zo moeilijk kom je er weer af.
D
De ZandmanLid
_shikantaza zei:
En zo makkelijk als je er aan zit, zo moeilijk kom je er weer af.
Klik om te vergroten...
Zeg dat wel! Dat kostte mij een opname in een ontwenning kliniek van 6 weken....
t
tequilavodkaLid
tequilavodka zei:
Heb ik ook ondervonden telkens black outs van de temesta waar ik het bij diazepam totaal niet heb in bescheiden dosis als ik er 6 of meer neem heb ik ook prijs maar bij temesta 2 stuks later en enkele uren verder dikke black out dus dat is bij mij niet direct maar een een uur of 5 , 6 later
Klik om te vergroten...
Als ik spreek over 6 stuks of meer is het voor in slaap te geraken... Anders uiteraard niet zo veel
t
tequilavodkaLid
De Zandman zei:
Klik om te vergroten...
Is de hoogste dosis niet 2,5 mg temesta?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."