#1
Tja, 1 druppel klinkt niet zo gevaarlijk. De theorie van een bekende pro (Ashton ofzo..) spreekt over afbouwen tot één- veertigste van je start dosis. Dus als je afbouwt zoals ik van 20mg was het aanbevolen om af te bouwen naar 0,5 mg, oftewel een equivalent van een halve druppel.Misschien ga ik voor the hard way en dat is een instant stop erop en dan 2 weken uitzieken![]()