#1
die 1mg als het goed is heeft die een breuklijn die je met een mesje en precisie weegschaal ik gebruikte een 0.001mg goed op kan delenIk ben het zeker niet van plan om dit twee weken te blijven slikken. Heb je er zelf ervaring mee gehad om ervan af te komen? Ook ben ik me van de risico’s bewust van langdurig gebruik. Ik wil sowieso maar een pil nemen. Alleen jij zegt in bericht 0.25 maar ik heb alleen 1mg. Dus dat is al ver erboven😬. Dit zal niet genoeg moeten zijn om onder invloed eruit te zien toch?
Bedankt voor je informatie en advies😊
dit type benzo ooit gekocht bij dealer van me van 0,25 werd ik al een pak slaperig/rustig genoeg om te slapen op dat moment

