Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik het advies van @Relmuis gevolgd. Ik ben naar de huisarts gegaan en ren boorschriften aan propranolol ontvangen. Dus nog hartelijk dank voor je advies!"
"Klopt zeker ik ben het ook eens dat het sowieso verstandig is om met een arts te spreken als je het voorgeschreven krijgt. Weet wel dat Oxycodon een zeer verslavend middel is. Maar ritalin zorgt niet voor afkickverschijnselen je kan ermee stoppen wanneer je wil. Waarschijnlijk slaap je nog beter zonder die medicijnen in het geval dat je geen ADHD hebt."
"Dirkjan zei: a-D2PV ofwel (1,2-diphenyl-2-(pyrrolidin-1-yl)ethan-1-one) is a synthetic stimulant drug of the cathinone class developed in the middle of 2020 which has been reported as a novel designer drug. α- D2PV is a substituted homologue of α-PVP, having an Phenylacetyl replaced the alkyl side chain,regarding the potency of alpha-d2pv in the brain, chemist Michael H. Baumann of the Designer Drug Research Unit (established by Baumann) of the National Institute on Drug Abuse stated: "alpha-d2pv might be at the potency level compare to alpha-PVP" Vertaald: Een synthetische stimulerende drug van de cathinonklasse die medio 2020 is ontwikkeld en die is gerapporteerd als een nieuwe designerdrug. α-D2PV is een gesubstitueerde homoloog van α-PVP, waarbij een fenylacetyl de alkylzijketen heeft vervangen, met betrekking tot de potentie van alfa-d2pv in de hersenen, scheikundige Michael H. Baumann van de Designer Drug Research Unit (opgericht door Baumann) van de National Institute on Drug Abuse verklaarde: "alpha-d2pv zou op het potentieniveau kunnen zijn in vergelijking met alpha-PVP". Bekijk bijlage 48551 Twee benzeenringen is vaak een teken dat het extra potent is, maar pin me er niet op vast. Ik zal het niet gebruiken. Maar ik ben wel benieuwd of meer mensen ervaringen hebben met deze obscure nieuwe drug (@Snuffelaar) Klik om te vergroten... Wow dat heb je wel goed gevonden ik heb er best lang naar gezocht maar kon werkelijk niks vinden. Chapoo!! Je hebt me respect! Ik ben ook zeker niet van plan dit te gebruiken. Alleen was er benieuwd naar omdat er vrijwel niks over te vinden valt. Mooi grapje pin me er niet op vast 😉😂. Maar ben ook echt benieuwd naar de ervaringen ervan."
"Snuffelaar zei: Hoewel ik akkoord ga met het afraden van pyrrolidine gebruik is dit niet het antwoord waar OP naar zocht. Ik heb het zelf enkele keren geprobeerd dus kan wel delen wat ik ervaren heb. De rush is middelmatig, zeker niet de meest potente pyrro maar ook geen troep zoals a-pcyp. Licht euforisch en best wel energiek. Wat me verbaasde is dat het niet enkel een poging is om sterkere drugs in zijn klassement na te bootsen, maar dat het vrij uniek is. De headspace is best wel dissociatief, kan het een beetje vergelijken met het vapen van o-pce. Bijdoseren is vrij lastig wanneer de neus die je wil gebruiken niet de jouwe is. De bodyload is ook behoorlijk zweverig. Al bij al een verrassende ervaring maar niet je geld waard. Ik geef het de Poor Man's Pyrro stempel, samen met a-pcyp en 4-cl-pvp. Maar goed, pyrros komen rechtstreeks uit de balzak van Satan, dus gewoon slimmer om dit stofje te skippen en iets anders kiezen, zoals H2O. Klik om te vergroten... Goddamn is bijna een mix van keta en 3mmc dus eigenlijk in het kort"
"Hallo iedereen, het is mij opgevallen dat er nog kort na de nieuwe wet voor 3mmc er nog wel zuivere 3mmc te halen viel. Ik heb nu denk ik in de afgelopen 2 jaar 4 keer 3mmc gehaald bij allen verschillende dealers. Dit kwam omdat elke keer voelde de 3mmc niet als 3mmc maar als een andere chemical/rc/drug. (Wel heb ik gehoord van een dealer 3mmc te vermengen met 3cmc) Ik vraag me af of andere mensen dit ook ervaren en wat was jou ervaring? En heeft iemand het wel eens bij een lab getest en is daar resultaat van? Ik kan elke keer niet goed plaatsen wat er dan precies in de 3mmc zat als het überhaupt 3mmc was natuurlijk."
"Appelgebak zei: Ik gebruik al heel lang dezelfde dealer. Waarvan ik om de keer halen test. En altijd uitkomt op zuivere 3mmc. Je moet gewoon een vaste dealer hebben. Bij verschillende dealers die jou niet kennen. Weet je maar nooit wat ze uitvreten. Maar er is zeker nog zuivere 3mmc tekrijgen Klik om te vergroten... Naja ervoor had ik dus een vaste dealer die dus wel zuivere drie verkocht echter is deze opgepakt en vervangen door een ander en sindsdien is het geen zuivere 3mmc meer. Dus dacht bij anderen wel zuivere te kunnen krijgen maar is telkens niet het geval. Maar wel fijn dat jij nog wel zuivere drie kan verkrijgen."
"Hoi iedereen een vriend en ik doen wel eens wat ketamine na wat sipjes drank te hebben gehad. Maar waar we ons aan irriteren is het constant gepeuter erna. Ooit hebben we gehoord dat ketamine zich kan oplossen in water en via een neusspray genomen kan worden. Dus zijn we op het idee gekomen om een neusspray flesje te vullen met water en ketamine. Weet iemand hoe dit accuraat gedaan kan worden. Ik weet dat het met lauw water moet zodat de ketamine zich kan oplossen. Maar hoeveel ml water moet ik in doen en hoeveel ketamine? Is het prima om een gram erin te douwen en dan maar wat lauw water erbij? Ook had ik ergens gelezen dat et wat natrium zout erbij moet zodat het beter kan binden in de neusslijmvlies. Graag hoor ik van de experts. Ja ik weet dat het niet goed is en doe het ook alleen af en toe. Als niemand advies geeft probeer ik het sowieso wel dus ik hoor graag van jullie. Tips zijn zeker welkom☺️."
"Ketamine als neusspray: de nieuwe partydrug? - Spuiten en Slikken - BNNVARA Op de hedendaagse swingende dansvloeren is er een vraag die steeds vaker in elkaars oren wordt gefluisterd: “Wil je wat ketamine?”. Dit paardenmiddel wordt tegenwoordig niet alleen via een sleutel doorgegeven, maar ook steeds vaker via een neusspray. In hoeverre is dit nou anders dan het oude ver... npo.nl Ik lees hier volgens mij hoe het moet kan iemand bevestigen dat het op deze manier kan? Moet het wel in kokend water?"
"erbij toevoegen bedoel je?"
"Hoi allemaal, op dit forum lees ik regelmatig dat er mensen speed dagen achterelkaar bingen. Uit mijn eigen ervaring met speed weet ik dat de euforische fase tussen de vijf en zeven uur kan duren. Dan volgt er een verschikkelijke kater waarbij je de hele nacht niet kan slapen. nou is mijn brandende vraag of je na het bingen gemakkelijker inslaap kan vallen? Wat als je vrijdag avond gebruikt even stopt met doseren. Vervolgens zaterdag avond begint en vervolgens tot zondag middag rond drie uur de laatste inname hebt gehad. Zou je dan zondag avond wel kunnen slapen wegens slaap gebrek. Tuurlijk ben ik me er ook van bewust dat het per persoon verschillend kan zijn. Ik vraag me af wat de ervaren gebruikers over kunnen vertellen. Ben benieuwd naar jullie antwoorden."