#1
Ja ok, maar wat je persoonlijk vind hoeft nog niet over het algemeen te gelden natuurlijk. Kijk maar naar dat verhaal wat Wendy heeft geschreven over d'r broer...
Nicotonine is lichamelijk verslavend (aangetoond) + geestelijk verslavend.Mac... zei:Vind het idd erg DOM van de mensen die zeggen dat GHB niet verslavend is. Alle drugs is verslavend al is het maar omdat het een drug is. Een liter per week vind ik wel veel btw. Maar als zelfs zo'n nutteloos stofje als nicotine verslavend is, waarom zou GHB dan niet verslavend zijn, vraag me echt af waar jullie die info vandaan toveren
Als zelfs handelingen zonder drugs (gokken, sex etc.) verslavend zijn dan is een stof als GHB toch wel al heel erg zeker verslavend, al is het maar omdat je verslaafd bent aan het wazig zijn.




Je bedoelt een verslavings kans? Denk dat hetopzich wel mee valt. En tjah, ik vind het niet eens een slecht idee. Stukken gezonderBal0n zei:Lichamelijk gezien is het wel een goede keuze. Of het geestelijk echter handig is, is een 2e. Maar het lijkt erop dat je de keuze al hebt gemaakt, dus daar ga ik niet over klootzakken.Ik zou bij een apotheek of iets randoms wat er op lijkt een spuitje kopen waarmee je op de mililiter kan doseren, en dan eerst thuis de juiste dosis zoeken. Als je bekend bent met het effect kan je het eventueel uit de deur ook gebruiken.
Hmm dat is waar, maar dan kan tie beter verslaafd zijn aan ghb als aan pep/xtc.Bal0n zei:Nee dat niet. Meer het feit dat hij iets WIL gebruiken. Hij wilt kennelijk niet stoppen met gebruik in het algemeen, maar het maakt niet uit wat. Kennelijk is er dus iets niet lekker? En dan is het nooit handig om te gaan drugsen![]()
GHB vind ik persoonlijk niet verslaven, xtc ook niet echt maar kan wel snappen dat daar mensen verslaafd aan zijn.Mac... zei:Nja beter helemaal niet verslaafd, en weet niet hoe groot het risico is bij GHB, maar XTC is de kans vrij klein en bij pep ligt dat al een stuk hoger. Denk eerlijk gezegd dat de verslavingskans van GHB niet zo heel erg groot is. Mja, gloof me, scheve bekken kun je ook wel van GHB trekken, althans ik kan er nog wel eens scheef van gaan kijken. Maar goed, weet niet of het verstandig is (bedoel dus: weet het echt niet), mja tis iig wel iets anders en kan het me wel heel goed voorstellen. Maar ben blij dat hij zelf al aangeeft dat hij van plan is om het verstandig te gebruiken, het resultaat zien we waarschijnlijk wel vanzelf verschijnen op dit forum.
Dus succes ermee.
Die kerel is aan alle drugs verslaafd geweest heb je kunnen lezen... ook sos etc. is gewoon een zwakke persoonlijkheid.Mac... zei:Ja ok, maar wat je persoonlijk vind hoeft nog niet over het algemeen te gelden natuurlijk. Kijk maar naar dat verhaal wat Wendy heeft geschreven over d'r broer...
Bron: Jellinek.nl (DrugsPreventie Nederland)Verslaving wordt in het algemeen niet als probleem gerapporteerd. Bij de verslavingszorg hebben zich tot nu toe enkele gevallen gemeld met GHB verslaving.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."