Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb de GHB gekregen, en het lijkt redelijk op water. Maar vrienden van mij die die al wel eerder hebben gebruikt zeggen dat het redelijk sterk is, ik heb trouwens ook een bekertje met Mlliters erop gevonde. Ik ga beginnen met 2,5 mlliter. Ik ga trouwens tijdens GHB met me vriendin naar stad smiddags. Is dit wel een goed idee ? Want ze moet er echt niet achter komen. Is het goed aan je te zien? of echt duidelijk aan je gedrag te merken ofzo?"
"Oke je hebt me relatie net gered Cunt Ben ook niet van plan om na half uur nog een dosis te nemen ofzo. Pas als het een beetje uitgewerkt is na 2/3u ofzo"
"Nee ik heb het overleefd :P Ik had er een heel stuk meer van verwacht, tenminste van wat ik van andere mensen hoorden. Ik had 6Ml in 2 x genomen. En heb er eigelijk niet veel van gevoeld. Behalve dat ik na 3u ongelovelijk lam werd. Maar tijdens die uren was ik wel echt de hele tijd met iemand in gesprek en ik had meer zin om dingen te doen dan normaal. Enja na een halve joint was ik opeens al echt knettertjestoned. Maarja voor de rest vind ik het geen geweldige drug. Doe mij maar een pilletje"
"Ja ik had ook van vrienden gehoord. dat GHB ultimate is na een bruuthardcore feestje waar je veel gesnoept hebt fzo. Hele gaarheid ineens verdwijnen maar alles weer lekker happy. Maarja ik roll gewoon een dikke jonko na een feestje (als het tijdens het feestje nog niet op is gegaan dan )"
"Ik vind het redelijk begrijpelijk dat mensen met ML werken @ el retro aangezien je heeel makkelijk een overdosis kan krijgen en dit uiteraard niet de bedoeling is. Wat is er mis met precies weten wat je neemt? Zo kom je ook sneller precies te weten hoeveel je kan hebben"
"Hahaha nee oke Voor de rest bedoel ik er ook niks mee Maar een cola dopje is idd ook een goede dosering volgens mijn dealer. Maar ik ben er gewoon zo'n eentje die het altijd zeker moet weten"
"Ik ga vrijdag met een vriend voor het eerst GHB gebruiken, Maar ik heb veel slechte dingen gelezen over de dosering en dat dat moeilijk is, en ik wil geen enkel risico lopen. Dus daarom heb ik nog een aantal vraagjes: (geen kopie van info van een drugssite maar gewoon uit eigen ervaring asjeblieft) -is het een goed idee om de eerste keer 3ml te gebruiken? -En heeft iemand tips hoe ik het makkelijk kan doseren, dat ik niet perongeluk toch te veel pak? (leeftijd: 17. Lengte: 1,75 ongeveer. ben niet breed gebouwd en dun -Wat is relaxt tijdens GHB? gewoon ergens in een parkje chillen en smoken of naar de stad of naar een feestje ofzo? -En is het echt zo dat als je GHB gebruikt ja 2u daarna in slaap valt? -Kan je 2/3u na inname weer een 2e dosis nemen? en 2/3u daarna weer? zonder toch een overdosis te krijgen of iets? -Kan je het ook gewoon in een drankje flikkeren en die opdrinken of verminderd dat het effect? Beetje veel vragen maarja ik wil niet voor verassingen komen te staan. BVD!"
"Oke, bedankt voor de info Iemand anders nog tips?"