#1
In de vriezer al eens een jaar bewaart, geen probleem... De prijs is aan de hoge kant. Hier is een halve liter topkwaliteit 75 euri's. Indien interesse stuur pm.
Relic zei:Ik ben namelijk van plan om 500 ml voor 110 euro te kopen. Is dit een goede prijs?
Ik en een vriend doen fifty-fifty met het spul. Maarja het is dus een hoop volgens mij 12 flugelflesjes per persoon en ik ben niet zo een extreme gebruikerdus hallang zal dit houdbaar zijn ? :P
een buisje is 5ml.Shiva1982 zei:Relic zei:Ik ben namelijk van plan om 500 ml voor 110 euro te kopen. Is dit een goede prijs?
Ik en een vriend doen fifty-fifty met het spul. Maarja het is dus een hoop volgens mij 12 flugelflesjes per persoon en ik ben niet zo een extreme gebruikerdus hallang zal dit houdbaar zijn ? :P
Een buisje GHB kost € 5,00. Ik weet alleen niet hoe veel er in een buisje gaat. Maar volgens mij is dat minder dan een flugelflesje. Dus ik denk dat € 9,17 per flesje niet z'n hele slechte prijs is...
200466 zei:In de vriezer al eens een jaar bewaart, geen probleem... De prijs is aan de hoge kant. Hier is een halve liter topkwaliteit 75 euri's. Indien interesse stuur pm.
Heiligschennis!Serenity zei:200466 zei:In de vriezer al eens een jaar bewaart, geen probleem... De prijs is aan de hoge kant. Hier is een halve liter topkwaliteit 75 euri's. Indien interesse stuur pm.
Oooooohoooohhh![]()
slipperman89 zei:een buisje is 5ml.Shiva1982 zei:Relic zei:Ik ben namelijk van plan om 500 ml voor 110 euro te kopen. Is dit een goede prijs?
Ik en een vriend doen fifty-fifty met het spul. Maarja het is dus een hoop volgens mij 12 flugelflesjes per persoon en ik ben niet zo een extreme gebruikerdus hallang zal dit houdbaar zijn ? :P
Een buisje GHB kost € 5,00. Ik weet alleen niet hoe veel er in een buisje gaat. Maar volgens mij is dat minder dan een flugelflesje. Dus ik denk dat € 9,17 per flesje niet z'n hele slechte prijs is...
Dus 110 / 100 buisjes = €1.10 per buisje.
En 4.40 voor een flugel.
Maare het is wel behoorlijk lang goed te houden, heb je een koelkast tot je beschikking dan nog beter.
200466 zei:Waarom heiligschennis???
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."