Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeleurstellend GBL

Teleurstellend GBL

16 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik weeg 60 kilo. Ik merkte inderdaad ook een groot verschil tussen 1ml en 1.5ml. Overal lees ik dat je met 3 mL in slaap valt, dus 2.5 lijkt me een beetje veel. Betekent dit echter dat je gewoon in slaap zou vallen als je zou gaan liggen, of dat je gewoon midden in de disco in een coma raakt?
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#2
OKe GBL dus..
Ik heb er wat van gesnoept... 1.5 mililiter ongeveer, en ik voel er bar weinig van. Ik voelde wel wat natuurlijk, maar vond de werking wel erg subtiel. Ik zocht ook eigenlijk een vervanging voor alcohol in GBL maar ik moet toegeven dat je met 5 shots tequilla meer lol hebt dan met 1.5ml van de GBL-troep.
Hoeveel moet ik nemen om een mooie tijd te hebben en niet te gaan slapen? hoeveel nemen jullie ?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#3
neem es 2 à 2.5 ml, je zal het vershil wel al voelen..
hoeveel weeg je?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
bwah.. zolang je rechtstaat zal je veel moeilijker in slaap vallen hoor. tis pas als je in de zetel zit en ff je ogen laat rusten dat je een uur later wakker wordt en denkt daj je geknipperd hebt :mrgreen:
zou rustig opbouwen als ik van jou was, zeker tijdens het uitgaan
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom maak je er geen GHB van?
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja nou ik dacht eerst dus dat het onnodig was.. maar dat blijkt niet helemaal zo te zijn. Krijg wel een ongewenste prikkeling in mn keel door de GBL. En de smaak is ook erg vies, maar volgens mij is GHB ook niet echt lekker.
Waarom zou ik het moeten omzetten volgens jou?
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#7
omdat het echt niet veel werk is.. en omdat gbl toch een verfafbijtend middel blijft, wat dus die irritatie in je keel veroorzaakt..
okee, ghb smaakt ook vies maar irriteert niet zo..
13 delen NaOH oplossen in 50 delen water en 28 delen gbl toevoegen, door verdamping ben je ongeveer 9 delen water kwijt dus dan heb je ongeveer 50%ghb
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
nouw iok weet niet hoe gbl smaakt
maar ghb vind ik niet vies
andere vinde van wel mja,smake verschille:d
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#9
PharmaPhreeK zei:
Ik weeg 60 kilo. Ik merkte inderdaad ook een groot verschil tussen 1ml en 1.5ml. Overal lees ik dat je met 3 mL in slaap valt, dus 2.5 lijkt me een beetje veel. Betekent dit echter dat je gewoon in slaap zou vallen als je zou gaan liggen, of dat je gewoon midden in de disco in een coma raakt?
Klik om te vergroten...

Jep je gaat zo out in een disco! Neem AUB geen gbl in een discotheek; je kan weldegelijk al staand in slaap vallen! Je stuikt dan zo op en neer, en hebt geen controle meer, je bent gewoon verdoofd; als de buitensmijters je zien ist buiten en als je ongeluk hebt, is t ambulance!
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is gbl goedkoper dan ghb?
Is gbl gezonder of ongezonder dan ghb?
Kom je langer toe met gbl dan met ghb?
Is gbl nemen gevaarlijker dan ghb?

:wave:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
als die ghb van jou de sterkte heeft die ik vermoed dan zou ik niet zuipen en gewoon 4 a 5 ml nemen :beer: :beer: :wave:
s
silentthunderLid
01-01-2024, 00:00
#12
gewoon 1 dopje van een cola-fles....presies voldoende..... en niet teveel ETEN van tevoren
p
phranzLid
01-01-2024, 00:00
#13
flash kieke zei:
Is gbl goedkoper dan ghb?
Is gbl gezonder of ongezonder dan ghb?
Kom je langer toe met gbl dan met ghb?
Is gbl nemen gevaarlijker dan ghb?

:wave:
Klik om te vergroten...

uhm gebruikers prijzen?
ik heb geen idee wat gbl "op straat" kost...
maar ga er van uit dat gbl 2x zo duur is want je hebt er de helft van nodig.

gbl is gevaarlijker in die zin dat de kans op overdosering (en dus out gaan) groter is.

voor je lichaam maakt het niet uit. (nee echt niet)
p
psychonaut'86Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik betaal voor 4 ml ghb 2 euro...

Een vriend van mij heeft 4ml geprobeerd en vond het relaxt en merkte het effect toch echt heel duidelijk! Ik deed dezelfde hoeveelheid en voelde me lichtelijk dronken en het effect was erg snel weg :cry: :confused: .... Volgende keer 5/ 5 1/2 ml proberen. :) Op zoek naar de ideale dosis :mrgreen:

:wave:

p.s. die vriend van me weegt rond de 75 kg en ik 79 ongeveer
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is het lastige om te leren doseren. Veel mensen pakken de eerste keer teveel en voelen zich dan rot. Erg jammer, want bij de juiste dosis voel je je wel relax. Ik vind het geen drugs om op stap te gaan. Mede door het lastige doseren.

Ik zelf pak nooit een heel buisje ghb. Ik pak liever te weinig ipv teveel. Meestal de eerste keer 3ml en later 2 a 2,5ml. En pak nooit binnen het 1 uur de volgende. Van gbl heb ik zelf meestal maar 1ml nodig. ghb is duurder dan gbl. ghb pak ik 2,5ml dan kost dat € 0,50 per keer. en gbl 1ml en kost € 0,125.
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#16
klopt ik vind het ook moeilijk doseren die GBL nam de eerste keer 1,5 ml voelde me daarbij wel lekker maar dacht kan nog wel wat meer dus de 2de keer nam ik 2,0 ml die insloeg als een bom. toen heb ik een paar min op de wc gezeten voor als ik moest kosten maar moest dat gelukkig niet. maar op dat moment duurde ik dus niet te gaan fietsten en dan uitgaan dus eerst 2 uur gewacht toen ging het wel weer want toen was het bijna helemaal uitgewerkt.

neem volgende keer dan toch maar weer 1,5 of iets meer :wave:
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#17
GBL geeft wel sneller een afkick als bij GHB gebruik. Werkt gewoon agressiever.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."