Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"een van de lekkere combinatie's...en zonder meer risico te riskeren"
"flash kieke zei: Wat ik niet snap is waarom iedereen zo moeilijk doet over ghb. En wat ik ook niet snap is waarom dat het bij hardrugs hoort. Het is toch niet verslavend,en het is de minst schadelijke drug. Waarom doen ze daar toch zo moeilijk over en bijna iedereen als ze ghb horen of vloeibare denken ze --zot spul dit en dat. Klik om te vergroten... Correctie: GHB valt onder de softdrugs Ongelofelijk maar toch echt waar :P"
"gewoon 1 dopje van een cola-fles....presies voldoende..... en niet teveel ETEN van tevoren"
"Zoek een Chemicus om ervaringen uit te wisselen!"
"Omgeving Limburg & Brabant"
"vermoed GHB met TE veel GBL erin.... Is irri want dan ge je megasnel nokkie...en het echte GHB-effect is bijna niet aanwezig. Tip: beetje natrium erbij....maar voorzichtig dat je niet teveel erbij gooit...let op PH-waarde"