Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLiquid Love Potion …

Liquid Love Potion …

13 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 ml???weet je het zeker?

Das wel erg weinig.

Heb hier redelijk stroperige G , en heb toch 3,8 - 4 ml nodig voor een lekkere roes..

ben zelf 1,80 meter en 70 kilogram (M)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Liquid Love Potion …

Mijn eerste flesje GHB, 50 ml op 50% waterverdunning, afgeleverd met een ml spuitje van Bayer.
Niet getest maar wel van betrouwbare hand.



S
Stout!Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ziet er aantrekkelijk uit :sunglasses: :wink:
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ziet er goed uit!!

Maar er is je verteld dat het 50% is??

hoeveel ml heb je nodig voor een lekkere roes?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
2ml ...

En volgens mij maakt de Doseerkoning weer een foutje want het flesje zou eerder 250 ml zijn leek mij zo.

Maar goed ...

eerst maar is wat proberen op een goede dag.

Niet nu

Stonie
M
MijzelfLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shit, ik lig hier te lezen en bedenk met net dat ik nog een kwart flugeltje bij een vriend om de hoek heb liggen :rolleyes:

Ik gebruik het spul vrijwel nooit, zou het prettig zijn zo voor bij de film? Chillend?

oi :wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
van ghb heb je idd gemiddeld 4 a 5 ml nodig
van gbl 2ml
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chill! Ik ben 1.70 en ongeveer 55 kilo, en gebruik het heel af en toe. Bij hele goede heb ik aan 3 genoeg, slechte 4 ml... 2 ml lijkt me dus weinig voor jou? Maar het beste is om rustig aan te testen, maar met 3 kun je wel beginnen lijkt me zo!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ondertussen test een belg het hard uit maar hij voelt inderdaad niets niets van 2 ml ...

Ondertussen is mijn halve flesje al leeg en ik heb nog geen druppel gespritzt.

:hearteyes:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
:hearteyes:
m
mmnLid
01-01-2024, 00:00
#11
van GBL 2ml ja, al denk ik dat ik ook nog wel 2,5 ml aan kan weeg toch 80 KG :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :wave:
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#12
TechNora zei:
Chill! Ik ben 1.70 en ongeveer 55 kilo, en gebruik het heel af en toe. Bij hele goede heb ik aan 3 genoeg, slechte 4 ml... 2 ml lijkt me dus weinig voor jou? Maar het beste is om rustig aan te testen, maar met 3 kun je wel beginnen lijkt me zo!
Klik om te vergroten...

Idd, het betreft ook een oplossing van 50% dus 3 mL zou een goede start kunnen zijn.

Houdt je wel aan de Gouden Regels:

1. Wanneer je onbekend bent met dit middel, probeer het dan nergens anders dan thuis of een andere bekende omgeving uit (zeker niet tijdens het uitgaan!)

2. Begin rustig, wanneer je niets voelt (na ca. 30 min. voor GBL en 60 min. voor GHB) kan de dosis rustig opgevoerd worden. Neem zeker NIET meer dan de helft van de startdosis, wanneer je ervaring hebt met dit middel voel je het meestal wel aan hoeveel je bij kunt nemen (hoewel het dan toch nog regelmatig mis wil gaan)

3. Zorg dat er een GOEDE vriend(in) in de buurt is, die weet wat hij/zij moet doen wanneer je in slaap valt (lichte overdosering).

4. Wanneer het echt misgaat laat de goede vriend(in) dan niet schromen om 112 te bellen, dit kost niets, ook niet wanneer het je eigen schuld is (drugs(mis)(ge)bruik).

Veel plezier toegewenst.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat ambulance puntje ...

Als je zelf belt dan moet je wel bereidt zijn de kosten daarvan te betalen. Die kosten lopen heel hard op.

Als iemand anders belt dan schijnt het gratis te zijn.

Ik ga dit nog even uitzoeken.

Stonie
R
RuudLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
Dat ambulance puntje ...

Als je zelf belt dan moet je wel bereidt zijn de kosten daarvan te betalen. Die kosten lopen heel hard op.

Als iemand anders belt dan schijnt het gratis te zijn.

Ik ga dit nog even uitzoeken.

Stonie
Klik om te vergroten...

Precies durf ik het ook niet te zeggen, ligt ook aan waar je woont: Nederland of Belgie maar in de worst case weegt 'een paar' euro niet op tegen het leven van een vriend(in) of jezelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."