Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik lees nu hier dat er al eenzelfde topic is. Excuses! Ofwel in een notendop: Als ik smorgens een flinke lijn naar binnen leg, verpest het de werking van de xtc die ik smiddags neem! kut!"
"Shit, ik lig hier te lezen en bedenk met net dat ik nog een kwart flugeltje bij een vriend om de hoek heb liggen Ik gebruik het spul vrijwel nooit, zou het prettig zijn zo voor bij de film? Chillend? oi"