#1
Naar mijn inzien is GHB de meest veilige drug die je kan nemen! Waarom? Alle andere drugs worden vaak vermengd met rotzooi wat je eigenlijk niet in wil nemen. Wat ik tot nu toe gezien heb met GHB is dat het alleen met meer water vermengd is en anders gewoon goed tot bijna puur in vaste vorm en vloeibare.
Dat is althans mijn ervaring! Iemand hier al ghb tegen gekomen die te zout was door keukenzout of andere rotzooi om de ghb 'dik' te maken?
En wat nemen jullie het meeste vloeibare vorm of de vaste vorm?
Dat is althans mijn ervaring! Iemand hier al ghb tegen gekomen die te zout was door keukenzout of andere rotzooi om de ghb 'dik' te maken?
En wat nemen jullie het meeste vloeibare vorm of de vaste vorm?

