Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Naar mijn inzien is GHB de meest veilige drug die je kan nemen! Waarom? Alle andere drugs worden vaak vermengd met rotzooi wat je eigenlijk niet in wil nemen. Wat ik tot nu toe gezien heb met GHB is dat het alleen met meer water vermengd is en anders gewoon goed tot bijna puur in vaste vorm en vloeibare. Dat is althans mijn ervaring! Iemand hier al ghb tegen gekomen die te zout was door keukenzout of andere rotzooi om de ghb 'dik' te maken? En wat nemen jullie het meeste vloeibare vorm of de vaste vorm? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Lake zei: Z-Vago zei: Naar mijn inzien is GHB de meest veilige drug die je kan nemen! Waarom? Alle andere drugs worden vaak vermengd met rotzooi wat je eigenlijk niet in wil nemen. Klik om te vergroten... mag ik je introduceren aan de lieftallige LSD, my dear friend. Klik om te vergroten... ik weet wel wat LSD is hoor en daar heb je idd ook gelijk in, ik heb nog nooit lsd gezien wat vervuild was ALS het dan wel LSD was. Vaak wordt LSD genept in nederland. Dus naar mijn inzien is het in dat opzicht niet veilig toch?"
"dat zou ik niet weten.. waar ik met veilig op benadruk met deze post is dat je geen andere zooi binnen krijg dan waar je om gevraagd hebt. Dus dan heb ik het niet over de veiligheid van de drug zelf, in het opzicht van hoe je zelf de drug gebruik."
"Dissonant zei: Zijn die metalen in de kruidvat-ontstopper die vaak gebruikt wordt geen gevaar voor je gezondheid? Klik om te vergroten... Welke metalen? Ik heb al eerder is door het forum heen gekeken met vragen over de puurheid van NaOH. Of het 99.95% NaOH is of 100% dat maakt echt helemaal niks uit! En dan praten ze over zogenaamde 'food-grade' NaOH, dat gaat helemaal nergens over. Men eet toch ook salmiak snoepjes, die met zoutzuur bereid zijn? Ik heb nog nooit gehoord van food-grade zoutzuur!?!? En dat is dus niet anders met NaOH!"
"lysergine25 zei: Z-Vago zei: ik weet wel wat LSD is hoor en daar heb je idd ook gelijk in, ik heb nog nooit lsd gezien wat vervuild was ALS het dan wel LSD was. Vaak wordt LSD genept in nederland. Dus naar mijn inzien is het in dat opzicht niet veilig toch? Klik om te vergroten... Je bent belg he ... daar wordt je inderdaad 90% genept. Hier in Nederland staat de LSD hoog op de lijst van kwalitetits drugssoorten. Jij lult lekker uit je nek man !! GHB is harstikke gevaarlijk, omdat het ALLEMAAL prutsers zijn die denken dat ze het kunnen maken. Daarnaast is GHB nogal verslavend, onzuiver en slecht te doseren omdat iedere fles weer anders is. Veilige GHB werdt vroeger wel gemaakt ja ........ nu niet meer. Klik om te vergroten... Ik ben eigenlijk een Nederlandse maar ik woon aan de grens. Maar ik heb gehoord van EWS-NL dat er toch vaak LSD genept wordt in Nederland, misschien dat jouw omgeving goed voorzien is dat kan natuurlijk ook. Maar je hebt denk ik idd wel gelijk wat betreft de prutsers die denken dat ze het kunnen... Op die manier neem je toch een vervuilde GHB in, alhoewel je dit wel kan ruiken als ghb kenner natuurlijk maarje imo you made a statement!!"