#1
hallo een vriend van mij heeft buikpijn nu na het innemen van 3-4 ml ghb. Het lijkt wel een spierpijn in de buik. Weet iemand wat dit iis of waar dit door komt? En wat is het beste om te doen?
mvg
me
mvg
me
phranz zei:ph meten
Flugeltje zei:phranz zei:ph meten
Heb je een ph meter voor nodig en die zijn wel redelijk prijzig
flashkop zei:Aan die buikpijn kan je niet veel meer doen als de ghb al binnen is, gewoon uitzitten die buikpijn...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."