Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer in de war...

Weer in de war...

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn doel is toch alleen in het weekend gaan gebruiken
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
goeie quote man
Klik om te vergroten...

Dank je wel..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
dank je je bent wel erg begripvol voor een zeikerd die niet zonder drugs kan .....

Ik wou dat ik ook zo kon zijn.

Stonie
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
dank je je bent wel erg begripvol voor een zeikerd die niet zonder drugs kan .....

Ik wou dat ik ook zo kon zijn.

Stonie
Klik om te vergroten...

Nee jij zit op deze site te kijken omdat je clean bent en er zo goed met
iedereen over kan praten...
Pffff
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben zwaar hooked aan DF ...

ik kan niet zonder jullie !

Stonie
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
ik ben zwaar hooked aan DF ...

ik kan niet zonder jullie !

Stonie
Klik om te vergroten...

Iedereen zijn ding..
Kom hier in ieder geval niet om met mensen af te zeiken
of ze nu om aandacht vragen of niet..
Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
ik ben zwaar hooked aan DF ...

ik kan niet zonder jullie !

Stonie
Klik om te vergroten...

Maar je hebt in ieder geval aandacht..
Lekker he die muntjes, helemaal na een goeie waterpijp, zakt alles
zo lekker van weg.....
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
G is niet makkelijk zei:
Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
Klik om te vergroten...

G is niet makkelijk zei:
Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sharapower zei:
ben inmiddels cold turkey gestopt met de GHB misschien dat ik t over een tijd weer s doe maar min 6 mnd niet... al 10 dagen clean..
Maar ik denk dat al die klachten die ik had te maken hadden met spanningen...
Eergisteren naar de EHBO gegaan had pijn op m n borst misselijk zware benen, tintelingen onder m n kaak.... dus hun een ECG gemaakt.. en die as goed wist dus dat er niet iets mis was met m n hart.. maar toen had ik een paar uur later G op en werd weer paranoia dacht dat ik een psychose zou krijgen en kon niet meer aan andere dingen denken dan angst vervolgens een seresta genomen en gaan slapen... nu gaat t ook niet veel beter... ik denk dat de trigger de coke geweest is die ik 10 dagen dagelijks gebruikt had en er telkens angstig van werd en hyperventilatie en bleef maar door gebruiken... Nu heb ik beslotenom alleen in de weekenden coke te snuiven maar gebruik ook efexor en heb gelezen dat er dan een serotoninesyndroom kan ontwikkelen.. Ben ook heel de dag door in angst gebruik tranxene maar kalmeert me maar haalt de gedachten niet helemaal weg... Nu heb ik op een drugsinfo.nl site rondgekeken en kwam iemand tegen met een soortgelijk verhaal.. en de antwoord van die psychiater.. was dat er sprake was van een serotonine / dopamine stoornis en dat dat wel verdwijt na een paar mnd ... dus nu heb ik besloten om een paar maanden te stoppen met alles .. ok misschien een paar biertjes in t wknd.. Want gister coke gesnoven en kreeg juist honger terwijl t wel goeie coke was ( denk door tranxene..) Ben ook bij een psychiater geweest.. en die zei alleen dat ik me te druk maak.. maarja ik word gek van mezelf Denken om t denken .. dus ik ben er bewust van dat ik er obsessief mee bezig ben en dat maakt me bang... enige tips... ?
Klik om te vergroten...

Ga weer eens 'normaal' leven... zo kom je er niet.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik krijg het ook van die shit.
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.

Rook een Jointje zet het uit je kop denk er niet aan.
Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#11
inferno33 zei:
G is niet makkelijk zei:
Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
Klik om te vergroten...

G is niet makkelijk zei:
Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Ja rook verstandig wiet, daar krijg je geen psychose van of zoiets van ik ben heel slim, maar ik doe eigenlijk niets..
Behalve heel diep nadenken. Heel goed in schaken..
Want ik denk tenslotte 3 stappen verder..
Jullie denken nu ook een paar stappen te ver en verplaats je terug of verder naar een ander topic..

Rook verstandig: Rook NIET
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#12
inferno33 zei:
G is niet makkelijk zei:
Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
Klik om te vergroten...

G is niet makkelijk zei:
Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?
Klik om te vergroten...


:rolleyes:
Klik om te vergroten...

Wel alles meenemen.. Stond ook bij dat ik niet op de site keek om mensen af te zeiken.. En dat ik degene die het schreef niet bevoor of - nadeel maar mee ga in zin verhaal..
Maar laat een ding duidelijk zijn! Als je op deze site zit heb je hoe dan ook een probleem, klein of groot..
Daarom zeg ik, respecteer elkaar daar in en geef je eigen mening..
Afzeiken kan altijd nog..

Niemand zit op deze site om eens te kijken hoe een ander in de shit zit..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ghb heb je staan. Kost geen drol.
Lekje in je drank en je bent goed. Geen afkick, slapen, eten... :hearteyes:
Veel meer redenen waarom je het wel zou doen ipv niet.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#14
htweeoo zei:
Ik krijg het ook van die shit.
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.

Rook een Jointje zet het uit je kop denk er niet aan.
Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.
Klik om te vergroten...
Wat een gefundeerde informatieve post. Daar hebben we echt wat aan :rolleyes:
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#15
htweeoo zei:
Ik krijg het ook van die shit.
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.

Rook een Jointje zet het uit je kop denk er niet aan.
Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.
Klik om te vergroten...

Als jij denkt dat coke en GHb hetzelfde zijn qua verslaving heb jij het
goed mis.. Heb beide veel gedaan, coke schoof ik zo aan de kant
G daarintegen komt altijd weer om de hoek kijken.
Goedkoop, makkelijk, niks te zien..

Maar dat heb jezelf vast ook wel geprobeerd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
behalve je slokdarm die verbrandt .... de dodleijke afkick die je kan meemaken.

moet ik er nog meer opnoemen om het niet te doen ?
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Geen afkick :wink: jij moet maar is wat meer nemen.
Ik vind GHB en Coke niet dezelfde verslaving maar ze zijn beide een kutverslaving.

Waarom toch met Coke beginnen.

Neger ; uit zulke posts heeft hij meer ik hoop dat het hem wat wakkerschudt en dat hij eens begint na te denken voor hij er dieper inzakt.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Om verslaafd te worden, moet je belachlijke hoeveelheden nemen.

Je lage bloeddruk, verlaagde hartslag en anders circulerende bloedsomloop worden als 'normaal' geaccepteerd door je lichaam. Als je dan opeens stopt of geen GHB voor handen hebt, wordt er geen zenuwsignaal meer gegeven aan je hart en kan het een dodelijke afloop hebben. Nogmaals, belachlijke hoeveelheden moet je hiervoor nemen.

Je slokdarm heeft liever ghb(hier heb ik het wel over goedgekookte) dan maagzuur. Goede ghb brandt niet. En genoeg verdund met water is er al helemaal niets aan de hand. Ook een van de redenen dat je ghb en niet gbl moet nemen.

@lysergine + nummer: wat zijn volgens jouw nog redenen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou Flugeltje,

Je hebt deels gelijk, maar juist door die 'positieve' zaken die jij opnoemt kunnen vele geen maat houden. Ze nemen dagelijk GHB en raken toch verslaafd, ze zijn totaal neit op de hoogte van een aantal zeer belangrijke zaken. Zo ken ik persoonlijk iemand die er erg onder moet lijden. Hij is Belg en neemt niet geteste GBL uit een hand van een prutser, onverdund.

Zo is het ook met de pep, ze kunnen zich niet inhouden en onderschatten de pep. Gevolg alleen maar ellende.

Dus al met al is GHB geen lieverdje zoals jij het romantiseert.
De kwaliteit is meestal zo slecht dat het wel degelijk schadelijk is.
GHB heeft ook een slechte naam: Rapedrug.

Alles op een rijtje:

Geteste zuivere verdunde GHB is het minst schadelijk om te nemen.
Dagelijks gebruik leidt tot een chroinsche verslaving
Afkicken is een probleem, het geeft complicaties.
Recreatief gebruik is ok maar let wel goed op de kwaliteit laat het dus eerst testen.
:hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol

Ga sporten en leef daar wat voor ipv altijd drugs nemen dat heel je dopamine/serotonine in je brains verkloot als je er toch niet mee overweg kunt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."