#1
Mijn doel is toch alleen in het weekend gaan gebruiken
lysergine25 zei:goeie quote man
lysergine25 zei:dank je je bent wel erg begripvol voor een zeikerd die niet zonder drugs kan .....
Ik wou dat ik ook zo kon zijn.
Stonie
lysergine25 zei:ik ben zwaar hooked aan DF ...
ik kan niet zonder jullie !
Stonie
lysergine25 zei:ik ben zwaar hooked aan DF ...
ik kan niet zonder jullie !
Stonie
G is niet makkelijk zei:Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
G is niet makkelijk zei:Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?

Sharapower zei:ben inmiddels cold turkey gestopt met de GHB misschien dat ik t over een tijd weer s doe maar min 6 mnd niet... al 10 dagen clean..
Maar ik denk dat al die klachten die ik had te maken hadden met spanningen...
Eergisteren naar de EHBO gegaan had pijn op m n borst misselijk zware benen, tintelingen onder m n kaak.... dus hun een ECG gemaakt.. en die as goed wist dus dat er niet iets mis was met m n hart.. maar toen had ik een paar uur later G op en werd weer paranoia dacht dat ik een psychose zou krijgen en kon niet meer aan andere dingen denken dan angst vervolgens een seresta genomen en gaan slapen... nu gaat t ook niet veel beter... ik denk dat de trigger de coke geweest is die ik 10 dagen dagelijks gebruikt had en er telkens angstig van werd en hyperventilatie en bleef maar door gebruiken... Nu heb ik beslotenom alleen in de weekenden coke te snuiven maar gebruik ook efexor en heb gelezen dat er dan een serotoninesyndroom kan ontwikkelen.. Ben ook heel de dag door in angst gebruik tranxene maar kalmeert me maar haalt de gedachten niet helemaal weg... Nu heb ik op een drugsinfo.nl site rondgekeken en kwam iemand tegen met een soortgelijk verhaal.. en de antwoord van die psychiater.. was dat er sprake was van een serotonine / dopamine stoornis en dat dat wel verdwijt na een paar mnd ... dus nu heb ik besloten om een paar maanden te stoppen met alles .. ok misschien een paar biertjes in t wknd.. Want gister coke gesnoven en kreeg juist honger terwijl t wel goeie coke was ( denk door tranxene..) Ben ook bij een psychiater geweest.. en die zei alleen dat ik me te druk maak.. maarja ik word gek van mezelf Denken om t denken .. dus ik ben er bewust van dat ik er obsessief mee bezig ben en dat maakt me bang... enige tips... ?
inferno33 zei:G is niet makkelijk zei:Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
G is niet makkelijk zei:Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?
![]()
inferno33 zei:G is niet makkelijk zei:Ene kant met jou wel leuk maar aan de andere kant oordeel ik
niet over mensen die ik niet ken..
Is zo makkelijk via een forum..
G is niet makkelijk zei:Waarom niet..
Ben jij nu zo dom of wil jezelf aandacht?
![]()
Wat een gefundeerde informatieve post. Daar hebben we echt wat aanhtweeoo zei:Ik krijg het ook van die shit.
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.
Rook een Jointje zet het uit je kop denk er niet aan.
Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.

htweeoo zei:Ik krijg het ook van die shit.
Je vindt GHB een slopende verslaving nu kom je met Coke dat is hetzelfde man. De duivel.
Rook een Jointje zet het uit je kop denk er niet aan.
Hou je bezig neuk een chick maar ga niet liggen uithuilen op je bed ''had ik maar GHB'' dan blijf je altijd een loser.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."