Je leven was kwalitatief veel beter zonder de GHb.
De GHB geeft je niets wat je echt nodig hebt, je bent geboren clean en schoon zonder ghb.
Het is geen natuurlijke hormoon of iets anders dat je lichaam nodig heeft.
Om je die dingen te bieden die je nodig heeft een sinasappel doet dat wel.
In mijn ogen doe je het 'goed' je bent wel bewust van alle zaken en je bent bewust van je verleden en de toekomst Je geeft nu wel het juiste voorbeeld en daar ben ik erg blij mee.
Liever iemand die gewoon toegeeft waar het op staat dan iemand die zijn kop in het zand steekt.
Nu de echte vragen:
Waarom zou iemand iedere dag GHb moeten nemen ?
Waarom moet ik iedere dag blowen ?
Wanneer ben je echt verslaafd ?
Recreatief GHB gebruik en GHB die door iemand is gemaakt met de juiste apperatuur wen de juiste techniwek + kennis is inderdaad onschadelijk als je het 1 x neemt.
Dagelijks gebruik is een ramp voor je lichaam, iedere drugs die je dagelijks neemt is een drama. Dat geldt voor alle soorten drugs vooral de tabak drank en wiet pep noem ze maar op.
Zelf ben ik geen GHB hater maar ik baal zo van die prutsers die het maken.
Een deze weken zal ik een goede dosis nemen en dan hoop ik dat ik er goed geil van word en langdurig ga neuken .
Tyfus wat een tekst .... ben zo nuchter maar mijn ADHD stopt niet meer.
Weltrusten ...
Dagelijks gebruik is met alles een ramp..
Maar de een die 24/24 gebruikt dagelijks of alleen even lekker voelen
zit wel degelijk verschil in.. Tuurlijk moet hij het ene niet met het andere
opvullen, maar volgens mij zitten we op deze site om wat van elkaar
te leren..Dacht ik..
Alleen neuken is goed.. ELKE DAG!!!!!
![:hearteyes:]()
[/quote]