#1
lysergine25 zei:goeie quote man
Dank je wel..
lysergine25 zei:goeie quote man
Flugeltje zei:Ook al een paar auto's in de kant gereden, rijbewijs maanden kwijt, ko op houseparty's, elke dag speed, ..... zeer herkenbaar bro
Nu sport ik, en gebruik nog altijd 0.5l (ghb) per maand maar geen andere drugs. Nergens geen problemen mee (wat ik vroeger wel had)... Je moet gewoon je grenzen kennen en waar een wil is is een weg
lysergine25 zei:En dan deze nog erboven op :
lysergine25, mooie naam trouwens.. Moet is een x een dvd van Armand kijken. Die omschrijft de naam perfect wat het daadwerkelijk inhoud.
Snelle jongens die snow snuiven of een echte trip die 10 uur duurt,
zit ook verschil in.. Lsd ben ik eerlijk gezegd te bang voor..
Alles gedaan maar dat niet.. Hoewel ik paddo's heerlijk vind..
Goed gevoel aan over gehouden?
Snap ook wat je bedoelt met slechte GHB en dagelijks gebruik..
Maar alles is niet zelf in de hand te houden.. Wel hoe je het gebruikt dagelijks.. Er gaan meer dingen kapot en het is belachelijk omdat je je normaal zonder beter voelt.. Maar het op sommige momenten ook zin
voordelen wanneer je er mee om kunt gaan.. Uitgaan, chicks versieren
noem maar op.. Maar snap je reactie ook wel..
Maar wat gebruik betreft zit niet iedereen even sterk in zin schoenen, dan
de meesten omschrijven..
Iedereen moet doen wat hij wil, maar laat iedereen wel in zijn of haar waarde.. Laten we het bij een normaal forum houden en ik houd me ook bij normale reactie's.. NOGMAALS GOEIE NAAM..
![]()
cvl zei:ben zaterdag avond samen met een vriend neergegaan op straat. We hadden een goeie portie GHB binnen en besloten om nog even naar de kerstmarkt te gaan, omdat we ineens zo fel waren gingen we ff in een straatje een beetje verder om uit de drukte te zijn. We zijn allebij neergegaan. Een voorbijganger zag ons liggen en heeft de 100 gebeld. 's morgens mochten we weer naar huis. Mijn zus is me komen halen in het ziekenhuis. Mijn ouders weten niets van mijn drugsgebruik en denken dat ik door te veel alcohol in het ziekenhuis lag. Weet iemand wat er gaat geschreven worden in het factuur van het ziekenhuis ? of als ik hier nog gevolgen van ga hebben ( ik ben belg )
Flugeltje zei:Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid![]()
nuchter zijn is na 5 jaar bedwelming net zoiets als high zijn.

Flugeltje zei:Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid![]()
ExceptionalInsight zei:Wat Stonie op zijn eigen merkwaardige manier probeert te zeggen is..
Hillbilly bastard zei:Maar als je juist doseert en niet elke dag gebruikt...dan is het één van de veiligste drugs die er bestaan.
Flugeltje zei:Haha, deze moet ik onthouden.
Misschien zal ik het wel eens proberen om een sticky te maken...![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."