Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeer in de war...

Weer in de war...

56 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
goeie quote man
Klik om te vergroten...

Dank je wel..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou Flugeltje,

Je hebt deels gelijk, maar juist door die 'positieve' zaken die jij opnoemt kunnen vele geen maat houden. Ze nemen dagelijk GHB en raken toch verslaafd, ze zijn totaal neit op de hoogte van een aantal zeer belangrijke zaken. Zo ken ik persoonlijk iemand die er erg onder moet lijden. Hij is Belg en neemt niet geteste GBL uit een hand van een prutser, onverdund.

Zo is het ook met de pep, ze kunnen zich niet inhouden en onderschatten de pep. Gevolg alleen maar ellende.

Dus al met al is GHB geen lieverdje zoals jij het romantiseert.
De kwaliteit is meestal zo slecht dat het wel degelijk schadelijk is.
GHB heeft ook een slechte naam: Rapedrug.

Alles op een rijtje:

Geteste zuivere verdunde GHB is het minst schadelijk om te nemen.
Dagelijks gebruik leidt tot een chroinsche verslaving
Afkicken is een probleem, het geeft complicaties.
Recreatief gebruik is ok maar let wel goed op de kwaliteit laat het dus eerst testen.
:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
En dan deze nog erboven op :


Flugeltje zei:
Ook al een paar auto's in de kant gereden, rijbewijs maanden kwijt, ko op houseparty's, elke dag speed, ..... zeer herkenbaar bro
Nu sport ik, en gebruik nog altijd 0.5l (ghb) per maand maar geen andere drugs. Nergens geen problemen mee (wat ik vroeger wel had)... Je moet gewoon je grenzen kennen en waar een wil is is een weg
Klik om te vergroten...

Dat noem ik geen voordelen eerder nog meer punten waarom GHB gewoon niet de perfecte drugs is om te geneten van je leven . Je claimt nergens last van te hebben maar kij is diep iin je ziel ....

Je leven was kwalitatief veel beter zonder de GHb.
De GHB geeft je niets wat je echt nodig hebt, je bent geboren clean en schoon zonder ghb.
Het is geen natuurlijke hormoon of iets anders dat je lichaam nodig heeft.
Om je die dingen te bieden die je nodig heeft een sinasappel doet dat wel.
In mijn ogen doe je het 'goed' je bent wel bewust van alle zaken en je bent bewust van je verleden en de toekomst Je geeft nu wel het juiste voorbeeld en daar ben ik erg blij mee.
Liever iemand die gewoon toegeeft waar het op staat dan iemand die zijn kop in het zand steekt.

Nu de echte vragen:

Waarom zou iemand iedere dag GHb moeten nemen ?
Waarom moet ik iedere dag blowen ?
Wanneer ben je echt verslaafd ?

Recreatief GHB gebruik en GHB die door iemand is gemaakt met de juiste apperatuur wen de juiste techniwek + kennis is inderdaad onschadelijk als je het 1 x neemt.

Dagelijks gebruik is een ramp voor je lichaam, iedere drugs die je dagelijks neemt is een drama. Dat geldt voor alle soorten drugs vooral de tabak drank en wiet pep noem ze maar op.

Zelf ben ik geen GHB hater maar ik baal zo van die prutsers die het maken.
Een deze weken zal ik een goede dosis nemen en dan hoop ik dat ik er goed geil van word en langdurig ga neuken .

Tyfus wat een tekst .... ben zo nuchter maar mijn ADHD stopt niet meer.

Weltrusten ...









:hearteyes:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je hebt gelijk
a
alberthoffmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
GHB wat een rommel...
als je weet hoe het goedje in elkaar geroerd wordt wil je dit nooit meer gebruiken denk ik..

elke keer als ik in de kruidvat ben en ik zie de krusty gootsteen ontstopper ga ik toch denken wat er gebeurd met de mensen die dit gebruiken...

Ik heb het zelf ook geprobeerd natuurlijk (ben tenslotte een nederlander)
De ervaring die ik ermee heb zijn echt minder.. Je ziet je beste vrienden knock out gaan mensen beginnen te trillen en shit(en je checked ze :wink: niet zoals joran jwz) als ze teveel hebben gehad.
Geen leuke drug voor mij in ieder geval.

neem LSD! :hearteyes:
Turn On, Tune In, Drop Out
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je leven was kwalitatief veel beter zonder de GHb.
De GHB geeft je niets wat je echt nodig hebt, je bent geboren clean en schoon zonder ghb.
Het is geen natuurlijke hormoon of iets anders dat je lichaam nodig heeft.
Om je die dingen te bieden die je nodig heeft een sinasappel doet dat wel.
In mijn ogen doe je het 'goed' je bent wel bewust van alle zaken en je bent bewust van je verleden en de toekomst Je geeft nu wel het juiste voorbeeld en daar ben ik erg blij mee.
Liever iemand die gewoon toegeeft waar het op staat dan iemand die zijn kop in het zand steekt.

Nu de echte vragen:

Waarom zou iemand iedere dag GHb moeten nemen ?
Waarom moet ik iedere dag blowen ?
Wanneer ben je echt verslaafd ?

Recreatief GHB gebruik en GHB die door iemand is gemaakt met de juiste apperatuur wen de juiste techniwek + kennis is inderdaad onschadelijk als je het 1 x neemt.

Dagelijks gebruik is een ramp voor je lichaam, iedere drugs die je dagelijks neemt is een drama. Dat geldt voor alle soorten drugs vooral de tabak drank en wiet pep noem ze maar op.

Zelf ben ik geen GHB hater maar ik baal zo van die prutsers die het maken.
Een deze weken zal ik een goede dosis nemen en dan hoop ik dat ik er goed geil van word en langdurig ga neuken .

Tyfus wat een tekst .... ben zo nuchter maar mijn ADHD stopt niet meer.

Weltrusten ...

Dagelijks gebruik is met alles een ramp..
Maar de een die 24/24 gebruikt dagelijks of alleen even lekker voelen
zit wel degelijk verschil in.. Tuurlijk moet hij het ene niet met het andere
opvullen, maar volgens mij zitten we op deze site om wat van elkaar
te leren..Dacht ik..

Alleen neuken is goed.. ELKE DAG!!!!!







:hearteyes:[/quote]
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#7
lysergine25 zei:
En dan deze nog erboven op :



lysergine25, mooie naam trouwens.. Moet is een x een dvd van Armand kijken. Die omschrijft de naam perfect wat het daadwerkelijk inhoud.
Snelle jongens die snow snuiven of een echte trip die 10 uur duurt,
zit ook verschil in.. Lsd ben ik eerlijk gezegd te bang voor..
Alles gedaan maar dat niet.. Hoewel ik paddo's heerlijk vind..
Goed gevoel aan over gehouden?
Snap ook wat je bedoelt met slechte GHB en dagelijks gebruik..
Maar alles is niet zelf in de hand te houden.. Wel hoe je het gebruikt dagelijks.. Er gaan meer dingen kapot en het is belachelijk omdat je je normaal zonder beter voelt.. Maar het op sommige momenten ook zin
voordelen wanneer je er mee om kunt gaan.. Uitgaan, chicks versieren
noem maar op.. Maar snap je reactie ook wel..

Maar wat gebruik betreft zit niet iedereen even sterk in zin schoenen, dan
de meesten omschrijven..
Iedereen moet doen wat hij wil, maar laat iedereen wel in zijn of haar waarde.. Laten we het bij een normaal forum houden en ik houd me ook bij normale reactie's.. NOGMAALS GOEIE NAAM..







:hearteyes:
Klik om te vergroten...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Onverantwoord gebruik. Je hebt altijd kinderen die denken dat het water is.
Zal mij nooit meer gebeuren
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog een reden ?

cvl zei:
ben zaterdag avond samen met een vriend neergegaan op straat. We hadden een goeie portie GHB binnen en besloten om nog even naar de kerstmarkt te gaan, omdat we ineens zo fel waren gingen we ff in een straatje een beetje verder om uit de drukte te zijn. We zijn allebij neergegaan. Een voorbijganger zag ons liggen en heeft de 100 gebeld. 's morgens mochten we weer naar huis. Mijn zus is me komen halen in het ziekenhuis. Mijn ouders weten niets van mijn drugsgebruik en denken dat ik door te veel alcohol in het ziekenhuis lag. Weet iemand wat er gaat geschreven worden in het factuur van het ziekenhuis ? of als ik hier nog gevolgen van ga hebben ( ik ben belg )
Klik om te vergroten...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
LOL dus je hebt dit precies zo meegemaakt ...

Stonie
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid :flushed:
G
G is niet makkelijkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid :flushed:
Klik om te vergroten...

Hoe zo dat opeens..?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
nuchter zijn is na 5 jaar bedwelming net zoiets als high zijn.
Klik om te vergroten...

Haha, deze moet ik onthouden.

Misschien zal ik het wel eens proberen om een sticky te maken... :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Flugeltje zei:
Ik ga een week stoppen jongens. Ik begin me zorgen te maken om mijn gezondheid :flushed:
Klik om te vergroten...

Beste Flugeltje,

Ik ben trots op je, het zal niet makkelijk zijn om het toe te moeten geven.
Gelukkig geef je hier ook een beetje toe dat GHB wel degeijk risicovolle drugs is. Ook al is het uit jouw fles misschien spatzuiver.
Openbaar toegeven dat je een probleem hebt is de eerste stap naar een clean leven, je kent zelf de zweepslagen maar al te goed, dus waarschijnlijk ga je dit proces professioneel aanpakken.

Laten we Flugeltje eren, en bidden voor Flugeltje dat hij/zij ? moeiteloos het leven terug pakt. Ik zal in ieder geval heel hard voor je duimen deze maand. Zo duim ik ook voor mijn belgische makker die naamloos wil blijven.
Hij zal het ook heel zwaar krijgen want hij heeft niet die kennis en de kracht van Flugeltje

Misschien dat Flugeltje als GHB expert een goede sticky in elkaar kan zetten tijdens de afkick. Een soort handboek voor de newbee en de verslaafde, GHB is tenslotte ruim aanwezig in deze maatschappij en de kennis erover is mager. Daarnaast kan het je afkick een mooie afeliding geven.

Heel veel sterkte toe gewenst van een andere junk die nu al 5 dagen THC loos en er geen traan om te laat vallen want nuchter zijn is na 5 jaar bedwelming net zoiets als high zijn.

Stonie
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Wat Stonie op zijn eigen merkwaardige manier probeert te zeggen is..
Klik om te vergroten...

:grin:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ok, lysergine, ghb is zeker niet zonder risico's. Maar het blijft een feit dat ghb bij VERANTWOORD gebruik (ik zeg wel, verantwoord) bijna geen (of helemaal geen) lichamelijke of psychische schade aanbrengt. Het kan natuurlijk ook dat ze dit gewoon nog niet hebben kunnen aantonen.
Bij teveel ghb ga je ko, dat is een feit, het doseren is enorm moeilijk. Maar als je juist doseert en niet elke dag gebruikt...dan is het één van de veiligste drugs die er bestaan.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelijk ff mn huisgenoten de mond snoeren :sunglasses:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Hillbilly bastard zei:
Maar als je juist doseert en niet elke dag gebruikt...dan is het één van de veiligste drugs die er bestaan.
Klik om te vergroten...

dit vind ik zeker niet waar, door gebrek aan kwaliteit en door misbruik van de jeugd staat deze drug hoog op de lijst van politie.
Niet alleen het misbruik onder de jongeren maar vooral het dorgeren van meisjes is een doorn in het oog van de politie.

GHB heeft een zeer slechte naam, als rapedrug.
Daarnaast denkt iedere mongool het te kunnen maken wat leidt tot levensgevaarlijke browusels die ongevraagt in je collaatje worden gedumpt door players zoals ..... Ik weet zijn naam niet meer....

Een van de veiligste ?
Das gewoon lekker rukken en klaarkomen.
Er is geen veilige drugs, misschien bedoel je de minst schadelijke ?
Dan is LSD number 1 !!!!

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flugeltje zei:
Haha, deze moet ik onthouden.

Misschien zal ik het wel eens proberen om een sticky te maken... :wave:
Klik om te vergroten...

Flugeltje de jeugd heeft zo'n sticky echt dringend nodig, jij kan het, jij hebt de kennis. voor er nog echte doden gaan vallen en iedere
GHB producent word opgehangen door de staat.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ok, mijn laatste argument dat ghb niet zo gevaarlijk is als jij beweerd. Er is een lijst samengesteld door wetenschappers van de 20 meest gevaarlijke drugs, rekening houdend met: - schade aan de gebruiker
- verslavingsmogelijkheid
- impact op de samenleving.
Op de link zie je eerst een top tien van de meest gevaarlijke en daaronder nog een top 10 van de minder gevaarlijke. Lsd staat op de 4e plaats bij de minder gevaarlijke en ghb op de 7e plaats bij de minder gevaarlijke. Zo'n lijst is natuurlijk niet 100 procent correct en erg subjectief, maar het geeft ergens toch aan dat jij lsd een beetje te onschuldig vind en ghb een beetje té schuldig vind.
Ik ken persoonlijk iemand die helemaal gek is geworden nadat hij de tweede keer lsd had gebruikt. Hij bedacht tijdens zijn trip ineens dat hij zich eigenlijk toch normaal voelde en dat hij misschien helemaal niet aan het trippen was, maar dat zijn gedachten en gevoelens echt waren. Dat gevoel is nooit meer helemaal weggegaan en hij heeft nu last van dissociatieve persoonlijkheidsstoornis (m.a.w.: leven in een droomwereld), gecombineerd met hevige angstaanvallen. En als ik zowat lees over d. p. stoornis is het erg onaangenaam, erg moeilijk om te behandelen en vaak levenslang. Voor mij alleszins voorlopig geen lsd, ik ga liever een keertje ko dan dat er zoiets met mij gebeurd (ik heb een erg onstabiele persoonlijkheid, dus die kans is bij mij wel reeël).

Hier is de link: http://drugsforum.nl/posting.php?mode=editpost&p=399867

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."