#1
Ik heb trouwens ontdekt dat het dopje van een flugel flesje exact 2 ml is!

Hillbilly bastard zei:Ondertussen is de ghb op.Ik vond het wel aangenaam. Ik denk niet dat ik hele sterke ghb had. Hoewel hij wel erg stroperig was.
Ik vond het effect wel ok, maar nu niet echt fantastisch. Het is inderdaad net een mix tussen een kleine dosis mdma en alcohol. Ik werd er op een bepaald moment echt wel erg vaag van en men evenwicht was dan ook niet meer echt ok.
De dosering viel goed mee, zo nauw stak het bij mij niet. Ik had heel veel angst voor KO te gaan aanvankelijk, maar dat was onterecht. Wanneer ik voelde dat het een beetje begon uit te werken kon ik rustig bijpakken, zonder dat het teveel werd. Ik had wel minstens 4 ml nodig voor het echt te voelen, maar 5 ml was zeker ook niet teveel.
Al bij al vond ik het een goede ervaring. Ghb is een goed alternatief voor drank. Hat is ook erg leuk dat je geen kater of een crash hebt als jet uitwerkt.
Ik ga het zeker nog eens doen, maar over het algemeen verkies ik toch coke of speed.![]()
Hillbilly bastard zei:Ik heb trouwens ontdekt dat het dopje van een flugel flesje exact 2 ml is!
Flugeltje zei:Inderdaad, of ghb + speed
Elke maand deze combi![]()

Flugeltje zei:Inderdaad, of ghb + speed
Elke dag deze combi![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."