Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB Snuiven

GHB Snuiven

37 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#1
en wat hebben mensen toch met mijn nick :P

kwil m laten veranderen door een mod, en tot nu toe ben ik alleen nog maar zo ver dat het mogelijk is :P erna is het contact een btje verwaterd ofzo... maarja, das nogal offtopic
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
Delirium zei:
Injecteren in je oogbal, hoppakee!
Klik om te vergroten...

nee in je eikel !!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lol nou eyebeekali .... vertel eerst is in godsnaam warom snuiven ?



:hearteyes:
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is smurfenweek bij de AH! Elke smurf die je krijgt fijnmalen en opsnuiven. misschien verander je dan zelf in eeen smurf. leuk.

Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in.

no offence.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
eyebeekaii zei:
Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd :beer:
Klik om te vergroten...

Nieuwsgierigheid naar alles :wink:

Mijn neus is sowiso een ramp, ben al mn hele leven chrnoisch verkouden, en ben al 9,5 jaar verslaafd aan otrivine (merk voor neusdruppels, andere merken doen het m niet...) ben net zoals met de meeste dingen sinds 1 jan aan het stoppen, maar die verslaving is toch echt het hardnekkigst... Anyway, ben niet van plan er nog meer in te duwen :P die keer keta was wel de moeite waard maar voor de rest doe ik mn best om overal vanaf te blijven
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
hendriekoek zei:
Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in.
Klik om te vergroten...

Nee mn neus heeft trek in coke, pep of keta :rolleyes: vroeg niet of die er trek in had, ik vroeg of het zou werken

ja - haha

heel leuk en aardig allemaal zo, 8 reply's enzo, maar behalve inferno33 reageert niemand op mijn eigenlijke vraag... Snap wel dat het leuk is allemaal, en ben het ook niet van plan, maar uiteindelijk is het forum er toch om informatie te verstrekken en (dit soort?) vragen uit de wereld te helpen, en is het niet het grote moppentap forum ofzo ?

Verder ook no fence naar iemand, maarja, stel een vraag en word alleen maar lollig over gedaan (wat ik trouwens wel meer zie...) en de vraag zelf gaat een btje verloren in alle lolligheid... :rolleyes:
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#7
ghb laten verdampen tot poeder.

dan kan je het snuiven, of in capsules doen en slikken. Wel snel snuiven want anders heb je zo weer vloeistof, is namelijk hygroscopisch.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kijk, daar hebben we wat aan, dank u !

Was me idd op gevallen dat het poeder werd als t verdampte... maar bijv capsules is ( als je goed doseerd !!!! ) wel idealer op feestjes lijkt me zo
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
1-3 gram ??? als ik 5ml laat verdampen houd ik n paar kruimels over.... is die verhouding dan zo verschillend ?
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#10
aangezien je dan je lever niet mee laat geniete laat ik het zo maar zegge
zal je nog sneller nok gaan
omdat de dosering veel kleiner word omdat alles wat je snuift je lever overslaat
zelfde zoals prins van engeland snoof vodka, paar lijne en je moet al uitkijke voor alcoholvergiftiging
waarom moeilijk make
vraag ik me nu af, het is klaar in een flesje te krijge
kan je zo binnen giete of bij je bier of cola gooie
waarom het dan moeilijk make door op wc met pasjes ligge knoeie buisje make .............................
daar zou ik nu eens een antwoord op wille:confused:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#11
stop met pep of concentreer je beter op het typen
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
correctie.
zo beter?
(zie vorige reactie)
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#13
mmm beter, zie nog maar 1 fout :)

maar dit is geen chatsite dus laten we ontopic blijven

btw, het was niet serieus bedoeld
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#14
1 fout waarmee je de hele reactie bedoeld zeker:d :stoned:
t
troebadoerLid
01-01-2024, 00:00
#15
hhet is klaar in een flesje te krijge
Klik om te vergroten...
b
berbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
zo kers op de taart:wink:
a
action_manLid
01-01-2024, 00:00
#17
berbe zei:
aangezien je dan je lever niet mee laat geniete laat ik het zo maar zegge
zal je nog sneller nok gaan
omdat de dosering veel kleiner word omdat alles wat je snuift je lever overslaat
zelfde zoals prins van engeland snoof vodka, paar lijne en je moet al uitkijke voor alcoholvergiftiging
waarom moeilijk make
vraag ik me nu af, het is klaar in een flesje te krijge
kan je zo binnen giete of bij je bier of cola gooie
waarom het dan moeilijk make door op wc met pasjes ligge knoeie buisje make .............................
daar zou ik nu eens een antwoord op wille:confused:
Klik om te vergroten...

Alles wat je snuift slaat echt niet je lever over. Als dat zo zou zijn zou je van snuiven van speed of coke binnen de kortste keren een overdosis krijgen. Als je iets snuift wordt het alleen sneller opgenomen, de slijmvliezen nemen stoffen sneller op dan de maag en dunne darm.

Stoffen moeten eerst opgenomen worden in je bloed om bij de lever te komen. Dit kun je dus doen door snuiven, slikken of spuiten. Spuiten is in dit geval het snelste. Daarna snuiven en vervolgens slikken.

Groeten,

Action_man
a
action_manLid
01-01-2024, 00:00
#18
eyebeekaii zei:
Hallo iedereen,

Ik vroeg me zomaar af he..... Is GHB snuifbaar ? Als je het vocht laat verdampen blijft er een wit poeder achtig goedje over. Wat als je dit snuift ? Of in in een capsule stopt en slikt ?

Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd :beer:
Klik om te vergroten...

Als je het laat verdampen moet je zorgen dat je het in een droge omgeving bewaard. Anders neemt het vocht uit de lucht op en is het geen poeder meer.

Als je het snuift zal het waarschijnlijk sneller werken. Ik denk dat je wel enorm last gaat krijgen van je neus door de NAoH. Probeer maar is wat keukenzout te snuiven.

In een capsule stoppen en dan slikken heb ik wel vaker gelezen. Of gewoon oplossen in sap ofzo. Ik heb ook weleens verhalen op erowid.org gelezen van mensen die aan farmaceutische GHB konden komen. Dat is dan in poedervorm. GHB wordt ook gebruikt als medicijn voor mensen die narcolepsie hebben. Zoek maar is op Xyrem.

Xyrem is a trade name for gamma-hydroxybutyric acid or GHB, an endogenous neurochemical involved in regulating metabolism, especially regarding sleep or hibernation.[1] In medical contexts GHB is often called sodium oxybate, which is an alternate term for the sodium salt of the chemical.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hey, van Xyrem dat wist ik idd :)

Nou, heb het dus geprobeerd, 1ml op een lepel, lekker junkiestyle aansteker eronder totdat het borrelt en dan hard laten worden..... Probleem is dan alleen dat je een gigantische berg van die zooi hebt, terwijl het maar 1ml is, past no way in een capsule en we hebben het ook geprobeerd te snuiven, maar ook bijna onmogelijk omdat het gewoon een natte tati is, en je krijgt er alleen die ontzettend ranzige smaak van in je mond
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#20
action_man zei:
eyebeekaii zei:
Hallo iedereen,

Ik vroeg me zomaar af he..... Is GHB snuifbaar ? Als je het vocht laat verdampen blijft er een wit poeder achtig goedje over. Wat als je dit snuift ? Of in in een capsule stopt en slikt ?

Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd :beer:
Klik om te vergroten...

Als je het laat verdampen moet je zorgen dat je het in een droge omgeving bewaard. Anders neemt het vocht uit de lucht op en is het geen poeder meer.

Als je het snuift zal het waarschijnlijk sneller werken. Ik denk dat je wel enorm last gaat krijgen van je neus door de NAoH. Probeer maar is wat keukenzout te snuiven.

In een capsule stoppen en dan slikken heb ik wel vaker gelezen. Of gewoon oplossen in sap ofzo. Ik heb ook weleens verhalen op erowid.org gelezen van mensen die aan farmaceutische GHB konden komen. Dat is dan in poedervorm. GHB wordt ook gebruikt als medicijn voor mensen die narcolepsie hebben. Zoek maar is op Xyrem.

Xyrem is a trade name for gamma-hydroxybutyric acid or GHB, an endogenous neurochemical involved in regulating metabolism, especially regarding sleep or hibernation.[1] In medical contexts GHB is often called sodium oxybate, which is an alternate term for the sodium salt of the chemical.
Klik om te vergroten...



denk eens even na, bij goed gemaakte GHB zal er geen NaOH meer in zitten, aangezien het is omgezet samen met het gedemineraliseerd water en GBL in Ghb

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."