#1
Ik dacht vooral dat de dosis daar vrij hoog voor lag... 1-3 gram ofzo..
en terecht natuurlijk 
Flugeltje zei:Je moet het gewoon oproken

Delirium zei:Injecteren in je oogbal, hoppakee!
eyebeekaii zei:Niet dat ik dit il gaan doen, ben gewoon benieuwd![]()
hendriekoek zei:Ghb niet snuiven. je neus heeft daar geen trek in.
vroeg niet of die er trek in had, ik vroeg of het zou werken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."