Joery zelf zwaar verslaafd.
Hallo ik ben zelf ghb (gbl) verslaaft en pak extreme dosisen.
Ik heb zelf ook last van het probleem.
En het geeft vreeselijke pijn in de maag en darmen.
Waar door het komt weet ik ook niet presies maar weet wel wat je er tegen kan doen.
Probeer eerst eens opregelmatige tijden te etten en zorg dat je veel vezels binnen krijgt zo als bruinbrood enzo.
Als dat nie help ga dan naar je huisarts hij zal je er medicijnen voor geven.
en dan zal het betje bij betje weg gaan maar bij mij is niet helemaal over gegaan.
maar dat is omdat moet blijven pakken.
Probeer er mee testoopen ik weet moeilijk het is.
Maar ik hoop niet dat je lichaamlijke afhankelijk ben.
Want dan mag j echt niet zomaar stoppen dat is levens gevaarlijk.
Ik ben zelf lichaamlijk verslaaft en weet er inmiddels best veel over.
En gelooft niet zomaar alles wat er op internet staat er staat veel onzin tussen.
Ik weet zelf uit ervaaring en dat van vrienden wat er nou wel waar en wat niet.
Denk er maar niet te licht over het is echt gevaarlijk spul.
Ik moet zo snel moogelijk opgenomen worden in een afkick kliniek.
En dat egt nodig.
De afkick verscheinselen kennen zwaarder worden dan dat van heroine.
En veel gevaarlijker.
Als je vragen heb ken je me bellen of imailen naar
[email protected] (0650849650)
