Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsph waarde goed :s:s:s harde buik 10 kg bij gekomen

ph waarde goed :s:s:s harde buik 10 kg bij gekomen

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
we zijn altijd benieuwd naar een verslag van jouw ervaringen en bevindingen met GHB.
Welke informatie die op internet te vinden is is volgens jou foutief?

groeten
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik gebruik nu al 2 maand elke dag 1 weekend 2 flugels per dag ph waarde op de kop 7 idiaal dus
sinds kort heb ik last van men maag ...is helemaal opgezwolle en precies dat er iets binnein aant knabbele is ontstoken ...vriend van me juist hetzelfde ...moet 6 maanden pille pakke voor de maag die heeft er wel mee afgezien was geestelijk en lichamelijk verslaaft als hij niets had overgeven en kapot gaan deze gebruikt nu bijna 7 maand elke dag soms 2 flugels per dag .. die jonge naar ziekenhuis zijn maag was 2 x de grote van zijn normale toestand.dus ik weet niet wat het is maar is niet gezond op langere termijn de jonge die het maalt maakt het met beste producten enz dus minst schadelijke ph 7 dus waar zit het probleem....
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:confused:

Weet je zeker dat hij dan goed gemaakt is ?
Je maagzuur heeft een ph waarde van ca.2 , dus daar kan de fout niet zitten.

Zeer eigenaardig dit.

Zijn je eetgewoontes niet drastisch veranderd en reageert je maag hierop ? Plots veel eten dat je je maag te hard uitrekt
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flugeltje zei:
:confused:

Weet je zeker dat hij dan goed gemaakt is ?
Je maagzuur heeft een ph waarde van ca.2 , dus daar kan de fout niet zitten.

Zeer eigenaardig dit.
Klik om te vergroten...


vind ik dus ook zou het niet kunnen dat het ook vochtophoudend is rond de buik dan ? ???

is maagzuur maar 2 ?? ma dan kan het toch nog te hoog zijn als ghb 7 is :confused: snap ik niet...
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flugeltje zei:
:confused:

Weet je zeker dat hij dan goed gemaakt is ?
Je maagzuur heeft een ph waarde van ca.2 , dus daar kan de fout niet zitten.

Zeer eigenaardig dit.

Zijn je eetgewoontes niet drastisch veranderd en reageert je maag hierop ? Plots veel eten dat je je maag te hard uitrekt
Klik om te vergroten...



jah ik vret echt veeel en drinke als zot :confused: cola dan e vliegt er door :confused:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nooit last van mijn maag gehad.

Niemand die ik ken trouwens, misschien toch eens naar je ghb laten kijken. Zit je goed met de Naoh ?
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flugeltje zei:
Ik heb nooit last van mijn maag gehad.

Niemand die ik ken trouwens, misschien toch eens naar je ghb laten kijken. Zit je goed met de Naoh ?
Klik om te vergroten...

da weet ik ni ph is rond de 7 das al wa ik weet ....hoeveel pak jij dan btw men vriendin doet het ook en heeft niets last :confused:
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#8
flugellover zei:
Flugeltje zei:
Ik heb nooit last van mijn maag gehad.

Niemand die ik ken trouwens, misschien toch eens naar je ghb laten kijken. Zit je goed met de Naoh ?
Klik om te vergroten...

da weet ik ni ph is rond de 7 das al wa ik weet ....hoeveel pak jij dan btw men vriendin doet het ook en heeft niets last :confused:
Klik om te vergroten...

en trouwens als ph 7 is zal de nao ook wel goe zijn zeker waar zorgt noa voor zout ???
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Naoh is normaal volledig weg als je ghb maakt. Want Naoh wil je niet echt in je hebben.

De laatste tijd minder en minder omdat er een tijd is gekomen dat ik fel moet minderen maar ik heb zeker meer dan 10l ghb in mijn systeem gehad.
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
De Naoh is normaal volledig weg als je ghb maakt. Want Naoh wil je niet echt in je hebben.

De laatste tijd minder en minder omdat er een tijd is gekomen dat ik fel moet minderen maar ik heb zeker meer dan 10l ghb in mijn systeem gehad.
Klik om te vergroten...


ik heb wel al gemerkt als ik wa vloei smos word het een wit goetje das dan die noah ofwa want noah Natriumhydroxide (caustische soda of bijtende soda), formule NaOH, is een witte, hygroscopische stof met een smeltpunt van 319 °C en een dichtheid van 2,13 g/cm3. De stof lost onder grote warmteontwikkeling in water op tot natronloog. Het is een sterke base en verdringt zwakkere basen uit hun zouten.

Natriumhydroxide reageert met kooldioxide uit de lucht tot natriumcarbonaat en moet daarom in een afgesloten verpakking worden bewaard.


komt daar dan mss doos omwille de zoute :confused: teveel zout :confused:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee, je krijgt nog altijd zout binnen, maar niet in die vorm.

Als dat wit van zo'n kleine druppel Naoh moest zijn, was je al lang kapot
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Nee, je krijgt nog altijd zout binnen, maar niet in die vorm.

Als dat wit van zo'n kleine druppel Naoh moest zijn, was je al lang kapot
Klik om te vergroten...


van wat is dat dan ???? heb je dat ook al voorgehad als ik da bloot stel aan lucht word dat 1 dik brok precies coke en als ik het op men vinger doe smelt het :confused::confused: en het zet uit dus e en als ph waarde 6.8 is is dat slecht want die andere zijn is 6.8...en de andere 7
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#13
Laat het eens testen bij een testcentrum, ipv gaan gissen wat het eens zou kunnen zijn. Kost iets meer moeite dan een berichtje op een forum plaatsen, maar je krijgt wel zekerheid over je product.
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#14
de_psychonaut zei:
Laat het eens testen bij een testcentrum, ipv gaan gissen wat het eens zou kunnen zijn. Kost iets meer moeite dan een berichtje op een forum plaatsen, maar je krijgt wel zekerheid over je product.
Klik om te vergroten...


in belgie zijn geen testcentrums.. waar ?? en hoe gaat het te werk dan ???
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Google eens voor een testcentrum
f
flugelloverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Flugeltje zei:
Google eens voor een testcentrum
Klik om te vergroten...



zal ik zeker doen jullie hebben het nog nooit voorgehad dat het wit word :confused: en wat dikker word vind het echt raar trouwens ziet er goed uit riekt lekker ...kan ook mss teveel gegeten de laatste tijd + word wakker met opgezwolle handen maar dat is door zout slurpt alle vocht op e maar vind het raar zou me verbaze dat het slechte is men liefje pakt zo veel als mij 60 kg en nergens last van buite ze stopt natuurlijk die fucking afkick die kwelgeest in je lichaam maarja en als ik ghb pak . dan is de pijn ff weg tot het weer zo is echt gefuckt hehe ofwel griep aant krijge dokter zegt da ze het niet weet heb wel niet gezegt dat ik ghb pak enz want da was een oude tang lol dokter van wacht ...ze vind het raar sommige plekke heb je last dan weer niet raar zegt ze .. mss aant vechte tegen een virus buikgriep want belgie leid eronder hehe flugeltje voeg me eens toe op msn als je wilt want met jouw wil ik klapje doen ik had je al maar je hebt me verwijderd denk k :)
j
joery molLid
01-01-2024, 00:00
#17
Joery zelf zwaar verslaafd.
:kots:
Hallo ik ben zelf ghb (gbl) verslaaft en pak extreme dosisen.
Ik heb zelf ook last van het probleem.
En het geeft vreeselijke pijn in de maag en darmen.
Waar door het komt weet ik ook niet presies maar weet wel wat je er tegen kan doen.
Probeer eerst eens opregelmatige tijden te etten en zorg dat je veel vezels binnen krijgt zo als bruinbrood enzo.
Als dat nie help ga dan naar je huisarts hij zal je er medicijnen voor geven.
en dan zal het betje bij betje weg gaan maar bij mij is niet helemaal over gegaan.
maar dat is omdat moet blijven pakken.
Probeer er mee testoopen ik weet moeilijk het is.
:mrgreen:
Maar ik hoop niet dat je lichaamlijke afhankelijk ben.
Want dan mag j echt niet zomaar stoppen dat is levens gevaarlijk.
Ik ben zelf lichaamlijk verslaaft en weet er inmiddels best veel over.
En gelooft niet zomaar alles wat er op internet staat er staat veel onzin tussen.
Ik weet zelf uit ervaaring en dat van vrienden wat er nou wel waar en wat niet.
Denk er maar niet te licht over het is echt gevaarlijk spul.

Ik moet zo snel moogelijk opgenomen worden in een afkick kliniek.
En dat egt nodig.
De afkick verscheinselen kennen zwaarder worden dan dat van heroine.
En veel gevaarlijker.
:confused:
Als je vragen heb ken je me bellen of imailen naar [email protected] (0650849650)
:kots:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe lang gebruik je al aan een stuk ?

Je zet zomaar je telefoonnummer op een forum ???
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Shit maat, wat is dat hier de laatste tijd met die verslaafdenreports over GHB.

Straks krijg ik nog schrik voor iets wat ik altijd zag als de meest onschuldige drug die er bestond...
r
ronnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
flugellover zei:
Flugeltje zei:
:confused:

Weet je zeker dat hij dan goed gemaakt is ?
Je maagzuur heeft een ph waarde van ca.2 , dus daar kan de fout niet zitten.

Zeer eigenaardig dit.

Zijn je eetgewoontes niet drastisch veranderd en reageert je maag hierop ? Plots veel eten dat je je maag te hard uitrekt
Klik om te vergroten...



jah ik vret echt veeel en drinke als zot :confused: cola dan e vliegt er door :confused:
Klik om te vergroten...

Ontopic: Vriend van me heeft ook jarenlang problemen gehad aan zijn maag, bleek uiteindelijk dat dit kwam door 2L cola per dag te drinke, stop daar dan al eens mee.

En als je 2 maand vreet als een gek dan is het niet moeilijk dat je 10 kilo aankomt.

En anders kan je misschien eens proberen om te stoppen met GHB... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."