#1
ey ben ondertussen bij dokter geweest hij vertelde me dat ik griep had ben nu 3 dagen thuis en al 2 dagen niets gepakt.en het gaat me goed,minder last van mijn maag heb ook vezelproducten gaan halen enz. en pilkes voor darmflora trug op orde te brengen,heb vanacht heerlijk geslape gistere niets gepakt en echt goed geslape,dus ik ga zo nog enige tijd blijven verder doen tot men maagje trug in orde is,kheb hier nog GHb staan maar kan er af blijven omdat ik in mezelf denk beter ff stoppe en probleem oplossen plaats van het erger te maken,want als ik ghb pakte had ik ook geen last maarja ghb dempt de pijnprikkels. eerste dag moest ik wel nog iets hebben voor te slape,gelukkig heb ik wel al laatste weken goed afgebouwd van 2 flugels per dag naar half flugel en nu heb ik echt niks last voor eraf te blijven, men maagje begingt trug in orde te staan eet minder eet op regelmatige tijdstippen en veeel vezels en het komt in orde.maar ik weet nu dat je niet naar je eetkick moet luistere want echt drinke en eten vloog er door en denk dat ik mijn maag overbelast heb...maar na al dit GHb blijft men nummer 1 van drugs grtzz