Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht gegaan

Slecht gegaan

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
calibre zei:
Dat vind ik het meest tricky... Doseer altijd met maatspuit. Weet mijn begindosis (6-7ml) en weet dat ik erna altijd 5ml bijtank (één keer 6ml bijgetankt en slecht gegaan). Maar moment waarop ik moet bijtanken vind ik tricky. Ik wil in de zone blijven dus laat het niet volledig uitwerken maar je moet toch al een eindje over je piek zijn voor je mag bijdoseren.
Klik om te vergroten...

das idd behoorlijk lastig, ik hou meestal 2,5 uur ofzo aan maar je stackt ook behoorlijk in je lichaam want na die 2,5 uur is nog niet alles eruit natuurlijk
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#2
...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
calibre zei:
Haha ik ken zo'n sukkel die dat voor heeft
Klik om te vergroten...


:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Leer dit schema van buiten

F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat maakt de gebeurtenis alleen maar erger
c
calibreLid
01-01-2024, 00:00
#5
...
p
pushuLid
01-01-2024, 00:00
#6
goede schema!
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yvan zei:
op het begin toen het begon op te komen voelde het heel fijn en goed.
maar na een tijd sloeg de G echt in en ik ben gewoon slecht slecht slecht gegaan ervan.
moest zeker 5x overgeven.. kon amper nog wandelen. viel gwn in slaap waar ik stond,..
zo van die dingen. ook mijn vriend was er niet al te best van..

iemand die dit nog heeft meegemaakt?
en zou het liggen dat we te veel op hadden? of mss omdat we te snel hebben gedronken?
Klik om te vergroten...

Jup, hier meld zich nog een :grin: exact hetzelfde, het werd even leuk, maar daarna flinken moeten :kots: ook al had ik niets gegeten, vrijwel lege maag.. Ik was bij 2 vrienden thuis, m'n ogen vielen onder het kotsen zowat in slaap, het kost dan ook veel moeite om nog iets uit te voeren en je ogen open te houden.. Gelukkig zakte dit hele gevoel wel binnen een uur of 2 helemaal weg.

Wel heb ik die avond nog speed en coke gebruikt erbij..
n
noeliLid
01-01-2024, 00:00
#8
overal leer je van
het leven is grote leerschool....
in t vervolg gewoon beter afmeten....
en dat gescheld van die kneuzen niks van aantrekken....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
noeli zei:
overal leer je van
het leven is grote leerschool....
in t vervolg gewoon beter afmeten....
en dat gescheld van die kneuzen niks van aantrekken....
Klik om te vergroten...
Hoezo kneuzen? Jij eet toch ook niet zomaar iets wat je niet kent. De eerste keer ging het goed, geluk gehad, ik had mezelf allang ingelezen als ik hem was.

Ik wil heel graag nog een keer mescaline proberen, je denkt toch niet dat ik zomaar een hoeveelheid naar binnen kieper en kijk wat er gebeurd?

Je lichaam is het enige vervoersmiddel wat je op deze aarde gekregen hebt, respectloos gedrag zoals hierboven kan je heel duur te staan komen en dan niet alleen hem. Je zorgt voor een verkeerde naam van een goed product. Het is ook hier een wisselwerking, gaat het goed dan zijn mensen eerder geneigd om gebruik te accepteren.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Yvan zei:
Flaffie zei:
wat een debiel
Klik om te vergroten...

sommige mensen kunnen ook niets zinnigs zeggen hé..
Klik om te vergroten...

Sommige mensen kunnen echt niet met drugs omgaan hé..
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Out gaan = DOM

Niet de schuld de van de drugs maar 100% van jezelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."