#1
calibre zei:Dat vind ik het meest tricky... Doseer altijd met maatspuit. Weet mijn begindosis (6-7ml) en weet dat ik erna altijd 5ml bijtank (één keer 6ml bijgetankt en slecht gegaan). Maar moment waarop ik moet bijtanken vind ik tricky. Ik wil in de zone blijven dus laat het niet volledig uitwerken maar je moet toch al een eindje over je piek zijn voor je mag bijdoseren.
das idd behoorlijk lastig, ik hou meestal 2,5 uur ofzo aan maar je stackt ook behoorlijk in je lichaam want na die 2,5 uur is nog niet alles eruit natuurlijk
ook al had ik niets gegeten, vrijwel lege maag.. Ik was bij 2 vrienden thuis, m'n ogen vielen onder het kotsen zowat in slaap, het kost dan ook veel moeite om nog iets uit te voeren en je ogen open te houden.. Gelukkig zakte dit hele gevoel wel binnen een uur of 2 helemaal weg.