#1
...
hahaha ja jezus dat is echt veelste veel, begin gewoon eens met 4/5ml.Soma zei:Je had gewoon veel te veel op. 10 ml op 10 minuten kan een mens gewoon niet hebben. Tenzij je tolerantie extreem hoog is natuurlijk.
Flaffie zei:wat een debiel
dus jij gaat gewoon een drugssoort gebruiken waarvan bekend is dat je er makkelijk fout op kan gaan zonder te weten hoeveel je moet nemen ervan?Yvan zei:Flaffie zei:wat een debiel
sommige mensen kunnen ook niets zinnigs zeggen hé..
iedereen begint ooit voor de 1ste x met iets hé
met G heb ik nog niet zo veel ervaring..
Pep,coke,Xtc,softdrugs,.. kan niemand me wat bijleren.
heb ik altijd goed gebruikt,op een verstandige manier.
maar van G wist ik het niet.. en ik vraag het hier daarom gewoon dus even.
kan je dan niet normaal antwoorden?
nuja; voor de mensen die wel normaal hebben geantwoord,dankjulliewel.
zal er rekening mee houden dat ik in het vervolg wat minder moet nemen,en beter moet afmeten..
voor jou iig een harde manier om GHB te leren kennenYvan zei:Ik wist idd dat het spul is waar je mee moet opletten,maar heel wat vrienden van me gebruiken het. En hier in belgië zit het altijd in flugel flesjes (meestal dan toch).
Van 1 flesje met 2 mensen zul je niet out gaan,en denk in ons geval zeker niet want beiden hebben we een redelijke tolerantie van allerlei andere drugs.
Maar de juiste hoeveelheid om goed te gaan,ipv slecht die wist ik idd nog niet.
Het was idd dom,maar ook weer niet zo dom dat we out zouden gaan..
SperSIZEboon zei:Yvan zei:voor jou iig een harde manier om GHB te leren kennen![]()
Yvan zei:SperSIZEboon zei:Yvan zei:voor jou iig een harde manier om GHB te leren kennen![]()
zo erg vindt ik het niet,zo weet je tenminste wat het met je doet en doe je dat in het vervolg niet meer.. dan ga je er bewuster mee om..
& doe niet zo uit de hoogte joh,je bent vast & zeker ooit ook wel eens slecht gegaan omdat je met een of andere drugs niet vertrouwd was![]()
Yvan zei:Ja,ik weet het..
maar is het 10Ml?
hadden een volledig flesje flugel met 2 man op,dus is iederen een half flesje.
een volledig flesje flugel is dus 20Ml?
ow jawel hoor ben ook wel out gegaan van ghb maar niet op zo'n domme manierYvan zei:SperSIZEboon zei:Yvan zei:voor jou iig een harde manier om GHB te leren kennen![]()
zo erg vindt ik het niet,zo weet je tenminste wat het met je doet en doe je dat in het vervolg niet meer.. dan ga je er bewuster mee om..
& doe niet zo uit de hoogte joh,je bent vast & zeker ooit ook wel eens slecht gegaan omdat je met een of andere drugs niet vertrouwd was![]()
SperSIZEboon zei:ow jawel hoor ben ook wel out gegaan van ghb maar niet op zo'n domme manier
gewoon niet genoeg tijd aangehouden tussen hoeveelhedenYvan zei:SperSIZEboon zei:ow jawel hoor ben ook wel out gegaan van ghb maar niet op zo'n domme manier
hoe ben jij er dan out van gegaan?
& als ik dus alles goed begrijp,volgende keer beginnen met zo'n 5Ml?
en dan? wachten tot het uitwerkt en dan bijnemen?
of telkens om bv. het uur een dopje bijnemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."