Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraagje over GHB en Medicijnen en alcohol

vraagje over GHB en Medicijnen en alcohol

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onze dochter gebruik ongeveer 15ml GHB per dag(24 uur) daarnaast heeft ze de volgende medicatie
rohypnol 1mg
temazepam 20mg
valium 10 mg
en een venegan 25 mg

Hiernaast gebruikt ze ook nog berenburg en cannabis hoe denken jullie over deze combi van middelen
Deze week presteerde ze om de 150ml in 8 uren tijd op tegebruiken samnen met de medicatie we hebben haar dan ook bewusteloos gevonden en naar de eerste hulp laten brengen na 3 uren mocht ze weer naar huis.

Graag reactie.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kloontje ?
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flugeltje zei:
Kloontje ?
Klik om te vergroten...

hoe bedoelje dit ?????????? staat het ergen anders op het forum dan graag het topic vermelden aub zodat ik het kan lezen
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom drinkt ze 150ml op 8uur ? Wilt ze dood ofzo ? En hoe weet jij dat ?

Dan moet je al 130ml in eens gaan nemen. Want als je om de 2 uur, zo'n 40ml gaat nemen lig je al lang ko
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe ik dit weet is dat ik haar in overleg met de VNN verslavingszorg noord nederland

de GHB dosering verstrek elke dag 150 ml voor 24 uur en dat we deze week een telefoontje kregen dat de G opwas dit was 8 uur na het verstrekken hiervan teven hebben wij haar medicinen in beheer en worden ook per dag verstrekt vandaar dat ik dit zo precies weet.

Ze is in afwachting van een opname in het MCL voor het afkicken onder narcose en daarna een traject bij de VNN daana zelfs nog een traject bij de GGZ

ze raakte wel in coma maar na 2 uur was ze weer wakker. dit is dus een zeer zware gebruiker
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Elk uur 6.25 ml GHB? Is dat niet een beetje veel?
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat vinden wij ook er zijn zelfs dagen geweest dat ze 500ml per dag dronk
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kun jij wel rekenen? Ik geloof er niets meer van

Hier mag van mij een slotje op. 500ml per dag, zoveel water drinken sommige nog wel niet
c
cermei1959Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hallo lieve mensen allemaal ik ben de vrouw van andise en helaas is het waar wat hij schrijft :( we kunnen niet meer slapen en maken ons heel erg zorgen. Het is mijn dochter mijn man is haar stiefvader, is het ff duidelijk voor jullie. We wonen in het noorden van het land en hier is het niet mogelijk om bij de verslavingszorg af te kicken van de GHB. Ze zijn nu wel met van alles bezig maar we zijn heel bang dat alle hulp te laat komt. :cry: Ze zit op dit moment bij een dealer die probeert haar af te laten kicken, maar wij hebben het advies gekregen van verslavingszorg dat ze juist niet moet minderen i.v.m de receptoren in haar hoofd, ook dopamine speelt een belangrijke rol. 3.5 Jaar geleden is ze bijna doodgegaan aan deze troep en is ze afgekickt onder narcose, dat moet nu weer maar nu moet er in eens een heel protocol gemaakt worden waar mijn dochter dus op wachten moet. ;-( die tijd heeft ze nu niet meer voor ons gevoel , dus het is erg zwaar. Mensen wees toch alsjeblieft voorzichtig met GHB het is een levensgevaarlijke drug, voor je het weet ben je er aan verslaafd. Er zijn ook heel veel mensen die niet eens weten dat er zo n site als deze is :openmouth: . STOP er mee nu je nog kan want het kan je je leven kosten.

groet cermei
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flugeltje zei:
Kun jij wel rekenen? Ik geloof er niets meer van

Hier mag van mij een slotje op. 500ml per dag, zoveel water drinken sommige nog wel niet
Klik om te vergroten...

tja het is voor ons ook een raadsel dat ze nog leeft maar het is waar blijkbaar is ze zo verslaafd aan die rotzooi dat ze zelf niet meer weet wat ze doet.

Besef van tijd heeft ze niet meer. zo zijn er meer zaken waar ze geen besef meer van heeft maar goed ik wou jullie mening maar een serieuse disccussie is blijkbaar niet mogelijk we strijden verder.

binnenkort komt er een artikel in de leeuwarder courant over de gevaren van GHB
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Afbouwen is noodzakelijk bij ghb .... ghb is van essentieel belang en zo belangrijk als eten, slapen en zuurstof. Laat het lichaam rustig ontwennen

150ml per dag geloof ik nog, maar 500ml ???
Hoe gaat het trouwens met de rest van haar gezondheid ?
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#12
het gaat slecht met haar gezondheid regelmatig last van psychoses benauwd last van haar hart deze week nog een nacht op de eerste hulp doorgebracht wegen het blauw aanlopen van haar lippen en niet wakker te krijgen.

op dit moment zijn 2 artsen van VNN en een arts van het MCL (leeuwarden) aan het overleggen voor een behandelplan om aftekicken onder narcose daarna een behandeling bij de VNN waarschijnlijk onder een dwangmaatregel

mocht ik meer nieuws hebben dan meld ik het hier

oja voor zover ik nu weet komt er morgen een artikel in de leeuwardercourant
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is dat geen Nederlandse krant ? Ik kom uit Vlaanderen. Als het artikel online komt zou ik wel eens een linkje willen zien. Dank
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#14
zodra het artikel in de krant komt plaats ik het hier met een link er naar toe anders een scan van het artikel
A
AliLid
01-01-2024, 00:00
#15
En....vooral heel veel sterkte.

Ik weet als geen ander waar je het over hebt en jouw verhaal ( en van je vrouw) raakt mij weer heel diep! Ali
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bedankt
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om maar even bij mijn topic te blijven,

vanmorgen op de VNN werd ik gewezen op het volgende artikel wat vandaag in het dagblad van het Noorden staat

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article4089866.ece

Waarschijnlijk komt ons artikel zaterdag in de LC
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerste artikel dat ik lees over ghb 'verslaving'

Vroeger werd zelfs gedacht dat het niet verslavend was, zo zie je maar weer.
W
WendyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Alhoewel ik hier tegenwoordig niet veel meer kom wil ik jullie wel even heel veel sterkte wensen....ik weet door welke hel jullie gaan en zal duimen voor jullie ...en haar !

Succes !!!

Vr. gr. Wendy
a
andiseLid
01-01-2024, 00:00
#20
andise zei:
Om maar even bij mijn topic te blijven,

vanmorgen op de VNN werd ik gewezen op het volgende artikel wat vandaag in het dagblad van het Noorden staat

http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article4089866.ece

Waarschijnlijk komt ons artikel zaterdag in de LC
Klik om te vergroten...

Hierbij het volledige artikel uit het DvhN en een artikel uit de LC
http://www.le-groep.nl/artikelen/dvhn2611081.jpg
http://www.le-groep.nl/artikelen/Scan0002.jpg
http://www.le-groep.nl/artikelen/lc261108.jpg

tot zover de artikelen

ik houd jullie op de hoogte

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."