Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, eerst en vooral mijn excuses als dit het verkeerde forumgedeelte is, maar ik keek en dacht dat dit het meest geschikte was. Ik vroeg me af of het een goeie of een slechte combinatie is weed en gbl te doen op 1 avond? Mij lijkt het nog fijn om toch te chillen en toch het ghb effect te hebben, maar ik vraag maar effe als mensen hier al ervaring mee hebben? Alvast bedankt voor jullie reacties."
"Hey mede drugsliefhebbers, overlaatst heb ik op een feestje lsd gepakt, kwartje van een zegeltje, weet nie precies hoeveel µg. Maar, eerst is er niets, gewone opkomst, maar na 2-2.5uur krijg ik ongelofelijke buikpijn, deze verergerde zo erg dat ik op de duur niet meer gewoon recht kon staan en moeilijkheden kreeg met te ademen. Kan dit misschien een alergische reactie zijn op de lsd? Of zat het gewoon in m'n hoofd? B.V.D."
"Hey allemaal. Ik zit met een probleem, ik heb zonet een 3 a 4 weken achter de rug, waar ik wel vrij veel aan de G heb gezeten. Ook heb ik altijd geslapen door de G. Nu had ik er wel genoeg van, en ben ik gestopt. Nu komt de situatie waar ik om bezorgd ben. Ik heb geen probleem om tijdens de dag eraf te blijven, ik crave zo goed als niet, beetje zweethandjes, maar dat is het dan ook, maar mijn slaap blijft weg zonder G, ik kan gewoon niet in slaap vallen, en benzo's en dergelijke zijn niet toegankelijk. Heeft iemand van jullie een idee hoelang het duurt alvorens ik die natuurlijke slaapprikkel terug krijg? Alvast bedankt voor het antwoord."
"Het was wel wat meer, ik denk meestal rond de 30 of 40. Af en toe wel een dagje ook niets, om te kijken als ik het lastig had, maar dan deed ik 's nachts wel om te slapen, ik besef wel hoe stom het nu is, maar ik dacht, als ik geen problemen heb overdag, ben ik nog niet verslaafd, stom! Maar bedoel je dat het 2 weken duurt voor ik terug normaal kan slapen? Een mens kan toch geen 14 dagen wakker zitten ."
"En dat product Baclofen? Als ik dat zou hebben? Zou het me helpen te slapen? En schrijven dokters het niet al te moeilijk voor, als ik mijn verhaal zou gedaan hebben? Want ik heb een goede dokter, maar hij schrijft niet al te makkelijk, helaas."
"Ben naar m'n arts gegaan, omdat het onmogelijk is voor mij om deze periode nachten wakker te zitten. Deze aardige man schreef me een doosje lorazepam voor, die me verdomd goed helpen om te slapen. Toch bedankt allemaal, en als er nog iets gebeurd, ik zal het wel posten, voor de geïnteresseerden."
"Sarori zei: ??? Wat wil je nu precies met dit warrige verhaal??? Als je de hele dag doorblowt zul je er niet meer van genieten. Logisch toch? (tog, om het in jouw woorden te zeggen). Opletten op school gaat ook wat minder: als ik die talloze spelfouten allemaal moet corrigeren, ben ik morgen nog bezig. Bij mij smaakt de 48e stroopwafel op één dag ook niet meer. Klik om te vergroten... Respect voor jou als je dat al geprobeerd hebt . Enja, zoals hierboven, snap ik ook niet echt goed het nut van dit topic...."
"Hey allemaal, ik ben van plan 1.7ml gbl, 99.98%, te drinken op nuchtere maag, maar is dat wel genoeg om iets te voelen? Of gaat het net veel effect hebben? Alvast bedankt^^."
"Antigone zei: Je bent zeker "out" nu??? Klik om te vergroten... Ga het waarschijnlijk morgen doen voor school, we hebben de hele voormiddag film, en wat is een film zonder versnapering?"
"Trip ging perfect . Had samen met een vriend, elk ongeveer 2ml, op ons nuchtere maag genomen, en voor 2-3 uurtjes perfect getript . Nog maar zelden zo geamuseerd naar een film zitten kijken. Wel had ik zaterdag terug wat glb mee, voor op een feestje, terug rond de 2ml, maar nu was het effect veel minder/niet merkbaar, in een niet nuchtere maag best de volgende x wat meer pakken dan . Wat een loser. Mensen als deze figuur geven drugs een nog slechtere naam als het al heeft. Drugs zijn niet gevaarlijk...domme mensen+drugs zijn gevaarlijk. Zie hier het voorbeeld. Klik om te vergroten... Er blijft een verschil tussen gebruikers en misbruikers, en met trots kan ik nog zeggen dat ik in de eerste groep behoor ."