#1
Welkom terug in de wakkere wereld
Het is normaal dat je tijdens het afkicken depressieve stemmingen hebt. Je onthoudt je lichaam en je geest(!) toch stoffen, die het graag heeft.. en ze gaan dus in protest.
Dat gaat allemaal vanzelf wel beter na verloop van tijd.
Het is normaal dat je tijdens het afkicken depressieve stemmingen hebt. Je onthoudt je lichaam en je geest(!) toch stoffen, die het graag heeft.. en ze gaan dus in protest.
Dat gaat allemaal vanzelf wel beter na verloop van tijd.