#1
Ik heb nooit GBL willen nemen maar laatst toch gedaan per ongeluk. Ik was in de veronderstelling dat ik een flesje GHB pakte, maar het bleek een flesje gbl+water te zijn, er hoefde alleen nog maar natrium toegevoegd te worden maar de weegschaal bleek defect dus werd het bewaard in een flesje, verhouding was 1 op 1. Ik had het al moeten merken bij het inschenken van het buisje omdat er heel wat overheen gutste aangezien het niet stroperig is, maar ik was al te ver heen. Uiteindelijk 5 ml (dus 2.5 ml GBL) gepakt door het direct bij wat drinken in mijn mond te gooien en door te slikken en ik moet zeggen dat ik de smaak veel beter te doen vond dan GHB. Kwam zeker een stuk harder aan dan een dosis GHB.
