Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet een shot van 2ml nemen in een glas met de inhoud van een shot glaasje met wat jus d orange ofsow... Ik doe het altijd zo... Gewoon ineens drinken de 2ml... maar wel mengen met iets anders gaat je keel naar de klote... (sowieso al) want ik heb altijd keelpijn na het weekend... En als je dan nog niks voelt koop dan op [modbreak, het noemen van leveranciers is absoluut niet toegestaan!] daar bestel ik hem altijd op en het goede... Maar als je het gprobeerd hebt met 2ml en je voelt iets dan wacht 1,5u voordat je een andere shot neemt... Je gaat ervan houden...!!!! Ik heb alles geprobeerd in mijn leven, op heroine na dan, EN HET IS WERKELIJK TE GEIL SPUL...!!!! Ik gebruik alleen nog maar gbl... Je voelt je er te heerlijk door en ook onwijs geil... (wel mee opletten als je het probeerd als je een wijffie bent want je gaat dingen doen wat nuchter echt werkelijk nooit zou doen...!!!!! EN DIT IS ECHT ZOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Good luck en je gaat het te leuk vinden.,... Greetings ps.... je gaat altijd wel een paar keer ko.... mij gebeurd het elke weekend... :P maar het kan ook heel leuk zijn want je weet gewoon niet meer wat er gebeurd is..."
"VERGETEN ERBIJ TE ZETTEN....!!!!!!!!!! GEBRUIK ER NOOIT ALCOHOL BIJ...!!!!!!!!!!! ECHT VEEL TE GEVAARLIJK...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"