#1
Ik ben zelf al meerdere keren flink lichamelijk verslaafd geweest aan de GHB. Ik ben 3x helemaal afgekickt, en ben nu met de 4e keer bezig. Hoe vaker ik 'afkick' hoe makkelijker het lijkt te worden.
Ik heb systemen 'ontwikkelt' die iedereen, ook al heb je een drukke baan, moet toe kunnen passen om af te kicken.
Het idee van een GHB verslaving is dat je de GABA-B receptor teveel inhibit. Hierdoor hebben benzo's/alcohol, die op de GABA-A receptor werken, niet echt veel nut met het verminderen van symptomen.
Ik merk dit door als ik afkick verschijnselen heb en ik neem bijv. xanax, dan heb ik wel enigzins de effecten van xanax; Hartslag die wat normaler wordt en anxiety die wat verminderd. Maar het trillen/zweten en andere bijwerkingen worden er niet door verminderd.
Phenibut, een GABA-B agonist zoals GHB, zorgt er wel voor dat dit trillen/zweten verminderd of zelfs niet plaatsvind. Combineer dit met je Benzo'tje, en je hebt nergens last van , althans voor bepaalde tijd.
Doe bijvoorbeeld het volgende:
1) Slapen met GHB, dan word je 3u later wakker. (bijv. neem je slaap dosis @ 2300)
2) Neem een leuke dosis benzo & 2.5gr phenibut
3) Blijf lekker in bed liggen totdat alles goed werkt (1-2u)
4) Ga voor je tv hangen met je favo serie
5) Moet je 9u werken? Prima, neem je dan weer GHB
6) Tada, 10u zonder GHB gedaan!
Wat ik vanavond ga proberen:
T0 - volledige GHB dosis + 2.5gr Phenibut
T+1.5 - 20ml Alcohol
- Elk half uur daarop volgend 20ml alcohol
T+3 - .5mg Xanax
- Elk half uur daarop volgend .5mg Xanax
En zo doorgaan totdat ik kan slapen. Als dit werkt, heb ik in ~4 dagen een flinke lichamelijke afhankelijkheid weten terug te dringen. Natuurlijk nog verre van helemaal afgekicked, maar iig al een hele 'deuk' in mn 24/7 dosering regime.
Ik heb systemen 'ontwikkelt' die iedereen, ook al heb je een drukke baan, moet toe kunnen passen om af te kicken.
Het idee van een GHB verslaving is dat je de GABA-B receptor teveel inhibit. Hierdoor hebben benzo's/alcohol, die op de GABA-A receptor werken, niet echt veel nut met het verminderen van symptomen.
Ik merk dit door als ik afkick verschijnselen heb en ik neem bijv. xanax, dan heb ik wel enigzins de effecten van xanax; Hartslag die wat normaler wordt en anxiety die wat verminderd. Maar het trillen/zweten en andere bijwerkingen worden er niet door verminderd.
Phenibut, een GABA-B agonist zoals GHB, zorgt er wel voor dat dit trillen/zweten verminderd of zelfs niet plaatsvind. Combineer dit met je Benzo'tje, en je hebt nergens last van , althans voor bepaalde tijd.
Doe bijvoorbeeld het volgende:
1) Slapen met GHB, dan word je 3u later wakker. (bijv. neem je slaap dosis @ 2300)
2) Neem een leuke dosis benzo & 2.5gr phenibut
3) Blijf lekker in bed liggen totdat alles goed werkt (1-2u)
4) Ga voor je tv hangen met je favo serie
5) Moet je 9u werken? Prima, neem je dan weer GHB
6) Tada, 10u zonder GHB gedaan!
Wat ik vanavond ga proberen:
T0 - volledige GHB dosis + 2.5gr Phenibut
T+1.5 - 20ml Alcohol
- Elk half uur daarop volgend 20ml alcohol
T+3 - .5mg Xanax
- Elk half uur daarop volgend .5mg Xanax
En zo doorgaan totdat ik kan slapen. Als dit werkt, heb ik in ~4 dagen een flinke lichamelijke afhankelijkheid weten terug te dringen. Natuurlijk nog verre van helemaal afgekicked, maar iig al een hele 'deuk' in mn 24/7 dosering regime.