Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik zou zeggen zo'n 40mg. Anders is het een 'subtiele' dosis die je makkelijker doet inslapen. Met 40mg heb je de kans dat je hersentjes daadwerklijk lekker rustig worden zodat je goed kan slapen. Zelf heb ik gister 80mg moeten gebruiken om te slapen, ook na speed gebruik. Moet ik er wel bijzeggen dat ik nagenoeg 18/7 GHB doe en dus een CNS heb die wel wat gewend is zeg maar."
"Daar sommige drugs beter in te nemen zijn Rectaal en ik niet veel kon vinden over ervaringen met rectaal GHB, heb ik zelf maar de proef op de som genomen. Gebaseerd op het feit dat GHB enigzins lichaams eigen is en een keurige pH waarde heeft, leek het me wel verantwoord. 4gr in 20ml 'ingespoten'. Gaf opzich normaal effect, niet extra heftig (terwijl het mn normale orale dosis is). (Daarvoor wel eerst halve dosis geprobeerd maar 0% effect). Volgende keer, al komt die niet, toch wat minder vloeistof gebruiken. Was de heledag aan de schijterij."
"Ik ben zelf al meerdere keren flink lichamelijk verslaafd geweest aan de GHB. Ik ben 3x helemaal afgekickt, en ben nu met de 4e keer bezig. Hoe vaker ik 'afkick' hoe makkelijker het lijkt te worden. Ik heb systemen 'ontwikkelt' die iedereen, ook al heb je een drukke baan, moet toe kunnen passen om af te kicken. Het idee van een GHB verslaving is dat je de GABA-B receptor teveel inhibit. Hierdoor hebben benzo's/alcohol, die op de GABA-A receptor werken, niet echt veel nut met het verminderen van symptomen. Ik merk dit door als ik afkick verschijnselen heb en ik neem bijv. xanax, dan heb ik wel enigzins de effecten van xanax; Hartslag die wat normaler wordt en anxiety die wat verminderd. Maar het trillen/zweten en andere bijwerkingen worden er niet door verminderd. Phenibut, een GABA-B agonist zoals GHB, zorgt er wel voor dat dit trillen/zweten verminderd of zelfs niet plaatsvind. Combineer dit met je Benzo'tje, en je hebt nergens last van , althans voor bepaalde tijd. Doe bijvoorbeeld het volgende: 1) Slapen met GHB, dan word je 3u later wakker. (bijv. neem je slaap dosis @ 2300) 2) Neem een leuke dosis benzo & 2.5gr phenibut 3) Blijf lekker in bed liggen totdat alles goed werkt (1-2u) 4) Ga voor je tv hangen met je favo serie 5) Moet je 9u werken? Prima, neem je dan weer GHB 6) Tada, 10u zonder GHB gedaan! Wat ik vanavond ga proberen: T0 - volledige GHB dosis + 2.5gr Phenibut T+1.5 - 20ml Alcohol - Elk half uur daarop volgend 20ml alcohol T+3 - .5mg Xanax - Elk half uur daarop volgend .5mg Xanax En zo doorgaan totdat ik kan slapen. Als dit werkt, heb ik in ~4 dagen een flinke lichamelijke afhankelijkheid weten terug te dringen. Natuurlijk nog verre van helemaal afgekicked, maar iig al een hele 'deuk' in mn 24/7 dosering regime."
"ik heb het over het breken van de 24/7 dosering cyclus, de lichamelijke verslaving. Geestelijke verslaving is iets wat tussen je oren zit en iets wat je moeilijk op een forum advies over kan geven. Daar komen hele andere 'technieken', zo je wil systemen, bij kijken Zelf heb ik nooit de behoefte gehad om helemaal te stoppen met GHB, alleen af en toe ff mn lichamelijke verslaving aan GHB 'resetten'."
"bovenstaande 'routine' dus geprobeerd afgelopen avond. 2000 mn laatste GHB , ergens rond 2400 in slaap gevallen op mn bank en half 7 wakker. Verder geslapen in mn bed en nu is't 9 uur. Dus lichamelijk afkicken van GHB is dus werkelijk best gemakkelijk. 5 dagen terug kon ik mn iPhone niet meer bedienen als ik wakker werd na mn GHB slaapdosis, omdat ik dan te erg zweette en trilde. En nu, 13u na laatste dosis, lig ik vrolijk in bed zonder niks geen afkick verschijnselen een leuk spelletje op mn iphone te doen..... Na een volledige nacht te hebben geslapen wat ik sinds geen maanden meer heb gedaan! Dus.. , heb het al vaker gezegd op fora, laat je niet afschrikken door alles wat je leest over hoe zwaar/moeilijk het wel niet is om van lichamelijke verslaving af te kicken.... en dan dus door gaan gebruiken. Met de juiste systemen en manier van aanpak is het best wel goed te doen."
"Hmm ik denk dat dit wel meevalt. Ben vorig jaar februari begonnen met 24/7 . Het gaat dan meestal zo, ik gebruik normaal (= 2ml/2u) door de dag heen en doe geen gekke dingen. En dan komt er een periode van een week-2week dat ik extra veel ga gebruiken. Zoals een vakantie naar Parijs wat 3+ml/2u was, en recentelijk dus 2 week met speed proberen af te vallen maar mn GBL consumptie verdubbelde ook (2ml/1-1.25u). Dan kom je op een punt waarop je geen goed effect meer krijgt van de G, teveel in slaap valt, en de anxiety begint al na een uur. Dat soort events zorgen ervoor dat ik mn lichamelijke verslaving weer wil 'resetten'. Normaal kost het me 14+ dagen om dit zonder middeltjes te bereiken. Ik doen dan zo: Slaapdosis nemen, en dan 4u zonder proberen te doen.. en de volgende nacht 4.25u zonder etc. Maar nu, met de juiste combinatie van middeltjes heb ik dus in 5 dagen 16u zonder weten te bereiken!"
"Flugeltje zei: Laat het nu wel duidelijk zijn dat er geen echte regels zijn om het afkicken Klik om te vergroten... Ik denk dat met lichamelijk afkicken er wel degelijk regeltjes zijn op snel/efficient/'pijnloos' af te kicken. Is btje hetzelfde als zeggen dat er niet echt regeltjes zijn om mensen beter te maken in't ziekenhuis met medicijnen, niewaar?"
"36gr+ / dag? Als je problemen hebt met afkickverschijnselen na kortstondig gebruik, zou je kunnen overwegen om de dag na een weekendje GHB gebruik een dag met Phenibut rond te lopen. Dit is een GABA-B agonist en werkt dus op dezelfde neurotransmitter als GHB. Dit zorgt ervoor dat alle afkickverschijnselen verminderen, en niet alleen hartslag/anxiety zoals benzo's. Phenibut kan de hele dag door werken, maar de onset is 2-4u wat irritant kan zijn. Rectaal indienen leent Phenibut zich heel goed voor; .5u onset en minder dan helft normale dosis. Niet goed kunnen slapen na een avond GHB gebruik lijkt me niks meer dan normaal. Slapen met GHB op lijkt me een prima alternatief. Hoe meer GHB je neemt hoe langer je slaapt. Maar neem nooit meer dan 25% van je normale dosis. Beter doe je full dosis en half uur later 1/3 oid. Je slaapt nu zo'n 3-4u maar dat moet genoeg zijn, zeker als het maar 1 nacht in de week is. Tevens condensed GHB je slaap dus heb je , geen id, 5-6 uur normale slaap kwa uitgerustheid?"
"Je mag uberhaupt geen vloeistof meenemen in handbagage dus dat is uitgesloten. Wat je mee kan nemen is per land verschillend. Ik zou zeggen, neem GBL mee ipv. GHB want dat wordt sowieso minder bestraft. Eigenlijk kan je GBL makkelijk naar elk land meenemen: 1) Koop een fles Carvan Cevitam ranja (spelfout, whatever), die je super lekker vind & waar je eigenlijk niet zonder wil als je op vakantie gaat. 2) Nu gooi je 50ml uit je 750ml ranja fles en stopt er 50ml GBL bij. 6 2/3% GBL in je ranja nu 3) Pak een 1.5 liter fles cola en zet hier 10 streepjes op. Nu wil je hierin ~20 ml GBL hebben 4) DWZ dat je 300ml Ranja in je fles cola doet (=20ml GBL). Ranja hoort ong. 1:5 te zijn dus klopt precies 5) Neem in je rugtas je fles ranja mee en een glas waarin precies 150ml kan (of let op de streepjes op je fles). Tada.... overal ter wereld kun je genieten van wat GABA-B depressant. ohja je wou voor in het vliegtuig iets meenemen? Gewoon gelatine caps vullen met GBL en bij je edele delen doen, en dan in't vliegtuig slikken. Mocht je ermee 'gepakt' worden op schiphol is er nog niks aan de hand. Be smart, Be safe"
"Marla Singer zei: Drugshonden ruiken alles, je loopt gewoon een risico als je drugs de grens over smokkelt. Zeg tegen je huisarts dat je vliegangst hebt, die schrijft je dan wel wat valium voor. Slaap je ook lekker op en het is geen illegaal middel, dus je zal daar geen problemen mee krijgen. Klik om te vergroten... drugshonden ruiken geen GHB"