Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLicht Geel Tintje

Licht Geel Tintje

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb gewoon ''mijn merk''....als ik het maak...bij het maken ervaar ik het wel als verschillende gerechten..
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee, dat is geen probleem, hij moet niet zwart zijn natuurlijk, maar iets geler is absoluut niet erg.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
In het ideale geval niet nee :P Maar helaas is de situatie tegenwoordig meestal niet zo ideaal meer.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De GHB kan dan iets verbrand zijn tijdens het proces, maar of dit nou erge slechte gevolgen heeft voor de kwaliteit weet ik ook niet.

Ook kan de maker een kleurtje aan z'n G hebben toegevoegd. :)

Maar als de GHB goed werkt en makkelijk weg te tikken is, zie ik het probleem niet.
Enjoy!
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
De GHB die ik nu heeft is licht geel van kleur een beetje, niet heel erg extreem en valt niet op in een kleine fles maar in een grote fles wel, wat kan dit zijn de PH is goed en hij werkt ook goed en smaakt niet raar?
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik dacht al zo heb iuk 150ml voor niks gekocht :tongueout:
s
sjaakdekkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor niks gekocht = Gekregen? :tongueout: En wat zegt men ook al weer, een gegeven paard...??? :P
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8


OT: GHB is toch wel vaker geel?
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vooral met chinese gbl, die word veel sneller heet dan andere soorten.

Nee, dan heb ik toch liever een paard :)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Iris zei:
Vooral met chinese gbl, die word veel sneller heet dan andere soorten.
Klik om te vergroten...

Dat is volgens mij bullshit!
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
GBL is GBL. Misschien dat Chinese GBL dusdanig vervuild is dat er gekke dingen gebeuren, maar normaal gesproken zou dit weinig invloed moeten hebben op de verhittingssnelheid.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je dan toch ghb wilt maken(ik ben er gelukkig vanaf) gebruik dan alleen duitse...
Die is gewoon het "schoonste" van allemaal, vermijd Chinese, Poolse, Amerikaanse "rommel"...
Duitse is niet voor niets de duurste(en goedkoop is duurkoop gaat hier wél op)...
Maar met geel worden heeft het weinig te maken, dan is het gewoon te snel gemaakt en verbrand...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij mag je dealer je niet zo en heeft hij door je g gepist. Smaakt het erg zout?
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haahaha..........
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Einstein zei:
OT: GHB is toch wel vaker geel?
Klik om te vergroten...

Normaal gezien niet. :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Einstein zei:
In het ideale geval niet nee :P Maar helaas is de situatie tegenwoordig meestal niet zo ideaal meer.
Klik om te vergroten...

Dat zou niet mogen, schandalig gewoon ! :openmouth:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mee eens :sunglasses: Eigenlijk zouden alle situaties ideaal moeten zijn. :sunglasses:

Gezien het aantal bullshitberichten dat attboy her en der plaatst, vrees ik eerlijk gezegd een beetje dat hij zijn GHB bij een zelfbrouwende natronloogmeneer haalt.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Haha, true. :tearsofjoy:
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Einstein zei:
Mee eens :sunglasses: Eigenlijk zouden alle situaties ideaal moeten zijn. :sunglasses:

Gezien het aantal bullshitberichten dat attboy her en der plaatst, vrees ik eerlijk gezegd een beetje dat hij zijn GHB bij een zelfbrouwende natronloogmeneer haalt.
Klik om te vergroten...

Pftoeee, Kneusejee..
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Einstein zei:
Mee eens :sunglasses: Eigenlijk zouden alle situaties ideaal moeten zijn. :sunglasses:

Gezien het aantal bullshitberichten dat attboy her en der plaatst, vrees ik eerlijk gezegd een beetje dat hij zijn GHB bij een zelfbrouwende natronloogmeneer haalt.
Klik om te vergroten...

Pftoeee, Kneusejee..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."