#1
Atbboy wat moet jij eigenlijk met zo weinig GHB? Als ik je oude berichtjes terug lees op het forum dan is zo'n klein beetje bij jou in 2 uurtjes op? ![:confused:]()
Gooi die gele zooi weg en koop of maak gewoon kwaliteit..
Gooi die gele zooi weg en koop of maak gewoon kwaliteit..
