Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag ghb

vraag ghb

15 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
coladopjes....

een goeie 5ml spuit van de apotheek kost je nog geen euro. heb je wel een mooie volume indicatie op de zijkant.
G
GfanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat het dan eerder ligt aan de sterkte van zn GHB, het wordt namelijk gemaakt incombinatie met water zodat het niet stolt. De meeste zullen ongeveer 1 gram op 5 ml hebben, misschien heeft hij een zwakkere of zelf gebrouwen soort die maar 1 gram per 20 ml heeft. Persoonlijk weinig ervaring mee maar dit kan het punt zijn
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het hangt ook veel af van het lichaamsgewicht in combinatie met gewenning.
Zelf heb ik een paar jaar geleden nogal veel ghb gebruikt en had op het laatste 8ml nodig en ging pas out vanaf 10ml. Zat dan ook aan 500ml per week.
Een vriendin van me die minder dan de helft lichaamsgewicht had dan mij ging al out op 6ml.
Toen ik stopte heb ik 4 dagen verschrikkelijke afkickverschijnselen gekregen en heb met behulp van 50-60mg diazepam per dag doorgebeten.
Nu gebruik ik het ng af en toe

MeejheM zei:
coladopjes....

een goeie 5ml spuit van de apotheek kost je nog geen euro. heb je wel een mooie volume indicatie op de zijkant.
Klik om te vergroten...
:sunglasses: Een beproefde methode om te doseren die ik iedereen aanraad.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
precies, zo kun je ook 4 a 5 dagen in de week serieus alcohol gebruiken zonder dat je lichamelijke afkickverschijnselen krijgt na 3 of meer dagen, die 2 of dat je niet drinkt moeten dan wel opeenvolgend zijn.

psychische verslaving is anders, maar zelden tot nooit reden voor acute medische ingrepen.
h
hillbillyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik Heb nu een ruime tijd dat ik wekelijks ghb gebruik.
Soms 3 dagen soms 4 dagen maar dan alleen savonds.
Meestal vrij za zo neem ik op vrij zo'n 40 ml zaterdag 60 ml en zondag avond paar cola dopjes stuk of 3. En vaak pak ik woensdag ook mee en dan neem ik ook stuk of 3 cola dopjes dat is denk ik 20 ml.

Ik ben daar wel klaar mee heb dit weken gedaan denk wel week of 8-10 maar ik heb nergens last van nooit een kater ofzo. Of ontwenning verschijnselen ik bedacht het mezelf dat het beter is alleen vrijdag en zaterdag te nemen. Dus vanaf nu ga ik dat ook doen. Boeit me ook niet want ik wordt snachts altijd wakker als ik G gebruikt heb en daar ben ik wel klaar mee.

Nog wel even iets normaal heb ik geen last van een kater of een dip maar vrijdag nam ik wat teveel. En zaterdag was ik harstikke onrustig en hartkloppingen. ik train heel veel vandaar ook ghb in het weekend en geen alchohol. Ik ging hardlopen en het onrustige gevoel was weg. Was beetje bang dat het Door de ghb kwam en dat ik op t randje beland ma toen ik 90 minuten ging cardioen ging het weg. Tis nu dinsdag. En moet eerlijk zijn dat ik me beter voelde de dag nadat ik geen ghb gebruikt had. Terwijl ik normaal altijd me prima voel de dag na G nu had ik wel even een dag er tussen dat ik gwn even onrustig was.

Verder geen last gehad ofzo na het hardlopen was het weg.
Ik gebruik 3 dagen niet 4 dagen wel en in die 3 dagen totaal geen last van iets of wat dan ook. Dus dat zou ook niet komen denk kk als ik wel Door zou gaan zo ?

Naja btw ik neem vanaf nu toch alleen maar zaterdag en vrijdag.
Maar wil jullie mening even als Hulp.

Daarom zijn deze forums er natuurlijk ook:)

Groetjes uit amsterdam
a
aluminioLid
01-01-2024, 00:00
#6
Momenteel moet je jezelf ng geen al te grote zorgen maken. Maar GHB heeft een nogal grote tolerantieopbouw en je gaat er automatisch meer en meer van gebruiken. Het effect is normaal na +-4uur uitgewerkt. Eens je op het punt komt dat je meerdere keren per dag een dosis neemt begint het gevaarlijk worden want dit gaat naar een "om de 4 uur-dosis". En niet velen weten dit maar GHB heeft dezelfde afkickverschijnselen als van zware alcoholverslavingen. Je kan ook niet meer slapen, dan neem je een dosis om te kunnen slapen maar eigenlijk slaap je niet,je bent een uur of 2 in een soort coma. Indien je nu al afkickverschijnselen hebt, kan je die wat kalmeren met benzo's en dan voornamelijk diazepam(Valium) omdat deze kalmerende en spierverslappende werking heeft.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
jou hoofdlettergebruik is nog interessanter dan het mijne...

op zich gebruik je niet erg veel ghb, of echt te vaak. maar gewenning en verslaving sluipen er toch vaak in, zeker bij ghb heb ik gehoord. minderen is altijd goed. volgens mij is minder dagen gebruiken beter als minder ghb per keer, maar het speelt natuurlijk allebei zn rol.


er is ook hulp en medicatie om te helpen stoppen. de verslavingszorg heeft vrijwel overal lange wachtlijsten, maar ik hoor goede verhalen over een middel dat "phenibut" heet wat je in inline smartshops bijvoorbeeld kan kopen. hoe en wat weet ik er niet van, maar er zijn blijkbaar genoeg mensen gestopt met ghb met dat middel.

of het in jou situatie nodig is weet ik niet, je hebt ok ghb verslaafden die elke paar uur een buisje pakken. die zullen zeker wel zware ontwenningsverschijnselen ervaren.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
^ Waarom zeggen jullie dat het wel meevalt als TS 4 dagen van de week wél ghb gebruikt en 3 niet? Persoonlijk vind ik dat echt al veel te veel.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
^ Waarom zeggen jullie dat het wel meevalt als TS 4 dagen van de week wél ghb gebruikt en 3 niet? Persoonlijk vind ik dat echt al veel te veel.
Klik om te vergroten...
Omdat hij dan waarschijnlijk niet erg lichamelijk verslaafd is. :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Even een PBtje sturen misschien, dan krijgt ie een mailtje.

Coladopjes zijn tot de rand indd 5ml, maar als je hem tot het streepje eronder doet is ie 4 ml. Dat deed ik vroeger altijd. Nu ga ik daarvan ook out denk ik..
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het persoonlijk ook nogal een zorgelijke situatie en vrij belachelijke reacties. Als je 40 tot 60ml op een dag gebruikt en 4 dagen per week, is dat wel echt excessief gebruik en misschien levert het op het moment (dat was inmiddels 5 maanden geleden) geen problemen op maar de kans dat dit goed blijft gaan is natuurlijk miniscuul.

40 tot 60 ml zijn gemiddeld 10 tot 15 doses op die dagen dus de hele dag door. Het is niet zo dat TS even in de avond een dopje neemt maar gewoon echt grote hoeveelheden wegwerkt. Lichamelijke verslaving volgt vrijwel altijd op dit soort hoeveelheden...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
SmartieAndMe zei:
40 tot 60 ml zijn gemiddeld 10 tot 15 doses op die dagen dus de hele dag door.
Klik om te vergroten...
Hij zegt zelf toch echt alleen 's avonds te gebruiken?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
daar las ik overheen. Maar in dat geval zijn het of hele hoge doses of een hele lange avond...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
volgens mij heeft GHB een redelijke gewenning.

Hij heeft het ook over cola dopjes, die zijn 5ml. Ik ga daarvan K.O. Voor iemand met een beetje gewenning is dat volgens mij een normale dosis, voor iemand met wat meer gewenning is het misschien zelfs weinig.

maarja, het is een oud topic. Misschien is TS intussen wel al gestopt, begraven of gecremeerd
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
laten we dan hopen dat ie niet ineens sterkere treft
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laten we het hopen, hij is nog wel ingelogd op 4 feb, maar toen waren er nog geen reacties...

Jammer eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."